Bakan Soylu çok sinirlendi: Kamera şakası mısın nesin ya?

İçişleri Bakanı Soylu, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nu ve CHP Genel Başkan Yardımcısı Sezgin Tanrıkulu'nu SİHA'larla ilgili skandal sözlerine çok sert tepki gösterdi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Bakan Soylu çok sinirlendi: Kamera şakası mısın nesin ya? haberine yorum yapın

tw gp fb rs yukarıdaki hesaplarınızdan biri ile yorum yapabilirsiniz adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • KURTLARIN VADİSİ 14 Eylül 2017 14:01 YAKINDA KURTLAR VADİSİNDE ROL BU , İYİ ROL KESİYOR..

    CEVAP YAZ 7 1
  • ... 14 Eylül 2017 11:16 Referandum bize meşru,başkalarına gayri meşru...

    CEVAP YAZ 6 1
  • Misafir 14 Eylül 2017 10:47 gencoğlu____'terörrörörü terörörröristi' ne be.Önce yazmayı öğren sonra yaz.

    CEVAP YAZ 19 1
  • gencoglu 14 Eylül 2017 10:10 yorumları okuyorum ve insanlığımdan utanıyorum sırf tayyip Erdoğan düşmanlığı sırf tayyip Erdoğan karşıtlığı için insanlıktan çıkmışlar terörrörörü terörörröristi desteklemişler yok böyle bir rezalet dünyanın hiç bir yerinde bizdeki kadar vatan haini olamaz imkansız olmamalı derhal vatana ihanet yasası çıkarılıp burdaki vatna hainleri gibi hainler anında idam edilmeli yoksa kıyamete kadar asla iflah olmayız vallahi yüzünüze tükürsem tükürüğüme acırım

    CEVAP YAZ 3 51
  • gencoglu 14 Eylül 2017 09:22 bütün vatansever vatandaşları kemal kılıçdaroğlu ve sezgin Tanrıkulu hakkında suç duyurusunda bulunmaya çağırıyorum ben dilekçemi dün savcılığa verdim lütfen herkes bunu yapsın bu bir vatandaşlık görevidir kandildeki terörörrörörist başı karayılan SİHA LAR BELİMİZİ BÜKTÜ BİZİ KEKLİK GİBİ AVLIYORLAR DİYOR aradan biraz zaman geçince imdatlarına sezgin ve kemal yetişiyor maksat terörle başarılı yapılan mücadeleyi SEKTEYE UĞRATMAK bizim yabancı düşmana ihtiyacımız yok düşman içimizde yorumlara baktıkça daha çok midem bulanıyor nasıl bukadar hainlik içinde olabiliyorsunuz aklım almıyor

    CEVAP YAZ 9 49
  • gencoglu 14 Eylül 2017 09:21 bütün vatansever vatandaşları kemal kılıçdaroğlu ve sezgin Tanrıkulu hakkında suç duyurusunda bulunmaya çağırıyorum ben dilekçemi dün savcılığa verdim lütfen herkes bunu yapsın bu bir vatandaşlık görevidir kandildeki terörörrörörist başı karayılan SİHA LAR BELİMİZİ BÜKTÜ BİZİ KEKLİK GİBİ AVLIYORLAR DİYOR aradan biraz zaman geçince imdatlarına sezgin ve kemal yetişiyor maksat terörle başarılı yapılan mücadeleyi SEKTEYE UĞRATMAK bizim yabancı düşmana ihtiyacımız yok düşman içimizde

    CEVAP YAZ 4 58
  • la tahzen 14 Eylül 2017 08:34 alta muhalefeti haklı gören yazıları yazanlarda çıksın orada piknik yapsında görelim. neyi inceletiyorsunuz. kanında bozukluk olmayan şehitlerden gazilerden utanır. muhalefet pkk ya destek vermek değil,hükümet olandan daha fazla çalışmak daha fazla üretmek ve demokratik yollardan ülke insanlarını ikna etmekden geçer. bunu siz bin yıl geçse yapacak çapta değilsiniz.

    CEVAP YAZ 4 55
  • Misafir 14 Eylül 2017 08:24 Sırf bu hükümetin yaptığı doğru değil diyebilmek için ülke menfaatine olan bir durumun karşısında yer alan CHP sempatizanı arkadaşları anlamak mümkün değil... İnanın bir çoğu bunlar gitsinde ülke batsın sorun değil zihniyetindeler, diğer aklı başında olanlara lafım yok, gerçekten komik duruma düşüyorlar, enteresan

    CEVAP YAZ 2 72
  • Misafir 14 Eylül 2017 08:01 çok kızdıklarına göre siha olayında muhalefet haklı demektir bağımsız bir kuruluşa inceletirsiniz olayı sorun çözülür tabikii olayın altında roboski çıkmazsa

    CEVAP YAZ 36 14
  • Misafir 14 Eylül 2017 07:59 akp iktidarında söylemlerde çürüdü bir devlet adamının ifadesi böylemi olmalı devlet kalmadıki devlet adamı olsun

    CEVAP YAZ 12 7
  • Fatih Sultan 14 Eylül 2017 01:31 HEM SUÇLULAR HEMDE GÜÇLÜLER... UYANIĞA BAK SEN...! SEN HEM PKK TERÖRİSTLERİNE YARDIM VE YATAKLIK YAP, SONRADA TUT CHP'lileri SUÇLA... AÇILIM SAÇILIM DÖNEMİNDE PKK YURDUMUZUN DÖRT BİR TARAFINA SİLAH VE CEPHANELER SAKLARKEN, ASFALTLARIN BİLE ALTINA PATLAYICILAR DÖŞERLERKEN, HENDEKLER VE TÜNELLER KAZARLARKEN GÖRMEZDEN GELEN, GÜVENLİK GÜÇLERİNİN ELİNİ KOLUNU BAĞLAYAN SİZ AKP'liler DEĞİLMİYDİNİZ...??? ASKERLERİMİZİ, POLİSLERİMİZİ VE SİVİL VATANDAŞLARIMIZI KATLEDEN SİLAHLAR SİZİN GÖZ YUMDUĞUNUZ SİLAHLAR OLMASIN...!

    CEVAP YAZ 10 983
  • Misafir 14 Eylül 2017 01:12 ELI SILAHSIZ HER TERORISTI INFAZ MI EDIYORSUNUZ ? BU ÜLKENIN YARISI TERORIST DIYE BIRDE DEMEC VARDI

    CEVAP YAZ 7 44
  • seyfo 14 Eylül 2017 00:32 ağzına sağlık efendim ne güzelde söylediniz, sahidende kamera yani kaset şakası bunlar...kılıçdaroğlunun söylediği sözü çocuklar bile söylemez bunlar terörist ama silahları yok pesss...ne günlere geldik daha neler duyacağız bunlardan kardeşim ağzımız açık kaldı ya. nasıl olur 40 yıldır şehitlerimizi görüpte bu lafı eder bir partinin başkanı, atatürkün kemikleri sılıyor yazık.

    CEVAP YAZ 17 77
  • Dilges 13 Eylül 2017 23:51 Dilges. Hey gidi soylu. Bu palavralarla insanları kırk yıldır uyuttun. İnsanları kırımdan geçirin. Bu bitti bitecek diyen kaç içişleri, kaç bakan, kaç soylu gelip soysuz giden palavracı gördük bu yıllar içinde. Sende diğerleri gibi tarihin çöplüğüne giderken ellerinde biraz daha fazla kürtlerin kanı sinmiş olarak gideceksin. Nedense hep bitti diyenlerin bittiğini gördüm bu 30 yıl içerisinde. Neden mi acaba..

    CEVAP YAZ 66 31
  • Ombasi 13 Eylül 2017 23:49 Cavusoglu , bozdag, soylu komedi dans üclüsü

    CEVAP YAZ 11 24
  • Tutmuyrrrrr. 13 Eylül 2017 23:33 Bu kacinci strateji??

    CEVAP YAZ 18 12
  • Ali 13 Eylül 2017 23:33 Resim kamere şakası

    CEVAP YAZ 2 5
  • Misafir 13 Eylül 2017 23:31 varsa bir saka ortada,oda seni icisleri bakani yapan yapmistir.sakasin saka

    CEVAP YAZ 33 14
  • Misafir 13 Eylül 2017 23:28 Bir insanin soylemedigi lafi ssoyleyece k demesi kamera sakasini gecer.cadir tiyatroso olur.😁

    CEVAP YAZ 1 5
  • Misafir 13 Eylül 2017 23:13 SAYIN BAKANIM BUNLARA LAF YETŞTİREMEZSİN DOĞRU BİLDİĞİN YOLDA ALLAH IN YARDIMIYLA YÜRÜMEYE DEVAM VAKİT KAYBEDECEK BİR DAKİKA BİLE YOK SEN MİLLETE BAK MİLLET MEMNUN DUA EDİYOR SANA ONLARIN NE YAPTIĞINI AMAÇLARINI MİLLETGÖRÜYOR YAZIKLAR OLSUN DİYOR

    CEVAP YAZ 12 76
  • Misafir 13 Eylül 2017 23:07 Asıl şaka sizsiniz 15-17 küsür yıldır terörü bitiremediniz dalga geçer gibi bide her seçimde söz verdiniz ama eşşeklik bizde

    CEVAP YAZ 22 11
  • Misafir 13 Eylül 2017 22:46 Belgeler LAHEY Mahkemesinde birikti!....Hamas, IŞİD, El Kaide, El Nusra ve Müslüman Kardeşler !.... Eninde sonunda LAHEY` Divanında yargılanacak!

    CEVAP YAZ 48 17
  • Gerçekçi ali 13 Eylül 2017 22:45 CHP'nin trolleri dalmış buraya,ruh hastası bir Tayyip düşmanları var karşımızda, Tayyip Erdoğan düşmanlığı akıllılarını almış,kinden nefretten gözlerı ve gönülleri kör olmuş!!!

    CEVAP YAZ 16 55
  • vatan 13 Eylül 2017 22:37 ilk önce işsizlik onu bitirin işsizler çogalıyor

    CEVAP YAZ 13 11
  • Komünist İşçi 13 Eylül 2017 22:33 Evet, vatan hainiyim, siz vatanperverseniz,......... Vatan çiftliklerinizse, polis copuysa, ödeneklerinizse, maaşlarınızsa vatan, vatan, Amerikan üsleri, Amerikan donanması NATO topuysa........... ben vatan hainiyim. ... (N. Hikmet)

    CEVAP YAZ 54 13
REKLAM
REKLAM REKLAM
Dilediğiniz platformdan Bizi izlemeye devam edin! tw gp fb rs
REKLAM REKLAM

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2017 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro