Anne ve babanın velayet sorunu minik kızı gözyaşlarına boğdu

Antalya'da yaklaşık 7 yıl önce eşinden ayrılan ve kızının velayeti kendisinde bulunan baba polislerin küçük kızı tekrar annesine götürmek üzere eve gelmesi üzerine büyük şok yaşadı. Küçük kız babasından ayrılmak istemezken gözyaşlarına boğuldu.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Anne ve babanın velayet sorunu minik kızı gözyaşlarına boğdu haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR9 YORUM
  • A.BAŞ 30 Eylül 2018 00:43 ANLAMADIĞIM ŞEY ANNE ŞEVKATİ GİBİ BİR KAVRAMIN HUKUK SİSTEMİNDE DAYATILMASI NEDENDİR? ANNELER GENEL ANLAMDA ŞEFKATLİ KEN BABALAR TAŞ KALPLİ MİDİR DEMEK İSTİYOR YARGI SİSTEMİ. NİCE BABALAR VAR Kİ ANNELERDEN KAT KAT SEVGİ DOLU VE EVLADINA DÜŞKÜN , İLGİLİ. KANUNDAKİ BU SAPLANTILI ANNE ŞEFKATİ KAVRAMI OLMUŞ OLMASAYDI BU EVLADIMIZIN GÖRÜŞÜNE SAYGI DUYULUR, BU ÇİLEYEMARUZ KALMAZDI. MADEM KADIN ERKEK HUKUKTA EŞİTTİR, ANNELERE VELAYETTE +1 PUAN OTOMATİK OLARAK VERİLMELTEDİR. BU ADALETMİDİR? BENCE DEĞİL? SİZCE?

    CEVAP YAZ 0 0
  • N TEKDEMİR 12 Eylül 2018 09:00 BİR ÇOCUĞA İKİ KADIN SAHİP ÇIKIYORMUŞ,MAHKEMELİK OLMUŞLAR,HAKİM ÇOCUĞUN KİME AİT OLDUĞUNA KARAR VEREMEYİP KARARSIZ KALINCA;'ÇOCUĞU İKİYE BÖLELİM YARISINI BİRİNİZE YARISINI DİĞERİNİZE VERELİM DEYİNCE GERÇEK ANNESİ ÇOCUĞU ALMAKTAN VAZ GEÇİNCE HAKİM VAZ GEÇENE ÇOCUĞU TESLİM ETMİŞ.HİKAYE BU YA,GERÇEK ANNE VEYA BABALAR ÇOCUKLARINA ZARAR GELECEĞİNİ GÖRÜNCE BAĞRINA TAŞ BASIP FEDAKARLIK ETMELİLER.

    CEVAP YAZ 1 7
  • gurbetci 12 Eylül 2018 08:40 hani ayle bakanligi vardi bu cocuklar boylemi korunacak cocuk gitmek istemiyor ve acikca ortada ve darp izleri olduguna dairde hastane raporu var adalet asil anneyi suclayacak yerine ustelik aglatarak cocugu babadan alip geri anneye veriyor boyle adalet,de boyle ayle birligi koruma bakanligida olmaz olsun iste yz binlerce gurbetci cocugu bunlari gorup duyduklari icin turkiyeye gelmek istemiyor herseye sebep olan bu carpik kanun ve yasalar yaziklar olsun.

    CEVAP YAZ 0 2
  • arif 12 Eylül 2018 01:13 Aynısı benim başıma geldi, şu an sekiz yaşıda olan oğlumu annesi 3 kere almaya geldi. İlk geldiğinde mahkeme kararı var diye 3 saat çocuğu ağlattılar sonrasında annesi götürmekten vazgeçti, 2. geldiklerinde yine annesi nin isteğiyle almaktan vazgeçtiler. Sonrasında düşündüm madem çocuğun psikolojisinin bir önemi yok neden pedegog gönderiyorlar diye. Nazillide bulunan aile mahkemesine gittim psikologlar çocuklar istemiyorsa kimse götüremez dedi, ancak adliyede herzaman psikolog görevlendirilmiyormuş daha sonra icra müdürüne gitti o psikologun dediğinin tersini söyledi mahkeme kararı var çocuğu alırız diye, kararsız kaldık karakolda polis amirine sordum polis amiri çocuğun mükellef olmadığını eğer baba vermek istemezse çocukta gitmek isterse ozaman karışacaklarını söylediler. 3 gelmesinde annesi polislerle geldi yine birşey olmadı

    CEVAP YAZ 0 8
  • alevi ibo 11 Eylül 2018 23:35 Gercekten minik kiza çok yazik baba anne fark etmez minik kiza siddet dayak yapan hiç hiç bir zaman insan olamaz ben esimden ayri yasiyorum ayda bazen Bes alti sekiz defa iki oglumu goruyorum surekli telefon ederim maddi ihtiyacini yaparim iki oglum yaslari yirminin uzerinde tek kelime Kiz erkek fark etmez cocuklara baski siddet yapan kisi hiç bir zaman insan olamaz. Allah boyle kisileri af etmez

    CEVAP YAZ 0 6
  • Böyle Düzenin 11 Eylül 2018 23:08 Bu kızın babasının yanında mutlu annesinin yanında mutsuz olduğunu anlamak için pedagog olmaya gerek yok. Ayrıca darp raporlarıda varmış. Bu nasıl bir düzendir.

    CEVAP YAZ 0 12
  • Emre 11 Eylül 2018 22:42 Yine diyorum kadın hakları diyerek erkeklerin hakları yeniliyor bu sistem de artık bir düzenleme yapılsın herkes eşit olsun

    CEVAP YAZ 0 12
  • Kadir Bozbey 11 Eylül 2018 22:20 Türkiye’de adalet sistemi en baştan yeniden düzenlenmeli

    CEVAP YAZ 0 10
  • ruzgar67 11 Eylül 2018 22:09 Baba candir

    CEVAP YAZ 0 6

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro