Ankara'da öğretmene halk otobüsünde tecavüz!

Hürriyet gazetesi yazarı Ayşe Arman, Ankara'da tecavüze uğrayan İngilizce öğretmeni S.'nin yaşadıklarını bugünkü köşesine taşıdı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Ankara'da öğretmene halk otobüsünde tecavüz! haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR15 YORUM
  • Misafir 13 Ocak 2017 10:23 bu adamı direk vuracaksın yada asacaksın buna nefes almayı bırak su bile haram, adalet istiyoruz adalet. idam niye gelmiyor meclise, kendileriyle alakalı herşeyi hemen geçiriyorlar idam nerde, teröre tecavüze idam.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 11 Ocak 2017 14:51 be şerefsizlere idam istiyoruz....

    CEVAP YAZ 0 4
  • emir 11 Ocak 2017 12:59 ayşe arman haberi. hürriyet. ne beklenirdi ki. tamamen uydurma. zihninde canlandırmış.

    CEVAP YAZ 14 1
  • Misafir 11 Ocak 2017 12:25 Bu insanlar 50 cocuk tacizini kapatilar sen daha neyi anlatmaya calisiyorsun. Insalnlar Cenavar olmus heberin yor. Ilk bastan su Hirsizlarin önüne yatanlar geliyor.

    CEVAP YAZ 0 3
  • şaban 11 Ocak 2017 12:06 mavi otobüsün resmini koymuşsunuz. Bu otobüs ve şoförleri değil. tecavüzcü beyaz küçük otobüs şoförleri yapmış. özellikle bu otobüs ankaraya hiç yakışmıyor. millet akşam sabahları adeta paket gibi üst üste bindiriyorlar. sincan etimesgut hattında bu otobüsler derhal kaldırılmalı. insanlar perişan durumda, ahlaksız o şerefsizide en büyük ceza ile cezalandırılmalı

    CEVAP YAZ 1 2
  • Misafir 11 Ocak 2017 11:55 Kesinlikle özel halk otobüsü şöförlerini en az bir yıllık sertifika eğitiminden geçirmek gerkli.bu adamlar zır cahil eğitim denetimi şart sadece ehliyetle olmuyor.

    CEVAP YAZ 0 4
  • OZLEM 11 Ocak 2017 11:49 Allah belasını versin,gözü dönmüş,uçkur düşkünü sapıklar....Nasıl bir toplum olduk,nasıl bir ortam oldu....çocuğumu nasıl koruyacağım derken bir anne olarak kendim korkar oldum sokakta yürürken.Her geçen gün daha beter oluyor HERŞEY ...

    CEVAP YAZ 0 12
  • Misafir 11 Ocak 2017 11:46 bu kadının kocası bu adamı şimdi dan diye vursa ceza verirler değil mi.

    CEVAP YAZ 0 14
  • Misafir 11 Ocak 2017 11:46 Ensan ne oldu ,Bir kereden bir sey olmaz diyen Bakan aciklama yapsin.

    CEVAP YAZ 0 0
  • misafir. 11 Ocak 2017 11:42 Ne diyeceğimi bilemiyorum. Allah belasını versin. Şerefsiz.

    CEVAP YAZ 0 4
  • Misafir 11 Ocak 2017 11:38 Allah kahretsin bunları...acil bu suçlara idam cezası gelmesi gerekir.

    CEVAP YAZ 0 5
  • aaa 11 Ocak 2017 11:25 Allah belanızı versin köpekler

    CEVAP YAZ 0 4
  • Misafir 11 Ocak 2017 11:12 lanet olsun demek istiyorum da yetmez ki

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 11 Ocak 2017 11:11 Allah o adamın belasaını versin, böylelerini hadım edeceksin, sonrada ona yedireceksin.

    CEVAP YAZ 0 11
  • Misafir 11 Ocak 2017 11:08 tüüüüürkiyeeeeee, türk islamidir

    CEVAP YAZ 0 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro