Bakanlıktan flaş açıklama 80 bin kişi işe alınacak!

Çalışma Bakanlığı son dakika yaptığı açıklamada 80 bin kişinin işe alınacağını açıkladı. İşe alınacak kişilerin okullarda temizlik, bakım ve onarım işinde çalıştırılacağı öğrenildi. İşte başvuru tarihi ve şartları;

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Bakanlıktan flaş açıklama 80 bin kişi işe alınacak! haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR11 YORUM
  • Misafir 07 Eylül 2018 12:41 devlet hastanesindeki doktor , hastanede önceden taşeron şimdi kadro lu çalışan bayanların %50 den fazlasının akp li il ve ilçe yöneticilerinin metresi yada imam nıkahli sevgilileri olduğunu söylemişti , eğer doğruysa allah belalarını versin yok değilse doktorun belasını versin..

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 07 Eylül 2018 12:33 iş alınacakların hiç biri hak ederek girmeyecek akp üye olan girecek iş kurda bile artık akp üye olmayana iş verilmiyor kral çıplakkkkkkkkkkk uyan ülkem

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 07 Eylül 2018 11:52 Seçim ekonomisine girdik. Eyvah!

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 07 Eylül 2018 11:22 hükümet adam gibi iş yapsın artık torpili kaldırsın adil olun artık

    CEVAP YAZ 0 3
  • Misafir 07 Eylül 2018 11:16 devletin malı deniz yemeyen deli alın yiyin hani küçülecektik hani bürokrasi sıfıra inecekti ne var ne yok sattınız madem satacaktınız bu işçileri niye alıyorsunuz yanınıza yeme ortağımı alıyorsuınuz sus payo veriyorsunuz milletin kanını iliğini emdiniz bitirdiniz esnaf vergisini bağkurunu ödeyemiyor hala devlet giderlerini arıtıryorsunuz suriyeliler başa bela nedir bu kardeşim milleti delirtmeye mi odaklandınız.

    CEVAP YAZ 0 1
  • reis 07 Eylül 2018 11:01 piyasa bu şekilde ayakta tutulmaya çalışılıyor.herkesi kamuya alacaklar.ülke bundan batıyor yunanistanın ne hale düştüğünü gördük.devletin varlığı bu şekilde heba ediliyor.

    CEVAP YAZ 0 1
  • ver 07 Eylül 2018 10:39 kimler nasıl alınacak? seçim ne zaman?

    CEVAP YAZ 1 0
  • Misafir 07 Eylül 2018 10:33 Buna inanan varmi????

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 07 Eylül 2018 10:33 hemen gidelim Alt kadro için istenenler kpss'den en az 90 almak gerek En az ODTÜ,Boğaz içi,YT,İTÜ ve MARMARA'dan mezun olmak gerek nitelikli okul tercihleri ondan. Üst kadro için ise yani bakanlıklara ana okul terk yeterli olmakta.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 07 Eylül 2018 10:31 Hadi yine menzilciler yaşadılar.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 07 Eylül 2018 10:29 Vay be ak parti ilçe teşkilatları yaşadı desenize, sanki bir fabrika açtılar da istihdam oluşturdular, velilerden kayıt parası haracı alıp partililerine bağış yapacaklar o da yerel seçime kadar geçici olacak

    CEVAP YAZ 0 6

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro