Bahçeli talimat verdi dövizler bozduruldu

MHP lideri Devlet Bahçeli'nin talimatı üzerine partiye ait banka hesaplarındaki döviz mevduatı bozduruldu. Açıklama Mali İşlerden Sorumlu Genel Başkan Yardımcısı Mevlüt Karakaya'dan geldi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Bahçeli talimat verdi dövizler bozduruldu haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR7 YORUM
  • Sivasli 14 Ağustos 2018 09:59 Sayin Bahceli Söz Konusu Vatan olunca Yanlistan Dönüp Ülkücülerin Lideri oldugunu Ispatlamistir Ülkücüler Yuvalarina Dönecektir.

    CEVAP YAZ 1 2
  • Misafir 14 Ağustos 2018 09:19 çok komik ya...dolar 6,90 idi dün...en az 20 milyonunuz vardır...paranız 30 milyon oldu...neymiş bozdurun...o paranın zaten TL olması lazım...neden dolar alıyorsun vatan millet sakarya

    CEVAP YAZ 1 0
  • Fikirci Fikri 14 Ağustos 2018 08:28 Önemli olan döviz bozdurmak değil; Amerikancı çizgideki BOP'çu MHP'yi Türk Partisine çevirmektir.

    CEVAP YAZ 3 2
  • Misafir 14 Ağustos 2018 09:07 Hatta tüm partileri Türkleştirmeli.

    0 0
  • Ahmet esengul 14 Ağustos 2018 05:07 Milliyetci bir partinin dolar hesabi olmasi cok ilginc. Ayrica dolar 7 tl yi gordukten sonra bozdurmak daha bir ilginc

    CEVAP YAZ 1 4
  • Misafir 14 Ağustos 2018 09:09 MHP, Merve Kavakçı'yı başını örtüyor diye Meclisten ve Türk Vatandaşlığından atarak milliyetçi muhafazakar vasfını 1999'da kaybetmişti.

    0 0
  • Mehmet 14 Ağustos 2018 04:20 Bende dolardaki bu dusus neden kaynaklandi diye dusunuyordum :))

    CEVAP YAZ 1 1
  • Misafir 14 Ağustos 2018 01:45 Bahceli talimat verdi bozduruldu, erdoğan talimat verdi bozduruldu .. Sonuç? Dolar 5 e mi düştü?? Adam gibi çözüm bulun artık ekonomiye. Vatandaşın uc bes kuruşunu bozdurmadıysa bitmiyor bu iş

    CEVAP YAZ 2 3
  • NE GÜNLER HA....!!!! 13 Ağustos 2018 22:09 SEN BİRKAÇ ANTİKA ARABANI SATIVER BAHÇELİ,BAĞIŞLA..

    CEVAP YAZ 8 3

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro