Bakan Selçuk: Eğitimde kıyameti koparmamız lazım

Mili Eğitim Bakanı Ziya Selçuk, "Başka bir rekabet var. Başka bir bilim ve teknoloji var dünyada. Bizim kıyameti koparmamız lazım eğitimde. "Bir şey yapmak lazım"ın ötesinde kıyameti koparmamız lazım" dedi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Bakan Selçuk: Eğitimde kıyameti koparmamız lazım haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR3 YORUM
  • Hüseyin Sezgin 10 Eylül 2018 10:46 Sayın Bakan'ın "kıyamet koparmalıyız" anlatımına katılmaktayım. Eğitimde kıyameti koparmak, her konuda koparmaktır. Adalette, sağlıkta, Dünyanın gerisinde kalamayız. Bu sözler ümit verici ve gönülden söyleniyor gibi. Ayağa kalkmamız lazım, her konuda. Vakit yok, şimdi, söze gerek yok şimdi ayağa kalkalım. Yürüyelim.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 10 Eylül 2018 02:26 Sadece bir iki örnek, USA de anasınıfı da 3-4 öğrenciye bir öğretmen,bizde özelde bile 25-30 öğrenciye bir iki öğretmen, Hollanda da matematik dersinde bir konu 1 senede, bizde aynı konu 2 haftada, finlile rde ise asıl dersler resim, müzik, beden eğitimi dersleri.... Müfredatta değişiklik olmadıkça öğretmen ne yapsın sürekli sıkılıp duran öğrenci ne yapsın, çağa ayak uydurmadıktan sonra...

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 09 Eylül 2018 09:26 Kreş Ana sınıfı İlk Okul Orta Okul Lise hedef ilave derslere katılmadan Üniversite kazanabilme ve Ünicersite Eğitiminde hedef mezun olanlar tamamı devamında rahatlıkla Yuksek lisans ve PH sorunsuz girme ve birirebilme sade Ülkemizde değil Dünya genelinde GB EU USA İsrael Kanada Japonya Çin...benzer hedef alınırsa san.üretim bilim ve Refah sevyemiz artar.Eğitim Yarışmasında Çıta yukselte Hedefi

    CEVAP YAZ 0 1

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro