Ayşe Arman'ın bugünkü yazısı kan dondurdu

Hürriyet gazetesi yazarı Ayşe Arman bugünkü köşesinden 15 yaşındaki Sezgi'nin başına gelenleri yazdı. Sezgi'nin başına gelenler ise kan dondurdu.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Ayşe Arman'ın bugünkü yazısı kan dondurdu haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • Misafir 12 Temmuz 2016 16:08 Bu ahlaksız ve adi insanlar nerede yetişti bu günkü basın ve medyanın böyle sapıkların yetişmesindeki rolü nedir ? Bu konu da tartışılıp ona göre hareket edilmeli geç olmadan

    CEVAP YAZ 0 3
  • kırçıl 12 Temmuz 2016 15:36 Sosyal medyanın dizginlenmesi gerekir. Bu adamlar da buna karşı çıkar. Ondan sonra bağırırlar vahşet var diye. Vahşeti yapanlar sanal ve sosyal medyadan nemalanıyorlar. İletişimi vahşet aracı olarak kullanıyorlar.

    CEVAP YAZ 0 0
  • kırçıl 12 Temmuz 2016 15:33 Sana göre bana göre adalet değil. Haklıya göre Adalet olmalı.Gençliğimizin düştüğü durumu biraz durun düşünün ve bu gün ne haldeyiz. Ahlaksızlık diz boyunu aşmış. Yapıyorsam sana ne havaları. Gelinen nokta bu. Adam meydanda çirkeflik yapıyor, kadın sırnaşıyor, uyaranlara ne diyorsun diye tavır yapıyor. Hiç kimse gelinen bu noktadan kendini sorumsuz hissedemez. Gördüğümüz her ahlaksızlığı görmemezlikten geldiğimiz sürece bu memleketin gençliğinin düşmeyeceği bataklık yoktur. Allah(c.c.) korkusu olmayan kalpte canavarlaşma kaçınılmaz olur. İnsan derler; İnsanlık derler; Bunların hepsi Allah(c.c.) sevgisinden gelir. Gafiller Allah(c.c.) sevgisi olmasında ne olursa olsun diye diye gençliği ne hale getirdiler.

    CEVAP YAZ 0 0
  • kırçıl 12 Temmuz 2016 15:31 Sanal canavarların önü alınmak istendiğinde birileri özgürlüğümüzü kısıtlayamazsınız diye yırtınıyordu. Ortada sanal canavarın gerçekleştirdiği bir vahşet var. Bir de ayrıntı var; vampirliği yapanların ablası; "getirdiğiniz kız ölmüş" demesi ruhsuzluğun gerçekten tarifi olmayan örneği. Hangi vicdan bu insanlara yön veriyor. İşte; çirkinliklerin önünün alınmasına engel olanlar. İçki, uyuşturucu, sigara sınırlandırılsın denildiğinde, "olmaaaaz" diyenler. Kim oldukları belli.

    CEVAP YAZ 0 0
  • kırçıl 12 Temmuz 2016 15:24 Yedi yıl olmuş; hiç kimse bu süreçte sorguladı mı!!?? Acaba benim kızım ne durumda? Sanal canavarların eline düşen kızının sorumlusu kim!!?? Tabi ki başkasını arayacak; aileyi, gençliği ve çocukları koruması gereken devlet. Devlet kim!? Sen, ben, o; bu tür ahlaksızlıkları görmemezlikten gelen kim!? Yine sen, ben ve o. Maalesef ağlama hakkımız yok. Önce görevimizi yapacağız. Sana göre bana göre adalet değil. Haklıya göre Adalet olmalı.Gençliğimizin düştüğü durumu biraz durun düşünün ve bu gün ne haldeyiz. Ahlaksızlık diz boyunu aşmış. Yapıyorsam sana ne havaları. Gelinen nokta bu. Adam meydanda çirkeflik yapıyor, kadın sırnaşıyor, uyaranlara ne diyorsun diye tavır yapıyor. Hiç kimse gelinen bu noktadan kendini sorumsuz hissedemez. Gördüğümüz her ahlaksızlığı görmemezlikten geldiğimiz sürece bu memleketin gençliğinin düşmeyeceği bataklık yoktur. Allah(c.c.) korkusu olmayan kalpte canavarlaşma kaçınılmaz olur.

    CEVAP YAZ 1 0
  • kırçıl 12 Temmuz 2016 15:17 Sana göre bana göre adalet değil. Haklıya göre Adalet olmalı.Gençliğimizin düştüğü durumu biraz durun düşünün ve bu gün ne haldeyiz. Ahlaksızlık diz boyunu aşmış. Yapıyorsam sana ne havaları. Gelinen nokta bu. Adam meydanda çirkeflik yapıyor, kadın sırnaşıyor, uyaranlara ne diyorsun diye tavır yapıyor. Hiç kimse gelinen bu noktadan kendini sorumsuz hissedemez. Gördüğümüz her ahlaksızlığı görmemezlikten geldiğimiz sürece bu memleketin gençliğinin düşmeyeceği bataklık yoktur. Allah(c.c.) korkusu olmayan kalpte canavarlaşma kaçınılmaz olur.

    CEVAP YAZ 0 5
  • serhat 12 Temmuz 2016 15:00 Abi bu ne ya Allah cümlemizi sapıtmaktan ve sapıklardan muhafaza eylesin:((( adalet istiyorum şeriat istiyorum idam istiyorum kısas istiyorum. Hangi ceza bu olanları karşılayabilir ki

    CEVAP YAZ 0 0
  • can 12 Temmuz 2016 14:16 ALLAHIm sabırlar versin ailesine ve bu iğrençliği yapmış olanlar insalıktan nasipini almamış olanlardır dilerim hakim de bu durum da degerlendirmesinde gereken hakettiği cezayı verir adalati olan bir ülkede isek

    CEVAP YAZ 0 1
  • ARUZ 12 Temmuz 2016 13:51 BAKARA SURESI 179 AYET UYGULANMALI

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 12 Temmuz 2016 13:38 İDAM İDAM İDAAAAAAAAAAAAAAAAM GERİ GETİRİLMELİ ŞU ANKİ SİYASİ İKTİDAR BAŞKA İŞLERLE NEFESİNİ TÜKETMESİN YAPACAĞI TEK İYİ ŞEY İDAMI GERİ GETİRMELİ BU PİSLİKLERİN ORTADAN TEMİZLENMESİ İÇİN

    CEVAP YAZ 0 11
  • mehmet 12 Temmuz 2016 12:52 bu ülkede adaleti kimse vermiyor almasını bileceksim. yaa özverili bir avukat...yada zengin olşacaksın.. hani adalet mülkün temeliydi...

    CEVAP YAZ 0 4
  • Atakan Türk 12 Temmuz 2016 12:31 UTANMAK MI?İĞRENMEK Mİ?...

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 12 Temmuz 2016 12:48 İKİSİDE DEĞİL KİM NE DERSE DESİN BU VHŞETE İSLAMIN KURALLARI İŞLENMEK ZORUNDA TECAVÜZE RECM CEZASI VERİLİR BU ÜŞ KÖPEĞEDE BU CEZA VERİLMELİ YOKSA AVRUPA DEMOKRASİ HUKUK GEÇİN BUNLARI YA KISASA KISAS YADA RECM YOKSA VİCDANLAR RAHATLAMAZ AVUKATA DA SÖYLENECEK TEK KELİME BULAMIYORUM SADECE ELİNDEN ÖPÜLÜR

    0 0
  • vatandaş 12 Temmuz 2016 12:30 Gönül isterdiki bu .... idam edilsin,ibretlik ve insanlık dışı bir olay,içimizde sapıklar var,çocuklarımıza dikkat edelim...

    CEVAP YAZ 0 3
  • alaaddin 12 Temmuz 2016 12:21 helal olsun avukata okuyunca kanım dondu böyle cezasını bulmayan dünya kadar şerefsiz var hakkımızı sonuna kadar arayalım

    CEVAP YAZ 0 4
  • tarık hoca 12 Temmuz 2016 12:19 sAYIN aRMAN BU GİBİ HER İLÇEDE ONLARCA OLAY VAR.Ben rehber öğretmenim ve çocuk suçlarında psikolojik danışmanlık yapıyoruz.Olaylar anlatılırken verilen ifadelerde bizim bile psikolojimiz bozuluyor.Ülke berbat ülke berbat.Allahım bu millete akıl fikir versin.Anne babalara sesleniyorum çocuklar suçlu değil asıl suçlu sizlersiniz.

    CEVAP YAZ 0 1
  • aydın karabulut 12 Temmuz 2016 12:11 bunlara gerekli dersi verecek yürekli bir hakim aranıyor

    CEVAP YAZ 0 7
  • Misafir 12 Temmuz 2016 12:08 Gerçek adalet istiyoruz hakim bey

    CEVAP YAZ 0 1
  • keremm 12 Temmuz 2016 12:08 allah belanızı versin inşaallah

    CEVAP YAZ 0 1
  • aydın karabulut 12 Temmuz 2016 11:53 bunları yapanların en kısa zamanda kellelerinin kopartılıp domuzlara yedirilmesi hakkaniyet gereğidir bu ertelenemez ama öncelikle çelik kızgın kazığa oturtulmaları gerekiyorki ceheneme hazırlıklı gitsinler kitapsızlar

    CEVAP YAZ 0 7
  • ahmet durgun 12 Temmuz 2016 11:31 ne güzel ülkede yaşıyoruz diye övüne övüne bitiremiyoruz. bu caniler uzaydanmı başımıza düşüyor.gün geçmiyorki bu ülkede böyle dramlar yaşanmasın.ülkeyi yönetenlerin umurundamı hep birlikte mahvoloyoruz. kimsenin çocuğu güvende değil. antalyaya turist gelse ne olaur

    CEVAP YAZ 0 5
  • Adem ASAN 12 Temmuz 2016 11:31 7 yıl sonra gelecek adalate adalet denmez.Tabi o da gelirse. Halk kendi adaletini kuracak. Böyle adi mahlukları cezaevinde halletmek gerek.

    CEVAP YAZ 0 5
  • soytarı 12 Temmuz 2016 11:24 yarın iyi halden çıkarlar ülkede adeletsizlik oldüğü müddetçe çok bislik rağbet görür

    CEVAP YAZ 0 1
  • misafir. 12 Temmuz 2016 11:19 İdam edin.Hakimler savcılar. aşağılık pislik adamları.

    CEVAP YAZ 0 0
  • FM 12 Temmuz 2016 11:13 Ne korkunç bir olay ya. İçki alkol uyuşturucu btün kötülükleirn anasıdır. resmi yerlerde olsun içilmesin deyince ayağa kalkan da sizdiniz. Alın işte içki uyuşturucu batağındaki memleketin geleceğini emanet edeceğiniz çağdaş gençlik !

    CEVAP YAZ 4 2
  • x ve y 12 Temmuz 2016 11:13 ailesine sesleniyorum.. dinimiz kısasa kısas emreder.. bu vahşi pisliklere aynısını yapma hakkına sahipsiniz.. Allah-u Teala böyle emrediyor... bu pislikleri yaşatmayın bu dünyada..

    CEVAP YAZ 0 5

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro