Avrupa Birliği'nden İdlib uyarısı! Felakete doğru...

Avrupa Birliği (AB) Komisyonu Başkanı Jean-Claude Juncker, İdlib'de insani felakete doğru gidildiğini belirterek, "İdlib bizim için derin bir endişe kaynağı olmalıdır. Çok kısa sürede yaşanacağı açık olan bu insani felaket karşısında sessiz kalamayız." dedi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Avrupa Birliği'nden İdlib uyarısı! Felakete doğru... haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR5 YORUM
  • aaaa 13 Eylül 2018 08:24 Avrupa birliği suriyede ammada çok teröristleri seviyormuş inşallah o teröristler avrupaya gider

    CEVAP YAZ 0 0
  • Doların sonu mu geliyor? 12 Eylül 2018 15:31 Çok güzel gelişmeler bunlar...

    CEVAP YAZ 0 1
  • TC1453CCC 12 Eylül 2018 14:29 Jean-Claude Juncker sarhoşun tekidir...müslüman dünyası kimlereden medet umar hale gelmiş.nerdesin fatihler yavuzlar kanuniler....şimdi tam zamanı...islam tarihinde özgürlük kılıçların gölgesindedir.kafirler bundan anlar.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 12 Eylül 2018 13:34 Her ulke parasının değerini korumalı açık finansmana bas vurmamalıdir.ayrıca dış ticaret açığı vermemelidir.yoksa parasının hali tl gibi olur.

    CEVAP YAZ 0 1
  • beki 12 Eylül 2018 13:22 AVRO'nun Dolardan ne farkı var da, ikisi de sömürü düzenine hizmet ediyor. Her ülkenin parasının geçerli olduğu, adil bir ödeme sistemi olmalı. Çünkü her ülkenin kendi milletinin onurunun parçası olan parasını koruma hakkı vardır.

    CEVAP YAZ 0 1

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro