Bahçeli'den PKK'nın katlettiği Anne-Oğul için açıklama

MHP lideri Devlet Bahçeli, terör örgütü PKK tarafından katledilen anne-oğul için yaptığı açıklamada, "Hainlere taviz yok. Bebek katillerine hoşgörü yok. Şerefsizleri fitne ve ihanetlerinde boğacağız." dedi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Bahçeli'den PKK'nın katlettiği Anne-Oğul için açıklama haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR7 YORUM
  • ali 02 Ağustos 2018 10:29 Şehitlere Allah rahmet etsin. Ekmek zammının geri almasına yorum yapan sayın sahte bilge hadi bir yorum da elektrik zammına yorum yap.O çok kıymetli düşüncelerini bizimle paylaş.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Vakkas 01 Ağustos 2018 23:45 Mecliste idam görüşülmüyor....Neden neden neden. !!!?? İdam insanlık suçu değilki. Canilere ırz düşmanına hakettiği cezayı vermektir. Geri getirir gücü yeten varsaaaaaa.........!!

    CEVAP YAZ 0 2
  • Ülkü 01 Ağustos 2018 23:34 İdam gelcek mi bu hainlere...yoksa af mı şartlı tahliye mi ne olcak sayın bahçeli.idam getirme cesaretin var mı Sayın bahçeli...yoksa önüne gelirse olayı olsun.

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 01 Ağustos 2018 20:51 Bebek katillerini idamdan kurtaran yüzsüzler utansın...

    CEVAP YAZ 1 16
  • Serkan 01 Ağustos 2018 20:43 Bırakın bu işleride idamı getirin artık

    CEVAP YAZ 0 6
  • misafir 01 Ağustos 2018 19:25 ey bahçeli.oslo yu ve dolmabahçeyi hatırla.kim kiminle kanka onuda bil ve ona göre kürkre.

    CEVAP YAZ 3 43
  • Atakan TÜRK 01 Ağustos 2018 19:24 PKK,insanlık tarihinin en vahşi terör örgütüdür...

    CEVAP YAZ 1 48

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro