Anayasa Mahkemesi Ayasofya'nın ibadete açılması için...

Anayasa Mahkemesi 2015 yılında Ayasofya'nın ibadete açılması için yapılan başvuruyu yarın görüşecek. Ayasofya'nın ibadete açılması için Anayasa Mahkemesi'ne bireysel başvuru yapıldı. Başvuru sahibi Sürekli Vakıflar Tarihi Eserlere ve Çevreye Hizmet Derneği. Dernek 2015 yılında AYM bireysel başvuruda bulundu.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Anayasa Mahkemesi Ayasofya'nın ibadete açılması için... haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR6 YORUM
  • Ahmet Tarık deniz 13 Eylül 2018 08:02 İnşallah dedem Fatih'in emaneti olan Ayasofya yine ibadete acilir yoksa dedem Fatih'in Ayasofya için ettiği beddua üzerimizden kalkmaz

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 12 Eylül 2018 22:44 İnşallah camii olarak açılacak bekliyoruz.

    CEVAP YAZ 0 2
  • Enes kale 12 Eylül 2018 22:34 Dualarimiz acilmasi icin

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 12 Eylül 2018 22:29 Sa ayasofya sanki bir gosterge Iman ve kufrun hangisinin galip Tebai .bagli oldugunun gostergesi Insallah cami olarak kabul edilirse islamin kufre galip gelmesinin baslangici gibi gorulebilir insallah?????

    CEVAP YAZ 0 2
  • Bu Fakir 12 Eylül 2018 16:47 İlgili derneğin Ayasofya Camiinin ibadete açılması isteğini 2004 yılında AKP'li başbakan zımnen reddetmiş, sonra Danıştay da reddetmiş, şimdi reddetme sırasının AYM'de olduğu kanaatindeyim. Çünkü AKP'li Başbakanın reddettiği bir eylemi kabul etmek kimin haddine beyler!... Ben mi! İnşallah yanılırım.

    CEVAP YAZ 9 5
  • Misafir 12 Eylül 2018 16:12 Bugüne kadar gerekeni yapmayanlar gibi Anayasa Mahkemesi de olumlu karar vermezse vebali,günahı sebep olanların olacaktır.Asırlarca ibadete açık olan yer batıl,haçlıların başkısı ile ibadete kapatanların vebaline ortak olmak iştemiyorsa talebi olumlu sonuçlandırmaları gerekir.

    CEVAP YAZ 1 15

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro