Barış Atay ve Erkan Baş HDP'den ayrılıyor işte gidecekleri parti!

HDP İstanbul ve Hatay milletvekilleri Erkan Baş ve tiyatrocu Barış Atay’ın partiden ayrılarak, Türkiye İşçi Partisi’ne (TİP) katılacakları öğrenildi. Böylelikle TİP, 47 yıl sonra TBMM’de temsil edilecek.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Barış Atay ve Erkan Baş HDP'den ayrılıyor işte gidecekleri parti! haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR7 YORUM
  • reel 31 Temmuz 2018 09:06 acaba çorbayı nasıl içiyorlar ? :)

    CEVAP YAZ 0 0
  • Muharrem 30 Temmuz 2018 17:12 tiplere bak tam nursuz !

    CEVAP YAZ 3 4
  • AL GÜLÜM VER GÜLÜM 30 Temmuz 2018 16:37 HADİ YAA ÇOK ŞAŞIRDIK,, SANKİ BAŞKA SİYASİ DÜŞÜNCESİ VAR GİTTİKLERİ PARTİNİN.. AL BİRİNİ SAT ÖBÜRÜNE..

    CEVAP YAZ 2 5
  • misafir 30 Temmuz 2018 16:26 hdpnin mecliste yeri yoktur

    CEVAP YAZ 1 3
  • Misafir 30 Temmuz 2018 16:02 HDP demokratik bir çatı partisidir. Bir sürü güzelliğin bahçesidir. Meclise bir girip bin dönenlerin hanesidir. Bu ülkeye eninde sonunda barışı insanlığı ve sosyal adeleti getireceklerin mektebi yeni mezunlar veriyor demek...

    CEVAP YAZ 14 2
  • Misafir 30 Temmuz 2018 16:53 la daha düne kadar adınızı söylemeyi bilmiyordunuz, insan kılığına sizi Türk milleti getirdi, yabani defeler :)

    2 3
  • Misafir 30 Temmuz 2018 16:55 Kandildeki senin hevallere giren Türk bombalarını gördünmü hiç. hevale 1 giriyor 1.000 parça yapıyor :))

    1 2
  • yüzdeyüzmilli 30 Temmuz 2018 15:09 Bunlari meclise sokan CHP'dir. Kendilerine ATATÜRKCÜYÜM diyenlerin buna sessiz kalmalari da enteresandir. Bosuna demiyoruz. Kilicdaroglu yönetimindeki CHP bir MILLI GÜVENLIK SORUNUDUR diye!!!

    CEVAP YAZ 8 10
  • hakkarli hdp li olmayan bir kürt 30 Temmuz 2018 14:49 HDP yıllardır kürtleri kandırıyordu.solculuk ve komünistlik ajandasına kürtleri alet ediyordu.Allah hdpnin belasını versin.20 yıl mecliste kürtlere zarardan başka bir şey vermediler.çünkü dostu kim düşmanı kim bilmediler.

    CEVAP YAZ 4 12

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro