Anayasa değişikliği TBMM'de ilk oylamanın sonucu

TBMM'de yeni anayasa değişikliğine geçilmesiyle ilgili ilk oylama yapıldı. CHP'liler, oylamada gizliliğin ihlal edildiğini iddia ederken Başkanvekili Ahmet Aydın milletvekillerini uyardı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Anayasa değişikliği TBMM'de ilk oylamanın sonucu haberine yorum yapın

tw gp fb rs yukarıdaki hesaplarınızdan biri ile yorum yapabilirsiniz adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • Farklı Bakış 10 Ocak 2017 10:17 Binali ne dedi. BAŞBAKANLIK MAKAMI KALKACAK. BİZİM MAKAMLARDA GÖZÜMÜZ YOK. SANKİ AYLARDIR BAŞBAKANLIK MAKAMI VARMIŞ TA ŞİMDİ KALKACAKMIŞ. 23 Nisan talebesi bile daha ciddi bir Başbakan olurdu.

    CEVAP YAZ 0 3
  • doğrucu 10 Ocak 2017 09:46 vekiller başkanlığa daldı.. ülke batıyor umurlarında değil.. dolar 3.76 ero 4 tl olmuş.. kimin umurunda...

    CEVAP YAZ 0 6
  • Türk de biziz Kürt de biziz kime ne!? 10 Ocak 2017 09:56 Açıktan oy kullanarak Anayasa'nın 175.maddesini ihlal edenler hakkında yasal işlem yapılmalı.

    CEVAP YAZ 0 8
  • Misafir 10 Ocak 2017 11:20 vatanını seven akli salim milletvekilleri hayır verir

    CEVAP YAZ 1 8
  • misafir 10 Ocak 2017 08:39 eğer benim seçtiğim vekil koyun gibi kendi fikrini beyan edemeden kendine güvenmeyen parti vekillerinle 3-4 kişi aynı oy atma kabinine birlikte giriyor hur iradesini kullanamıyorsa benim vekilim değildir.yazıklar olsun .asla asla başkanlığı kabul etmiyoruz

    CEVAP YAZ 0 16
  • Misafir 10 Ocak 2017 01:36 Meclisin gösteremediği iradeyi halk gösterecektir.Başkanlık referandumdan geçmeyecektir.Oyumuz "HAYIR" lı olsun

    CEVAP YAZ 1 35
  • BEYLER BEYİ 10 Ocak 2017 09:22 adamın biri aynen şöyle yazmış Rektörleri, Hakimleri, Savcıları, Vali, Emniyet Müdürü, Yüksek Öğretim Kurulu üyelerini ATAYAN bir Başkanlığa asla Boyun eğmeyeceğiz........._BENDE DİYORUMKİ KUYRUĞUNUZU DİK TUTMAYIN ZİRA KIÇINIZ AÇIKTA KALIYOR:

    CEVAP YAZ 29 8
  • Misafir 10 Ocak 2017 10:34 Gizli oy kullanmayan sağlık bakanı Akdağ "hadi lan. suç işliyorum sana mı sorucam." diyip noktayı daha da koydu denecek söz yok.

    CEVAP YAZ 1 10
  • BUNU OKU da UYAN 10 Ocak 2017 09:11 Akp fire vermemek için oylamada renkli kartlar kullandı, evet oyu veren vekiller hayır oyu vermediklerini gösteren ve ellerinde kalan hayır renkli kartları gösterip biat ettiklerini göstermiş oldular, T.C. tarihinde bu kadar önemli olan meclis konuşmalarını meclis tv ve tüm yandaş kanallar ve korkan kanallar veremedi, sadece iktidarın bir iki konuşmasına yer verildi, deniz Baykal konuşurken meclis tv yayını kesti, alın size çok medet umduğunuz demokrasi getirecek yalanıyla ülkeyi uçuruma sürüklediğiniz başkanlık sistemi ve onun ak partililerin zihniyeti, GÜZEL VATANIMA NE YAPMAYA ÇALIŞIYORSUNUZ SİZ YETER ARTIK YETERRRRRRRRRRRRRRRR, al bak internethaber bile bu kadar çok önemli bi haberi tek bir başlıkta verebilmiş, getirin de görün başkanlığınızı, 1930 lu yılların almanyasından, İranından suriyesinden hiç mi ibret almadınız ey uyuyan yandaşlar, bi taraftan tek adam esadı eleştirirsiniz diğer taraftan da memlekertime aynı sistemin daha beterini getirene alkış tutarsınız

    CEVAP YAZ 1 36
  • YANLIŞ 10 Ocak 2017 18:15 ANAYASAYI İHLAL EDENLER, ISMARLAMA ANAYASA YAPMAYA KALKIYOR. PEKİ YARIN ORAYA GELECEK TEK ADAMIN YİNE ANAYASA DEĞİŞTİRMEYECEĞİ NE MALUM.

    CEVAP YAZ 0 26
  • Türk de biziz Kürt de biziz kime ne!? 10 Ocak 2017 09:51 Ak Parti tasarısı resmen çöktü. Vekiller açıktan oy kullanmak zorunda kaldılar. Anayasaya uygun olarak gizli oylama yapılsaydı tasarı Meclisten geçmeyecekti.

    CEVAP YAZ 0 21
  • Türk de biziz Kürt de biziz kime ne!? 10 Ocak 2017 20:14 Açıktan oy kullananların amaçları neydi? Yoksa oylamayı geçersiz kılmak mı istiyorlardı?

    CEVAP YAZ 1 0
  • MUAMMER 10 Ocak 2017 21:23 SAYIN BAŞBAKANIM SİZLERİ SEVİYORUM BU ÜLKENİN HER YERİNDE ESERİN VAR BU ANAYASA İÇİN SİZLERİ UTANDIRMAYACAĞIZ RAHAT OLUN CESARETLİ OLUN MİLLETÇE SİZİ İZLİYORUZ

    CEVAP YAZ 2 0
  • Türk de biziz Kürt de biziz kime ne!? 10 Ocak 2017 19:17 Anayasa Maddesi 175/1) Anayasayı "değiştirme teklifinin kabulü Meclisin üye tamsayısının BEŞTE ÜÇ çoğunluğunun GİZLİ oyuyla mümkündür" denilmektedir.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Türk de biziz Kürt de biziz kime ne!? 10 Ocak 2017 14:27 Oylamanın sonucu hayır çıkmıştır. Evet çıkması için oylamanın gizli yapılması ve vekil sayısının 2/3'ünün evet demesi şarttır. Anayasa değişikliği gündeme alınamaz.

    CEVAP YAZ 1 3
  • Türk de biziz Kürt de biziz kime ne!? 10 Ocak 2017 08:54 Ak Partililer vesayet altında kalmışlar ve Anayasanın 175 inci maddesini ihlal ederek açıktan oy kullanmışlardır. Dolayısıyla da bu oylama hukuken geçersizdir.

    CEVAP YAZ 0 34
  • millet 10 Ocak 2017 10:48 dolar almış başını gidiyor akp neyle ugraşıyor

    CEVAP YAZ 3 4
  • Misafir 10 Ocak 2017 00:32 DOLAR NE OLDU ... DOLAR ...

    CEVAP YAZ 10 38
  • Misafir 10 Ocak 2017 02:33 330 barajı sadece 8 oyla aşılabildi. Oysa AKP MHP bloğunun 347 oyu gözüküyordu.

    CEVAP YAZ 0 3
  • Misafir 10 Ocak 2017 07:18 mili meseleler millete saygı duyulmadan yapmaya çalışanlar,, paradan güç alan veya vesayetten güç alanlar,,zenginlerin şımarık çocukları gibi sonunda suç işleyecek kadar dengesizlik içinde.....

    CEVAP YAZ 0 4
  • delimine 10 Ocak 2017 16:50 17-25 aralığı unutmadık unutturmayacağız diyen bahçeli maşallah alzheimer erken başlamış sende...

    CEVAP YAZ 0 2
  • delimine 10 Ocak 2017 16:49 bu anayasaya evet diyen mhp lilerin benim için akp den hiç bir farkı yoktur, defolup gidinde hiç değilse partinin adını batırmayın dönekler..

    CEVAP YAZ 0 1
  • Türk Milleti 10 Ocak 2017 10:28 terör örgütlerinin oyuncagı haline gelmiş chp, ne dedi; Meclis TV kapalı bu kabul edilemez halktan burda olan biten gizleniyor falan filan bu tarz milleti kaosa sürükleyecek laflar. Peki şimdi halkın göremediği izleyemedi bir konusma varmı? olanların tamamını aynı kameralar kaydetmiyormu? ve kayıtların hepsine istediğimiz zaman ulaşamıyormuyuz ? bu kurnazlar meclis tv kapanmasa canlı yayında provakasyon yapacak meclsii sabote edecek dertleri o. chp Atatürkün partisi olmaktan cıkmıstır Atamın adını bunlarla aynı yerde kullanmayın

    CEVAP YAZ 22 5
  • Ne alaka 10 Ocak 2017 10:46 -Türk Milleti- İsimli şahıs.Adamlar göz göre göre kanunsuzluk yapıyorlar.Bunlar millet vekili üstelik.Demokrasiden bahsedip hile hurda ile yasa çıkarıyorlar.Chp de bu kanunsuzluğu meclisten canlı olarak yayınlıyor.Evet Chp 'Meclis TV kapalı bu kabul edilemez halktan burda olan biten gizleniyor' dedi.Kaos maos değil olanı söyledi ve aynen Meclis Tv yayında değil.Milletin tasarının içeriğinden haberi bile yok.Hala neyi savunuyorsun?

    CEVAP YAZ 1 21
  • Misafir 10 Ocak 2017 00:33 Rektörleri, Hakimleri, Savcıları, Vali, Emniyet Müdürü, Yüksek Öğretim Kurulu üyelerini ATAYAN bir Başkanlığa asla Boyun eğmeyeceğiz.........

    CEVAP YAZ 90 75
REKLAM
REKLAM
REKLAM
Dilediğiniz platformdan Bizi izlemeye devam edin! tw gp fb rs
REKLAM
REKLAM

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2017 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro