Askerden teslim olan PKK'lılara insanlık dersi

Şırnak'ın Uludere ilçesi Çukuryayla mevkiinde teröristlere yönelik operasyonda 2 terörist teslim oldu. Cep telefonuyla saniye saniye görüntülenen olayda askerin, teslim olan teröristlere gösterdiği merhameti gözler önüne serdi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Askerden teslim olan PKK'lılara insanlık dersi haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR10 YORUM
  • murat 05 Eylül 2018 10:25 ne canı emanet sıkın ulan sıkın gitsin, canı emanetmiş, içimden öyle küfürler geliyor ki yazamıyorum yayınlamazsınız. emanetmiş ne emaneti ulan, gencecik fidan geldi samsunuma, her yıl 10 15 şehit veriyor bu memleket ne emaneti..sıkın gitsin

    CEVAP YAZ 0 34
  • Misafir 05 Eylül 2018 23:11 herkes aynı fikirde ama bu kadar vicdan neyin nesi yani.

    0 0
  • hy 05 Eylül 2018 10:08 ne canı ulan ne canı şerefsizin canı olsa ne olmasa ne sanamı kaldı şow yapmak sık kafasına gebersin leşinide hayvanlara bırak belki işe yarar. onlarda size ne kadar inandı siz böyle yaptıkça onların bir tarafları kalkıyor.

    CEVAP YAZ 0 18
  • murat 05 Eylül 2018 09:44 .Fazla merhamet sonumuzu hazırlar..merhamet merhamet ne işimize yarıyor...Çanakkale savaşındada merhamet gösterip yaralı düşman askerlerini karşıya geçirmiştik..Ne oldu biz düşman askerini bırakıp döndüğümüzde sırtımızdan vurulmuştuk...

    CEVAP YAZ 0 9
  • Aktolgalı 05 Eylül 2018 09:29 AMAN DİLEYENE ESİR DÜŞENE MERHAMET TÜRKÜN KANINDA VARDIR TARİHTE SAYISIZ ÖRNEKLERİ VARDIR ANCAK BAZEN DE SAF TEDBİRSİZ AKILSIZ MERHAMETİMİZ VARDIRKİ O BİZİM GAFİL AVLANMAMIZA SEBEP OLMUŞTUR,GÖZYAŞINA PERİŞAN HALE DÜŞMANIMIZDA OLSA KANARIZ,BUNU İYİ AYIRT ETMEK LAZIM YANİ YANİ ALLAH VE RESULU HAİNE MERHEMET EDİLMEZ DERKEN BİZ O EMRE UYMAYIZ ÇOK BİLMİŞ DAHA MERHAMETLİ OLACAKMIŞ GİBİ YAPARSAK GEÇMİŞTE OLDUĞU GİBİ BEDELİNİ ÖDERİZ TESLİM OLMAKTAN BAŞKA ÇARESİ YOK MERMİ BİTMİŞ ACİZ KALMIŞ TESLİM OLMUŞ AMMA HAİNLİĞİN PİŞMANLIĞI ISLAHI OLMAZ YOKTUR *** İDAM *** KURŞUNA DİZİLECEK ÇATIŞMA HALİNDE TESLİM OLMUŞ HÜR İRADESİYLE OLSA İDİ MERHAMET EDİLİRDİ ***ADALET*** BUDUR DİĞERİ AHMAKLIKTIR,BİLE BİLE LADESTİR nokta

    CEVAP YAZ 1 12
  • KAŞ VE GÖZ!.... 05 Eylül 2018 09:25 BÜYÜK İSRAİL'İ KURMAK İÇİN HERKESİ KULLANAN EMPERYALİSTLER(FETÖ,PKK VB) YARIN HERKESİ GÖMECEK VE ÜLKELERİ SÖMÜRECEKTİR.TÜRKİYEDEKİ SU,BOR,TORYUM GİBİ MADENLERİ Kİ TORYUMUN BİR FIÇISI İLE TÜM TÜRKİYE ISITILABİLİYOR!HEPİMİZİN KIÇINA BİR DEPİK VURMAK İÇİN SABIRLA HER KESİMİ KULLANMAYA KALKIYORLAR,YOKSA KİMSENİN KAŞI VE GÖZÜ İÇİN YARDIM YAPMIYORLAR.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 05 Eylül 2018 09:19 Türk atasözü; Merhametten maraz doğar... Osmanlı da fazla hoşgörüden yıkıldı.

    CEVAP YAZ 0 7
  • Misafir 05 Eylül 2018 09:18 gerek yok. az önce sana kurşun atan adama bu kadar merhametli olunmaz. yok böyle bir şey. fıtrata aykırı. ilk fırsatta yine sana silah doğrultacak. merhametten maraz doğar. unutma. işini yap. merhamet edilecek insan var edilmeyecek var. bunlara edilmez.

    CEVAP YAZ 0 14
  • Uluırmak 68 05 Eylül 2018 05:44 ASKERİN İŞİ SHOW YAPMAK DEĞİL,TERÖRİSTE GEREKEN CEVABI VERMEKTİR.O KADAR MASUM İNSANLARI KATLEDEN BU HAİNLERE VERİLECEK VERİLECEK EN GÜZEL CEVAP ,KAFALARINA SIKMAKTIR.NOKTA...

    CEVAP YAZ 6 19
  • Misafir 05 Eylül 2018 07:36 Biz Türkler böyleyiz, içimizde bunu kabul etmeyenlerde olsa bu bir gerçek, yeri gelir merhametli oluruz, yeri gelir aşağı indiririz... Bizim tek korkumuz Allah, teslim olan birini vurmuyorsan Allah korkusuna vurmazsın, nokta

    7 4
  • Misafir 05 Eylül 2018 08:51 gerçekten kafan çalışmıyor.

    0 0
  • Misafir 05 Eylül 2018 00:52 Sürye İran İrak topraklarında yaşanan olaylardan sonra teror olayların arkasında kimler durduğunu anlamış durumda teroristler Amarika gitmek sorunda kalacak...teslim olan hayatını kazanmış olur...

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 04 Eylül 2018 21:13 Iyi davranmışlarda acaba ders alacaklar mı? Teslim olanlardan yana değilim hiç bir zaman çünkü sıkışmasaydı fırsatı olsaydı hiç acımadan vururdu askerimizi...

    CEVAP YAZ 4 14

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro