Bahçeli'den İYİ Partililere tehdit! Ayağınızı denk alın!

MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli'den Koray Aydın'ın gafıyla ilgili açıklama geldi. Bahçeli, "Koskoca bir cümlenin içerisinde gaf olmaz. Bunun altından İYİ Parti kalkamaz. Herkes ayağını denk alsın." ifadelerin kullandı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Bahçeli'den İYİ Partililere tehdit! Ayağınızı denk alın! haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR14 YORUM
  • Misafir 01 Ağustos 2018 09:31 "Koray Aydın Ocaklardan yetişme bir ülkücüdür" Devlet Bahçeli.

    CEVAP YAZ 0 0
  • kundemacı 30 Temmuz 2018 21:19 Koray AYDIN, kendisini yuhalattı diye nasıl kızıyor. Peki son yıllarda MHP' yi başka bir partinin stepnesi yapmış olması nedeniyle milyonlarca ülkücünün kendisine yaptığı ve yapmakta küfürlerden haberi yok mu? Terbiyesiz.

    CEVAP YAZ 3 16
  • Devlet Satılmış 30 Temmuz 2018 21:04 Çok korktum. Ayağımı denk alacağım. Çakıcının dostu.

    CEVAP YAZ 1 0
  • Misafir 30 Temmuz 2018 20:31 Tayyip abinden izinli al öyle konuş

    CEVAP YAZ 3 0
  • Misafir 30 Temmuz 2018 18:09 Bu tersten çalışan ne diyor?

    CEVAP YAZ 7 5
  • Hadi ordan 30 Temmuz 2018 17:50 Hiç boş laf etme Bahçeli bedelli de lafını nasıl yedin gördük eğer sen bedellide dik dursaydin 21gun Saçmalığı için ön binlerce genç ve aileleri mağdur olmayacaktı

    CEVAP YAZ 8 4
  • Misafir 30 Temmuz 2018 17:31 kaç vekilin var adamım? sen 40 yıllık partisinancak 49 galiba onlarıda akp oyuyla alabildin .bu vatansever özgür milliyetçi partimiz biryyıllını doldurmadan 43 vekil kazandı .hesabını yap da karşımızda önünü ilikle ayağını denk bas .bidahaki seçimde yoksunuz zaten

    CEVAP YAZ 13 3
  • Misafir 30 Temmuz 2018 17:04 Emrin olur.. bas ayaklara bükülürse böyle konusursun

    CEVAP YAZ 2 4
  • germiyanlıgil 30 Temmuz 2018 16:00 Sayın BAHÇELİ reis helal olsun bravo yiğit ükcüler arkanda mantar türkücülerin tıpası patladı plan çöktü OKAAAA

    CEVAP YAZ 6 14
  • MİSAFİR 30 Temmuz 2018 15:50 GÜZEL BİR SÖZÜMÜZ VARDIR..ATEŞ OLSAN CÜRMÜN KADAR YER YAKARSIN ..

    CEVAP YAZ 4 7
  • Misafir 30 Temmuz 2018 15:47 İYİ parti ,siyasette olmaya devam ederse,Türkiye için İYİ olur.iyasetin normalleşmesine ,ülke insanının siyaseten ve sosyal olarak yakınlaşmsına katkı sağlar.

    CEVAP YAZ 6 8
  • DİL SÜRÇMESİ OLDUUU. 30 Temmuz 2018 15:42 VAV!BU KONU RAHİPTEN ÖNEMLİ,!!!

    CEVAP YAZ 2 2
  • Misafir 30 Temmuz 2018 15:32 Akılalmaz olay! Petrol 70 doları geçti, Bir Türk lirası 20 cente düştü.... Elektrik ve doğalgaza zam bekleniyor

    CEVAP YAZ 7 4
  • Misafir 30 Temmuz 2018 15:52 PETROL BİR ARA 120 DOLARDI 1977-79 de mazot benzin yağ şeker un tüp kuyruğu vardı Birde o dönem ülkenin Başbakanı açıklama yaptı ülke 70 cente muhtaç dedi

    2 2
  • Misafir 30 Temmuz 2018 16:49 ben de sana diyorum ki işte sana fırsat doğmuş. Zil takıp da oyna.

    1 4
  • Misafir 30 Temmuz 2018 15:27 Bir sesmi geldi? Muhalefet olupta hukumetin stepnesi olan dunyanin tek varligimi konusmus? ne demis?

    CEVAP YAZ 26 7
  • Misafir 30 Temmuz 2018 15:37 Hayrolaaa? Ülkenin bekası için serden geçmesi zoruna mı gitti? Ha pardon siz değil serden geçmeyi anlamak, değil yanından dahi geçebilmek, dışarıdan emir almaktan tek başınıza tehayyül dahi edemezsiniz. Siz ancak adam satmakta İYİ'siniz!

    2 14

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro