Bakan Mehdi Eker hakkında gensoru

Mehdi Eker, Meclis'te HDP'nin hakkında verdiği gensoru üzerine konuştu. Eker, bir genel müdürün maaşıyla ilgili tartışmalara da son noktayı koydu.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Bakan Mehdi Eker hakkında gensoru haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR8 YORUM
  • menderes 26 Mart 2015 08:29 Mehdi Eker T.B.M.M,de görevini yapan vatana millete eniyi hizmeti olan bakanlardan biridir keşke tüm bakanlarda onun gibi çalışsaydı ama danışmanlarını müşavirlerine bişey diyemem.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Barış candan 26 Mart 2015 00:13 aga bu akp de bir tane bile düzgün millletvekili yokmu? bu ne yaa!!! gelen soyuyor giden soyuyor memleketi.

    CEVAP YAZ 0 0
  • sem 25 Mart 2015 22:25 20000TL maaş bakan haklı degilmi et olmuş 49 tl sucuk 50 pastırma 100 tabiki verilecek yoksa nasıl gecinilir 2 bin 3 binle asgari üçretle oda bilip vatandaşı korumuş bu ucuzlukta

    CEVAP YAZ 0 0
  • inadina akp!........ 25 Mart 2015 22:15 Tarım ülkesiyiz Buğdayı bile ithal ediyoruz ......

    CEVAP YAZ 0 0
  • Vay be 25 Mart 2015 22:01 Tarım ülkesiyiz domates 5 Tl...

    CEVAP YAZ 0 0
  • Red 25 Mart 2015 21:56 Ben bazen Tv den izliyorum.... gen soru veriliyor ...kabul edenler etmeyenler sonuç oy çok luğuyla red...her zam böyle... bilebile niye gen soru veriliyor anlamış değilim sonuç da red olacak...

    CEVAP YAZ 0 0
  • vatandaş 25 Mart 2015 21:02 akp tarımda sıfır çekti

    CEVAP YAZ 0 0
  • pehhhhhh 25 Mart 2015 20:23 milletlen dalgamı geçiyosuz siz. tarımdaki ithalatı da söylesene. buğdayı ithal ediyuoruz desene . buğday ithal edip un satıyoz desene. sadece un satıyoruz diyorsun. dalgamı geçiyosuz siz okumamış cahilleri yuuttturun. tarımın anasını ağlattınız. daha kimse ekip biçmiyo. daha doğrusu ekip biçemiyo.....

    CEVAP YAZ 0 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro