SON DAKİKA

Bakan Albayrak'tan büyüme rakamlarıyla ilgili ilk yorum

Hazine ve Maliye Bakanı Berat Albayrak, Türkiye'nin ikinci çeyrekte 5.2 büyümesiyle ilgili, "Rakamlar ekonomik dengelenme sürecinin başladığını göstermektedir" değerlendirmesini yaptı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Bakan Albayrak'tan büyüme rakamlarıyla ilgili ilk yorum haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR18 YORUM
  • Misafir 10 Eylül 2018 18:39 Nihat zeybekci gerçekçi konuşuyordu azda olsa şimdi körler sağırlar birbirlerini ağırlar hesabı.Parası olan için ekonomi iyi olan garibana oluyor yine.

    CEVAP YAZ 0 10
  • ffffffffffffff 10 Eylül 2018 17:56 ekonomiyi batırmaya kararlı bunlar.

    CEVAP YAZ 0 8
  • :)))) 10 Eylül 2018 14:59 BÜYÜYEN BİR DOLAR BİRDE ZAMLAR VARRRRRRRRRRR

    CEVAP YAZ 0 17
  • kundemacı 10 Eylül 2018 14:21 Yazıktır, günahtır. Bu millet yanlış yaptı diye bu millete bu kadar gerekmez. Millet ile alay edilmez.

    CEVAP YAZ 0 19
  • Misafir 10 Eylül 2018 14:17 bu adamın gülerek konuşmasına uyuz oluyorum. millet isyan ediyor 5 lt. yağ 32 tl.den 49 tl. olmuş sen neden bahsediyorsun. tuvalet kağıdı bile fırlamış bu da mı dolarla alınıyor. 24 tl. iken 36 olmuş. sizin piyasadan haberiniz yok galiba 4.5 kg salça 60 tl.

    CEVAP YAZ 3 23
  • Bilal berat 10 Eylül 2018 14:12 Bu halka boyle yonetilmek yakisir sorun yokk boylee devamm ;;;;

    CEVAP YAZ 3 14
  • Rahmi ÖZEN 10 Eylül 2018 14:09 Çalışandan emekliden çal sonra ekonomi büyüdü de hayret bişey ya neyin kafasını yaşıyorlar asgari ücret dolar bazında ne oldu bu kadar ucuza iş gücü olursa ekonomi tabi gelişir çünkü köle çalıştırıyorsunuz

    CEVAP YAZ 2 7
  • ali 10 Eylül 2018 13:50 Hocaların hocası Prof. Dr. Boratav: ''Ciddi bir krizin başındayız''KRİZİ HERKEZ GÖRÜYORDA İKTİDAR HALA NEYİ İSPATLAMAYA ÇALIŞIYOR...TAYYİBİN TABİRİYLE BALLLL GİBİ KRİZ VAR.AVRUPALININ 7 LİRASI SENİN 1 LİRAN.SEN BİR AYAKKABI ALIYON ADAM 7 TANE ALIYOR.

    CEVAP YAZ 2 14
  • Misafir 10 Eylül 2018 13:41 Hemen şimdi o kalkınma payı o zaman maaşlara yansitilsin. Kedi Bursa'ya ciğer nerde ciğer burdaysa kedi nerde. Koç cooook cooook para kazanmış varmı bize faydası.

    CEVAP YAZ 1 10
  • Misafir 10 Eylül 2018 13:29 ne dğişecek bakalım..

    CEVAP YAZ 1 4
  • Bakana inanıyorum 10 Eylül 2018 13:08 Koskoca bakan , en doğru ve güvenilir bilgi bakandan alınır.

    CEVAP YAZ 13 4
  • Misafir 10 Eylül 2018 13:03 Bunu ortaya attıklarını göre Birileri birşeyler götürüyor anlaşılan Halkbank, Vakıfbank vs) :)))

    CEVAP YAZ 2 15
  • Misafir 10 Eylül 2018 13:03 Sikici yine TÜIK sahtekarinin algisina kapilmiş sallayip duruyor

    CEVAP YAZ 3 14
  • Misafir 10 Eylül 2018 14:30 MODARATÖR ADAM ARGO KELİME ETMİŞ SEN UYU DAHA

    3 3
  • ali 10 Eylül 2018 12:48 damat batıyoruz...kemerleri sende bağla dalışa geçiyoruz.

    CEVAP YAZ 4 16
  • Misafir 10 Eylül 2018 12:32 Sen neşeden haber ver...Derdi heekes tanıyor....yoksul halk % 100 fakirleşti....satın alma gücü %100 azaldı....ne olacak fakirin dar gelirli hali....buna çözümün ne ...bi anlatta dinleyelim...bizi rakam kalabalığına boğmadan ....vatandaş ayşe teyzenin anlayacağı bir dille lütfen...yoksulluk ...kaderimiz olmasın....pastadan yoksullar dar gelirlilerde pay alsın...iç barış aağlansın... Piyasa yanıyor...yoksul kıvranıyor....haberin varmı...

    CEVAP YAZ 3 29
  • Misafir 10 Eylül 2018 12:30 Dengelendi ya; dolar 4.90 di su an 6.50 , cok guzel dengelendi. Dalga geciyor bizle

    CEVAP YAZ 2 27
  • Misafir 10 Eylül 2018 12:22 Büyüme 5.2 hemde bunlar dalga geçiyor milletle Biz niye görmüyoruz niye habire durmadan Zam geliyor herşeye nasıl büyüme bu Hergün dışa bağımlığımız artiyor herseyi Dışarıdan alıyoruz üretmiyoruz nerden Geliyor bu büyüme bizede izah edin yahu Betonla yolla büyüme olmaz sayın bakan Turkiyede yaşamadığınız belli oluyor

    CEVAP YAZ 2 14
  • wdwd 10 Eylül 2018 12:21 Kişi başı milli gelirimiz batıyı çıldırtıyorrrhhahahahaayyt

    CEVAP YAZ 1 18

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro