ATATÜRK olmasaydı NE olurdu?

Cumhurbaşkanı adayı muhterem Muharrem İnce’nin geçmişte namaz ve başörtüsü ile ilgili çıkışlarını izleyince yıllar önce sosyal medyada da gündem olmuş bir konuyu gündeme getirmek istedim..

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN ATATÜRK olmasaydı NE olurdu? yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR4 YORUM
  • Misafir 17 Mayıs 2018 04:04 ATATÜRK olmasaydı Dünyada Türkiye Cumhuriyeti diye bir devlet olmazdı

    CEVAP YAZ 3 1
  • Misafir 29 Mayıs 2018 14:10 hahahahaaaaaaa hiç güleceğim yoktu senin gibi dönmeleri bilmem ama bu asil millet kendisine özgürlüğü sağlar sağlam bir devlet kurardı

    0 0
  • Misafir 16 Mayıs 2018 14:26 Ismail Guzel, Ataturk Yunandi oyle mi???Bu yaziyi 15 sene once yazabilir miydin???Simdi guvendigin birileri varki bu ulkenin kurucu ve kurtaricisina hakaret edebiliyorsun.Ya yarin obur gun onlar da cekip giderse,yine boyle cesaretle hakaret edebilecek misin Atatufk e???

    CEVAP YAZ 3 22
  • Misafir 16 Mayıs 2018 13:10 Osmanli nin tum borclarini da kapatarak,sifirdan bir devlet kurdu Deha...Dolayisiyla O"nun koydugu kanunlarla Turkiye Cumhuriyeti nin temelleri atildi.Ve suan yasadigin Turkiye Cumhuriyeti nin sartlari,yasalari bu,isine gelir gelmez,seversin sevmezsin o senin bilecegin is yazar efendi.Sen birisinin evine gittigin zaman diyebiliyor musun bu evin duzeni niye boyle diye???Ataturk un evindesin,topragindasin o evin ekmegini yiyor,suyunu iciyorsun.Buna ragmen kin kusuyorsan,lutfen kusmayacagin,ortaligi batirmayacagin,memnun kalacagin Afganistan,Sudan,Misir gibi ulkelerde yasa.Cunku senin derdinin baska caresi yok samimiyetimle diyorum bunu,senin icinde bu Cumhuriyet yikilip yeni bir sistem kurdurmaz Turk Halki affet!!!

    CEVAP YAZ 4 20
  • Misafir 15 Mayıs 2018 14:48 müthiş ötesi bir yazı olmuş elinize sağlık

    CEVAP YAZ 32 4

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro