Bakan Lütfi Elvan: FETO çocuğunu öldür dese öldürürler!

FETÖ ile IŞİD arasında bir fark olmadığını belirten Kalkınma Bakanı Lütfi Elvan, "Bunların birine, bunların başı dese ki, benim için çocuklarını feda edeceksin, öldüreceksin. Öldürürler. O derece sapkınlar" ifadelerini kullandı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Bakan Lütfi Elvan: FETO çocuğunu öldür dese öldürürler! haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • Misafir 21 Mayıs 2018 08:53 ŞİMDİYE KADAR KİMİ ÖLDÜRMÜŞLER Kİ ?

    CEVAP YAZ 0 0
  • MIZRAK 14 Mayıs 2018 11:08 MADEM ÖYLE NEDEN NERDEYSE 13/14 SENE BERABER FİNT ATTINIZ KİMİ KANDIRIORSUNUZ BU KADAR BİR SÜRE İÇİNDE ANALAYAMADIYSANIZ KENDİ KENDİNİZİ SORGULAMK YERİNE SÜREKLİ SİYASET VE LAF CAMBAZLIĞI ONA BUNA İFTİRA PEŞİNDESİNİZ BU ÜLKEYİ 16 SENEDİR UZAYDAN GELEN BİR KABİNE DEĞİL SİZ İDARE ETTİNİZ ŞİMDİ KALKIP BUNLARI KONUŞMANIZLA GÜNAHMI ÇIKARTIYORSUNUZ YOKSA NE KADAR BECEREKSİZ VE BAŞARISIZ OLDUĞUNUZUMU ANLATMAYA ÇALIŞIYORSUNUZ FETÖNÜN TERÖR ÖRGÜTÜ BU ÜLKENİN BAŞINA BELA OLACAĞI ANLATILDI ANLAMAK İSTEMEDİĞİNİZ GİBİ FETÖYLE MÜCALEDE EDENLERLE SİZ MÜCADELE ETTİNİZ ŞİMDİ BÖYLE BİR LAF VE SİYASET CAMBAZLIĞI GEÇMİŞİ ECEVİTE DEMİRELE ÇOK ESKİ GEÇMİŞLERE YAMAMAYI ÇOK İYİ BİLİYORSUNUZ İŞ SİZE GELDİMİ ŞU TARİHTEN BU TARİHE ŞÖYLE OLDUDA ………...EEEE KANDIRILDIK BENCE SİZE BU 16 SENE GEREĞİNDEN ÇOOOOOOK ÇOOOOOK FAZLA BİR FIRSAT VERMİŞ BU MİLLET SİZE ARTIK TAMAM BİRAZ DİNLENME ZAMANINIZ GELDİDE GEÇİYOR

    CEVAP YAZ 0 0
  • lolol 01 Ağustos 2017 09:32 @asas hayır. bunun en somut örneği 28 Şubat, fetö-seküler(kemalist) kardeşliği bunlara yol açtı. en az 40 yıllık oluşum.

    CEVAP YAZ 8 6
  • misafir 26 Mayıs 2017 09:16 Bunlardan biri derken kendilerini zannetti galiba zamanında adama tapıyordunuz. Gel diye yalvarırken bile gözyaşlarına boğuluyordunuz sizler unutsanız bile millet o günleri unutmuyor.

    CEVAP YAZ 1 3
  • recep 14 Kasım 2016 19:01 sıfırla olum deseler de sıfırlarlar mı acaba?

    CEVAP YAZ 2 9
  • asas 08 Kasım 2016 20:41 buları başımıza siz musallat etmediniz mi şimdi neden yırtınıyonuz??? onlar kadar sizde suçlusunuz malsef

    CEVAP YAZ 4 6
  • Misafir 27 Eylül 2016 17:46 Işıksız kardeşler tiyatrocu olacaklardı ama gene meslekleri olmadığı gazetecilik yapıyorlar saniyorlar

    CEVAP YAZ 1 7
  • ibrahim Dalkırmaz 13 Eylül 2016 02:07 Ya Allah Rızası İÇin adama Sormazlar mı 15 Yıldır sizin iktidarınız döneminde.. Çalışan ve işe alınan insanlar yüzünden.. Yani göz yumduğunuz Alımlar yüzünden Hayatları kararanların Hakkını Allah'a nasıl vereceksiniz.. Bir Bakan 14 yıldır sorular çalınıyor.. Baksen .. Niye işlem yapmıyorsun .. O zaman Açıkla...

    CEVAP YAZ 2 7
  • Engizisyona Hayır 04 Eylül 2016 22:47 Bu kanaate nasıl ve ne zaman varmışlar? 17-25 Aralık öncesi mi sonrası mı?

    CEVAP YAZ 3 7
  • Metin Tetik 04 Eylül 2016 17:00 Sayın Elvan, F.Gülen'in biat edenlerine "çocuğunu öldür" demesine gerek yok. (biz izin vermesek onlar çocuklarını öldüremezlerdi) diye Kur'an âyetine bak. Benzeri yetkileri veren Lokman suresinin 15. âyetine bak. Tevbe suresinin 23. âyetine bak. Kendin oku. Hacı-hocadan duyma. F.Gülen de bunları Allah'ın âyetlerinden okuyup öğrendi. Sorgulayacaksan buraları sorgula.

    CEVAP YAZ 4 1
  • hakkı tınazlı 03 Eylül 2016 12:45 Sezai akıncının tespiti co doğru. yani 170 ülkedeki yetkililer bu insanları zararlı oldugunu görmediler de bakan bey gibilermi anladı. demekki bunların insancıl eğitim modellerini beğenmislerki sahip cıkıyorlar darbenin bunların üstüne yıkmak isteyenler var bence temelde bunların olduğuna inanmıyorum

    CEVAP YAZ 5 7
  • DARBESAVAR MEHMET 02 Eylül 2016 23:31 BU ALÇAK FETOYU SAVUNAN UYUŞTURULMUŞ BEYİNLERE SESLENİYORUM. FETO, BENİ TESLİM ETMEYİN BEN BATI İÇİN ÇALIŞIYORUM DEDİ. YİNE, HAÇLILAR ÜLKENİZİ İŞGAL ETSE KORKMAYIN SİZE ZARAR VERMEZ KADINLARINIZA DOKUNMAZLAR DİYECEK KADAR ALÇAKÇA GAVUR UŞAĞI OLDUĞUNU GÖSTERDİ. GAVURLAR IRAKTA VE SURİYEDE BİNLERCE MÜSLÜMANLARA TECEVVÜZ ETTİ. HALA BU ALÇAK FETOYU SAVUNAN EY HAİNLER! SİZ DÜNYANIZI DA AHİRETİNİZİ DE KAYBETTİNİZ. GAVURLAR SİZİN GİBİ HAİNLERİ ÖNCE ASAR. SİZİN İÇİN EN LAYIK YER DAR AĞACIDIR.

    CEVAP YAZ 11 8
  • Misafir 02 Eylül 2016 20:48 sezai akıncı...gerçi adın uydurma ya...belki de hasan alpagondun demin...sümüklü gülenyan senin yüzüne tükürse mutlu olacak gibisin...gavurlar onları korumalarına almıyorlar,sadece haçlı emelleri için kullanıyorlar...sen bunu anlamayacak kadar üstün zekalı(!) birisin...Müslüman Türk insanına Merihliler mi kurşun sıktı,katletti...tankları kullananlar Merihli miydiler?

    CEVAP YAZ 7 3
  • Misafir 02 Eylül 2016 20:48 sezai akıncı...gerçi adın uydurma ya...belki de hasan alpagondun demin...sümüklü gülenyan senin yüzüne tükürse mutlu olacak gibisin...gavurlar onları korumalarına almıyorlar,sadece haçlı emelleri için kullanıyorlar...sen bunu anlamayacak kadar üstün zekalı(!) birisin...Müslüman Türk insanına Merihliler mi kurşun sıktı,katletti...tankları kullananlar Merihli miydiler?

    CEVAP YAZ 11 4
  • Misafir 02 Eylül 2016 20:11 hasan alpagon adındaki zavallı... o hocaefendi dediğin ruh hastası Müslüman bile değil...o kesinlikle bir Ermeni İslam düşmanı!Alamut kalesinin Hasan Sabbah'ından da cani ruhlu birisi...15 temmuz gecesi Müslüman Türk halkına mermi sıkan,tankla öldürenler işte o sapığın adamlarıydı... bakan beye gelince... 15 temmuz gecesi MHP destek verdi,hala da veriyor ama siz krallığı oynamaya devam ettiniz,ediyorsunuz...meydanlarda dombra çaldınız,akp flamalarıyla rte marşları çaldınız...hani birlik vardı? putlaştırma meselesi bir de... fetoyan gülenyan putlaştırıldı...ama dikkat edin siz de birlerini, putlaştırmayın...

    CEVAP YAZ 8 4
  • Misafir 02 Eylül 2016 17:59 ALEMİ NASIL BİLİRSİN, KENDİN GİBİ.

    CEVAP YAZ 1 4
  • Yazık 02 Eylül 2016 16:41 ABD nin kuklalarıdır PKK ile FETÖ.

    CEVAP YAZ 6 6
  • 02 Eylül 2016 16:15 Özelleştirme adı altındaki talanlar, yağmalar, gasplar: Hepsini hepsini FETÖ’cü bürokratlar, vekiller, müdürler, patronlar yaptı…

    CEVAP YAZ 1 9
  • 02 Eylül 2016 16:15 Laikliğin ruhuna fatiha okuyanlar kimler peki? AKP olur mu canım, elbette FETÖ!

    CEVAP YAZ 2 7
  • NİYE 02 Eylül 2016 14:03 iSLAM DÜŞMANI SİYONİST NİYE BİR MÜSLÜMAN HOCAYI beslesin niye onu korusun niye desteklesin. NİYEEE?

    CEVAP YAZ 6 8
  • el turko 02 Eylül 2016 12:01 Darbelere rahmaet okutuluyor darbenin babası yapılıyor devleti vatanı vatandaşı düşünen yok varsa yoklsa kişiler ikbal makam ey ülkeyi yöneten en küçüğünden en büyüğüne unutmayın sizin hesabınız Cenabı Allahın hesabı yanında kahru perşian olacaktır.

    CEVAP YAZ 2 14
  • Hasan Alpagon 02 Eylül 2016 11:08 Aşağıda bir yorumcuda da görüldüğü gibi Hocaefendi'nin zamanında başörtüsü meselesinde füruat (teferuuat değil)demesini bazı cahiller hala anlayamıyor veya anlamak istemiyor. O zamanlar başörtüsüne çok büyük baskı vardı, zavallı kızöğrenciler okuldan atılıyor, protesto ettikleri zaman kötü muamele görüyordu. Füruuat demek dini emirlerinden olup da herhangi bir sebeble yapılamadığı zaman insanı imandan (inkar etmedikçe) çıkarmayan şeylerdir. Mesela insan oruç tutamazsa imandan çıkmaz, ama farz olduğunu inkar etse çıkar. Hocaefendi de bu gerçeğe gönderme yaparak bu başörtüsü yasağının güzellikle kalkmasına kadar kızöğrencilerin durumu idare etmeleri sadedinde onlara böyle bir yol göstermeye çalışmış, eğitimlerini tamamlayabilmek için başını açmak zorunda kalanların imanlarının bozulmadığını onlara belirtmek istemiştir. Herzaman toplumun huzuru için sarfettiği yapıcı tavrını bu konuda da göstermiş, mağdurlara bir çıkış yolu bulmaya çalışmıştır.

    CEVAP YAZ 9 16
  • Misafir 02 Eylül 2016 10:43 DÜNYADA LIDER SIKINTISI VARMISTA TÜRKIYEDE TAYYIB VARMIS VAH VAH NE ACIKLI.MESELA ALMANYADA MERKEL GITSIN DEGISEN HICBIRSEY OLMAZ CÜNKÜ ALMANYANIN BIR SISTEMI VAR KISILERE BAGLI DIIL.IKINCISI O COK ÖVDÜGÜN LIDER CEMAAT VE PKK TARAFINDAN KANDIRILMIS VE ÜLKENIN UCURUMUN KENARINA GELEMSININ BAS SESBEBI

    CEVAP YAZ 6 11
  • adalet 02 Eylül 2016 10:05 ve siz senelerce bu zavallıya hocaefendi dediniz, şerefsiz türbana teferruat dediği halde peşine takıldınız

    CEVAP YAZ 6 9
  • Sezai Akıncı 02 Eylül 2016 09:59 Gülen Cemaati böyle bir yapılanma da dünyanın 170 ülkesi boşuna mı onları bağırlarına basıyor, her türlü aleyte propagandaya rağmen bu sözlere hiç itibar etmeyip boşuna mı onları korumalarına alıyorlar, çocuklarını onların okullarına emanet ediyorlar? Akıllarını peynir ekmekle mi yemişler ki gelecek nesillerin eğitimini o okullardaki öğretmenlere gönül rahatlığıyla bırakıyorlar. Sadece bu gerçek bile yapılan iftiraların boyutunu gözler önüne seriyor. 15 Temmuz melun hadisesi çok karışık, çelişkilerle dolu, esrarengiz bir hadise. Muhterem Fethullah Gülen Hocaefendi açıklamalarında darbe ve darbe girişimlerini lanetliyor ve bağımsız uluslarası bir komitenin bunu araştırmasını arzu ettiğini belirtiyor. Hükümet değil böyle birşeye yanaşmak, TBMM'de bir komisyonun bile bu araştırmayı yapmasına karşı çıkıyor. O zaman neye dayanarak bu kanlı girişim cemaatin üstüne yıkılmaya çalışılıyor. Gerçeklerin birgün ortaya çıkma gibi bir özelliği olduğu herhalde herkesin malumu!..

    CEVAP YAZ 7 30

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro