Bana kızan CHP'liler burada mı?

28 Ağustos tarihinde yazdığım, "CHP ile HDP yeni ittifaka hazır" başlıklı yazıya CHP'den büyük itirazlar gelmişti.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Bana kızan CHP'liler burada mı? yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR18 YORUM
  • Misafir 05 Eylül 2018 16:57 Ülkelerine euro havale eden Türkler, 10 milyon euroluk düşüşle Türkiye'ye 816 milyon euro gönderdi. Ortadaki bu rakam Türk Lirası'ndaki acı kaybı gözler önüne seriyor.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 05 Eylül 2018 16:55 TÜİK Uluslararası Göç İstatistiklerini yayımladı. Buna göre 2017 yılında 253 bin 640 kişi Türkiye'den göç etti.Bir önceki yıla göre yüzde 42 arttı...................

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 05 Eylül 2018 16:25 Bugün MHP ile AK partinin yolları ayrılsa acaba AK parti HDP ile ittifak yapmaya yanaşmayacak mı?

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 05 Eylül 2018 16:24 Arkadaş yorumlar çok zorunuza gidiyorsa yorum yazın kısmını kapatın kimse yorum yazmasın. Herkes senin gibi düşünmek, seni pohpohlamak zorunda değil. Sen gerçek bir gazeteci olsan önce bir aynaya bakarsın..........

    CEVAP YAZ 0 6
  • Misafir 05 Eylül 2018 05:25 Metropoll araştırma şirketinin ‘Türkiye’nin Nabzı Ağustos 2018’ anketine göre, AKP’li Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan’ın görev onayı yüzde 44.5’e düştü.

    CEVAP YAZ 10 4
  • Misafir 05 Eylül 2018 09:02 metropole tarafında olduğu sol siyasi cepheden zorlamalı anket sonucu verdiriyorlar bilmem anlatabildim mi

    3 8
  • Misafir 05 Eylül 2018 03:27 OHAL rejimini hatırlatan İşçi düşmanı Amazon'un değeri 1 trilyon dolar ile rekor kırdı.......................

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 04 Eylül 2018 20:46 memleket neler yaşıyor. siz neler yaşıyorsunuz.

    CEVAP YAZ 7 5
  • mithat yıldırım 04 Eylül 2018 19:02 Yanarım yanarım da albay rütbesine kadar yükselmiş bir askerin, pkk'nın emrinde olan bir partiyle ittifak yapmaya sıcak bakmasına yanarım. yazıklar olsun.

    CEVAP YAZ 9 8
  • QWEWEWE 04 Eylül 2018 17:15 M. METİNER HDP MİLLET VEKİLİYDİ AKP Lİ OLDU. CLAL DOĞAN AKP NİNBELEDİYE BAŞKANIYDI HDP Lİ OLDU. HAMDİ FIRAT AKP GENELE BAŞKAN YARDIMCISYDI HDP Lİ OLDU. ÖRNEĞİ ÇOK. AMA VELAKİN CHP BİR AKP DEĞİLDİRİ. ATTRÜKÜN PARTİSİDİR ASLA ONUNU YAPTIĞI İHANETİ YAPMAMALI

    CEVAP YAZ 8 6
  • Misafir 05 Eylül 2018 08:16 akp den hdp ye geçenleri örnek vermen çok abes olmuş, ne alaka. chp den hdp ye geçenleri de say. atatürkçü geçinen taraftarlarınızın hdp ye nasıl oy verdiklerini de söyle. ihanet yapmamalıymışş, o ihanet çoktan yapıldı

    2 2
  • Misafir 05 Eylül 2018 09:30 ataşehir belediyesinin araçları pkk lı sincarda ortaya çıktı

    2 2
  • Misafir 05 Eylül 2018 09:31 chp li çanakkale belediyesi pkk barajı geçti diye pilavlar dağıttı

    2 2
  • Misafir 05 Eylül 2018 09:33 pkk lı demirtaş ile genel başkan yardımcılarınız pkk barajı geçti diye İYİ SALLADIK BİRLİKTE DEYİP DÜĞÜN BAYRAM ETTİLER

    2 2
  • Misafir 05 Eylül 2018 09:35 son seçimde BAŞTA GENEL MÜDÜRÜNÜZ ÇARKÇI KEMAL OLMAK ÜZERE BÜTÜN PARTİ YÖNETİCİLERİNİZ 1 OY CHP YE 1 OY PKK YA DİYE SEÇMENLERİNİZE BASKI YAPTINIZ daha sayayımmı vatman hainiiii

    2 2
  • ASLI 04 Eylül 2018 17:12 DURSUN ÇİÇEK SAÇMALIYOR. HDP YE YANAŞAN YANAR. BU HALK BUNU YILLARDIR GÖSTERDİ. SHP YEDE AKP YEDE GÖSTERDİ. ÖYLE TOKAT VURDUKİ AKILLARI BAŞLARINDAN GİTTİ. AKP HERGÜN K FÜR TTİĞİ MHP İLE İTTİFAK YAPMAK ZORUNDA KALDI YOKSA GÖMÜLMÜŞTÜ ŞİMDİ. ÇİÇEK İN SİYASİ TARİHTEN VE TÜRK HALKINDAN HABERİ YOK.

    CEVAP YAZ 1 6
  • Misafir 04 Eylül 2018 16:32 Merkez Bankası, “Ağustos ayında tüketici fiyatları yüzde 2,30 oranında artmış ve yıllık enflasyon 2,05 puan yükselerek yüzde 17,90 olmuştur"....Enerji fiyatlarındaki güçlü artış eğiliminin Eylül ayında da devam etmesi Bekleniyor!.................

    CEVAP YAZ 4 6
  • gencoglu 04 Eylül 2018 15:48 çok güzel bir yazı olmuş elinize sağlık yorumlara bakıyorum ve nekadar da doğruyu yazdığınızı çokı iyi anlıyorum

    CEVAP YAZ 7 8
  • Misafir 04 Eylül 2018 15:29 chp nin hdp ile ittifakını anlatıyorsun, kardeşi, babası, kendisi tescilli fetöcü olanların akpden, kardeşi hdp milletvekili olanların akpden milletvekili olduklarını yaz

    CEVAP YAZ 6 12
  • Misafir 05 Eylül 2018 12:40 Arkadaş onları karıştırma işlerine gelmez...

    1 2
  • taşeron işci 04 Eylül 2018 15:21 hocam özdilin yazılarını okuyun ufkunuz genişlesin elbet birgün sizinde kaleminiz doğruları söyleyecek elbette kandırılanları yazacaksınız ...ben beklemesini severim hocammm

    CEVAP YAZ 5 8
  • yaz 04 Eylül 2018 14:55 Süleyman Soylu Istanbuldan Belediye Başkanı Adayı gösterilecekken Ankaradan B.B.B gösterilme kararı alındı.Sebebi de Ak Partinin İstanbulu alamaycak olması.

    CEVAP YAZ 10 5
  • iğne 04 Eylül 2018 12:49 Sana kızan CHP'liler, Şarbon skandalına değil, Halkbank skandalına değil, Lise yerleştirme skandalına değil, Doların alıp başını gitmesine değil,Tarikatların kadrolaşmasına değil, Tosunların halkı dolandırmasına değil de halkı,CHP'nin HDP ile ittifak yapacak mı? Yapmayavca mı, avutmacası ile kandırdığına kızıyorlar.

    CEVAP YAZ 22 23
  • Misafir 04 Eylül 2018 13:02 Eline sağlık kardeş.

    6 17
  • Erol Baron 04 Eylül 2018 12:22 Zaman, AKP gibi oy vermediğim CHP'den değil, ekonomiden konuşma zamanıdır Sn Özışık..... Ve şu an yurt dışında olduğumdan Türk ekonominin içeride nasıl hal aldığını bilemem fakat, batıdan hiç iyi görünmüyor.

    CEVAP YAZ 8 10
  • Misafir 05 Eylül 2018 15:21 nasıl görmüyorsun bal gibi görüyorsun işte bildiğin batılı olmuşsun öyle görüyorsun :)

    0 0
  • Misafir 04 Eylül 2018 07:30 Akp li vekillerin oz kardesleri ayni zamanda Hdp den milletvekili buna ne diyeceksin tarafsiz,objektif yazar.

    CEVAP YAZ 11 25
  • Misafir 04 Eylül 2018 15:17 Cevab Veremedi. 😃😃😃😂

    1 6
  • Misafir 05 Eylül 2018 08:20 bize ne kardeşinden birader. kendileri akp de hizmet ediyorlar mı ediyorlarr.

    2 1

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro