Ayşe Arman'dan Bilginer'e Atatürk sorusu

"90 yıldır sadece tapınmakla meşgulüz" diyen Haluk Bilginer'e Ayşe Arman köşesinden çok sert yanıt verdi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Ayşe Arman'dan Bilginer'e Atatürk sorusu haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR9 YORUM
  • kemal 18 Haziran 2014 15:20 haluk haklı. her yerde atatürkün heykeli. resmen putlaştırmışlar. herhalde atatürk olsaydı o da kendisinin putlaşmasından emnun kalmazdı..

    CEVAP YAZ 1 0
  • M.Kemalin Askeri 18 Haziran 2014 12:10 Bu arada yeni nesil öğrenmek ve hatırlamak zorunda değil. Gerek de yok.

    CEVAP YAZ 0 0
  • M.Kemalin Askeri 18 Haziran 2014 12:09 Haluk doğru söylemiş ayşem, kızma, tapma.

    CEVAP YAZ 1 0
  • murat 18 Haziran 2014 12:05 İnönücü demeyin....Şimdilik onuda kabul etmezler. En büyük Atatürk karşıtı inönün diilmiydi. Ona laf söyleyen yok. Atatürk büyük bir lider bu doğru ancak yanlışlarını gözardı edelim kimse demesin.

    CEVAP YAZ 0 0
  • fatih demir 18 Haziran 2014 11:59 Türbe ziyaretini yasaklayan birinin her fırsatta anıtına gitmek dilek sunmak nasıl bir trajikomik olaydır?

    CEVAP YAZ 0 0
  • soru işareti 18 Haziran 2014 11:55 haluk bilginer'e aynen katılıyorum...osmanlının son döneminde ingilizlerin başı çektiği türk ve islam düşmanı haçlı devletlerin planladığı ve görevlendirdiği bir ikon yaratmışlar ve bu halka hadi tapının demişler...yedi düvele karşı savaşan(yalnızca yunanistanla savaştırılmış) bir insan,savaşın ertesi günü o emperyalist devletlerin smokinini,papyonunu ve melon şapkasını takıyorsa, milletine de bunu zorla kabul ettirmek istiyorsa orda durup düşünmek gerek...

    CEVAP YAZ 0 0
  • alen markaryan 18 Haziran 2014 11:50 senin gibi entellektüel ulusalcı ataist sözde sosyalist tayfası Atatürk olmasaydı neye sarılacaklardı acaba? hepiniz aslında İnönücüsünüz Atatürk falan hikaye sizin için sadece Atatürkün arkasına 90 yıldır saklanan zavallılarsınız.

    CEVAP YAZ 0 0
  • komando 18 Haziran 2014 11:47 tebrık ederım cok guzel

    CEVAP YAZ 0 0
  • komando 18 Haziran 2014 11:47 tebrık ederım cok guzel

    CEVAP YAZ 0 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro