Bakan Berat Albayrak'tan flaş Halkbank açıklaması!

Hazine ve Maliye Bakanı Berat Albayrak, "Halkbank'ın faaliyetleri uluslararası hukuka uygundur. Halkbank'la ilgili tespitler ABD'li kurumlara bildirildi. Halkbank tertemiz çıkacak, aksi siyasi karar olur. ABD'de Halkbank ile ilgili bir ceza beklemiyoruz." şeklinde konuştu.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Bakan Berat Albayrak'tan flaş Halkbank açıklaması! haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • Misafir 03 Eylül 2018 18:04 Halkbank dosyası savcılıkta..Halkın Kurtuluş Partisi (HKP), Halk Bankası yönetim kurulu üyeleri hakkında suç duyurusunda bulundu.

    CEVAP YAZ 1 0
  • Bu Fakir 03 Eylül 2018 17:35 Halkbank'ın yaptığı ucuz dolar yanlışının telafisi mümkün değildir. İlgililer 4,6 milyon dolar satmanın bedelini ödemeliler.

    CEVAP YAZ 0 0
  • ercüment kapıcı 03 Eylül 2018 17:25 damat gene hikaye okumuş, her zamanki gibi.

    CEVAP YAZ 1 3
  • Misafir 03 Eylül 2018 17:16 Gelinen seviye enflasyonla topyekün mücadele gerektiriyor demiş damat işte muhalefet bu. yazıklar olsun chp ve kemal işi, yüzüne gözüne bulaştırdı

    CEVAP YAZ 1 4
  • Cem 03 Eylül 2018 17:02 Cek cük kem küm başka bir şey bildikleri yok sanki bu ülkeyi 16 yıldır urartular yönetiyor neymiş enflasyon la ciddi mücadele edecekler mis lafonten masallarina devam Türk tipi başkanlık mis sen ve kayinpederin bir açıklama yapmaya başlasa döviz yukarıya gidiyor sonra eyyyyy abd yersen

    CEVAP YAZ 0 3
  • reis 03 Eylül 2018 16:54 kaç kere takip ettim bakan her konuşmasında dolar tırmanıyor.bu tesadüf olurmu..

    CEVAP YAZ 0 6
  • salih kara 03 Eylül 2018 16:25 Ancak laf, icraat yok. O da yetmezmiş gibi artist biri "Şimdi Kazanç Vakti" diyerek reklam çeviriyor... Ben lafa bakmam icraata bakarım...

    CEVAP YAZ 0 4
  • Bu Fakir 03 Eylül 2018 15:42 Halkbank genel müdürü madem erdemlilik göstermiyor ve istifa etmiyorsa görevden alınmalı kanaatindeyim.

    CEVAP YAZ 0 5
  • salih kara 03 Eylül 2018 15:31 Ancak laf, icraat yok. O da yetmezmiş gibi artist biri "Şimdi Kazanç Vakti" diyerek reklam çeviriyor... Ben lafa bakmam icraata bakarım...

    CEVAP YAZ 0 10
  • Misafir 03 Eylül 2018 14:31 Bakan olmasaymış bi Cem Yılmaz olabilirmiş aslında, komik adam bence, bir Kemal Sunal kadar güldürüyor beni

    CEVAP YAZ 1 9
  • Alamancı Lütfü 03 Eylül 2018 14:28 Vücut dilini en güzel bakanımız. Allah başınızdan eksik etmesin.( ben Almanya’da yaşıyorum)

    CEVAP YAZ 10 1
  • Misafir 03 Eylül 2018 15:08 Yani tuzun kuru Memlekette kim ne öekiyor bilmiyorum diyorsun

    0 3
  • Misafir 03 Eylül 2018 17:18 ordan bıdı bıdı etme sıkıyosa burada yaşa

    0 1
  • İnadına reis 03 Eylül 2018 14:25 Damat dik dur eğilme, vatandaş seninle; eleştirilere bakma, herkes halinden memnun... memnun olmayanlar faşist CHP liler

    CEVAP YAZ 13 1
  • Misafir 03 Eylül 2018 14:22 Birde gece dolar vurgunu yapanları açıklasa ne olur sanki?

    CEVAP YAZ 0 6
  • Reisçi 03 Eylül 2018 14:03 Şu adam bakan olmamalıydı böyle sırıtır gibi durmalar geniş geniş olmadı reis oy verdik ama olmadı

    CEVAP YAZ 1 7
  • emre 03 Eylül 2018 13:55 ceza çıkacağını damatta bal gibi biliyor, abd Türkiye nin yine abd nin kurduğu sivift düzenini ihlal ettiğini biliyor, uyanıklar irandan aldıkları altınları dubaide vb hiç tahıl yetişmeyen yerlerden tahıl ithal etmiş gibi gösterip hayali ihracat yaptılar. ABD yutarmı, damatta çıkmış a haber seyircisine anlatır gibi ceza vb olmayacak diyor. ceza olacak akp de teflon tava olduğunda sorumluluğu üstüne almadan siyasi bir karardır diyecek

    CEVAP YAZ 0 7
  • Misafir 03 Eylül 2018 13:53 bu kadar konuşup da birşey söylememek büyük yetenek bana göre..

    CEVAP YAZ 0 15
  • gencoglu 03 Eylül 2018 13:49 Sayın Bakanım kamu kurumlarındaki tasarruf işine siz inanıyormusunuz? özellikle belediyeler İSRAFIN FERİŞTAHINI YAPIYORLAR 1 kişinin yapacağı işi 10 kişiye yaptırıyorlar hiç bir özelliği ve işlevi olmayan müdürlükler daire başkanlıkları açıyorlar. ismi bende saklı belediye güya havaray yapacaktı milyonlar harcadılar çöpe gitti güya Türkiyenin en büyük parkını yapacaklardı milyonlar harcadılar çöpe gitti kırtasiye israfını saymıyorum bile

    CEVAP YAZ 0 4
  • Misafir 03 Eylül 2018 13:23 HEEEE... !'Halkbank tertemiz çıkacak!'' Evet sadece hayali ticaret, İran amborgosunu delme.. Rüşvet (Pardon o komisyon muydu neydi binde 3-4'lük oranlar??).. Tertemiz çıkar.. Uğruna iki NOTA verilen Zarrab da öyle diyor zaten. Tertemiz...

    CEVAP YAZ 3 8
  • ihsan 03 Eylül 2018 13:12 peki son halkbanka blumbergin oyunu nedir söylesene

    CEVAP YAZ 0 9
  • Misafir 03 Eylül 2018 13:03 Dolar Euro yine zirveye koşuyor. Artık, Sayın Bakanı kimse ciddiye almıyor. Artık, Ak Partiyi seve seve destekleyen bir tane insanla karşılaşmıyorum. Ak Partiye oy veren dahi kerhen oy veriyor. Kimsenin Ne Erdoğan'dan ne Bakan'dan ne ak partiden bir umudu kalmadı. Herkes kaygıyla ne olacak diye biribirine soruyor. Ak Parti zaten bitmişti, şimdi Başkan Erdoğan ve siyasete bulaşmış eş dost hısımları bitiyor. Yazık 16 sene heba oldu. Şimdi bu enkazı kaldıracak bir zihniyet aranıyor.

    CEVAP YAZ 1 23
  • Doğrucu 03 Eylül 2018 12:43 Sadece konuşuyor..icraat YOK.. 2 aydır bakanlık yapıyorsun ne değişti olumlu onu göster. Laf laf laf başka birşey yok.. yok öyle güçlüyüz yok böyle güçlüyüz.. gel beraber bir markete gidelim 1 ayda gerçekleşen fiyat artışına bak ondan sonra konuş. Tutturmuşunuz bir dış güçler gidiyorsunuz.. sen güçlü olduktan sonra dış güç vız gelir tırıs gider.. samanı bile ithal ederken neyin kalkınmasından bahsediyorsunuz. üretimi bitirdiniz ülkede. Bizi dış güçler değil, sizin yanlış politikalarınız batırdı.

    CEVAP YAZ 0 16
  • Misafir 03 Eylül 2018 13:19 kurtarıcı aramayın bu işlerde kurtarıcı olmaz sadece liyakatlı insanları seçin liyaketli insanları seçen sistemi getirin gerisi çözülür emin olun

    0 5
  • Misafir 03 Eylül 2018 12:23 Boş , boş laflar. lafla peynir gemisinin yürüyemeyeceğini hala anlayamamış Damat berat paşa.

    CEVAP YAZ 0 13
  • Misafir 03 Eylül 2018 11:48 ya ne diyecekti biz kendi elimizde yasaları ihlal ettik diye itiraf mı edecekti? bugüne kadar ne zaman böyle bir itirafta bulundu ki akp?

    CEVAP YAZ 4 26
  • Misafir 03 Eylül 2018 11:43 Ne demiş damat paşa ?

    CEVAP YAZ 1 22
  • Misafir 03 Eylül 2018 11:41 Damat Berat Paşa çok önemli açıklamalar yapmış!!! IMF den uygun faizle borç almayıp, tefecilere gidin yüksek faizle borç alın, faturayı bizlere ödetin. Tefecilerle, dış güçlerle kim yakın ilişkide belli değil mi?

    CEVAP YAZ 1 23

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro