SON DAKİKA

Bakan Yılmaz atama bekleyen öğretmenlere müjdeyi verdi

Milli Eğitim Bakanı İsmet Yılmaz, 'öğretmen ihtiyacımızı karşılamak üzere önümüzdeki ay duyurusuna çıkacağız. 20 bin öğretmen alımını gerçekleştireceğiz' dedi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Bakan Yılmaz atama bekleyen öğretmenlere müjdeyi verdi haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR5 YORUM
  • Misafir 05 Ocak 2018 08:28 sanat okulu öğretmeni olanlar isyanda çünkü ne ataması var ne değeri

    CEVAP YAZ 0 1
  • Derya Duzok 04 Ocak 2018 20:10 Yeni müjdejmiş gibi piyasaya sürmek hoş olmamış kaldıkı 20 bin atama hiç bir şeydir.Sözleşmeli öğretmenlik aileleri parçalar.Çocuğunuzun başka bir ilde yaşadığını ve eşinizi sadece 4 ayda 1 gördüğünüzü düşünün olacak şey mi?Aile toplumun temelidir ve eş durumu tayini herkesin hakkıdır.Kendinizi sözleşmeli öğretmen olarak düşünün ailenizden birinin hasta olduğunu düşünün ne yapardınız.Istifa edip hastanızla mı ilgilenirdiniz yoksa hastanıza dur 6 yıl kaldı dayan tayin hakkı verilecek mi derdiniz akıl var fikir var bir arayol bulunmalı ve insanlar ailerine hastalarına kavuşmalı

    CEVAP YAZ 6 2
  • ali 04 Ocak 2018 20:08 utanmadan müjde diyorsunuz. 20.000 nedir? Seçim olsaydı 60.000 alırlardı. Onlara göre ihtiyaç nekadar? alınacak bu mu

    CEVAP YAZ 8 4
  • öğretmen 04 Ocak 2018 20:02 4000 liraya yaklaşmış durumdadır ne demek ya. 5 yıllık öğretmenim aldığım maaş 3100 tl oldu daha yeni

    CEVAP YAZ 5 4
  • Misafir 04 Ocak 2018 19:30 yeni müjde gibi vermeyin ... 3 ay öncesinde belli oldu.. şubatta alıma çıkaak ağustosta göreve başlayacak .. bu süreçte 20 defa müjdde vereceksiniz

    CEVAP YAZ 7 3

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro