Anayasa değişikliği TBMM'de ilk oylamanın sonucu

TBMM'de yeni anayasa değişikliğine geçilmesiyle ilgili ilk oylama yapıldı. CHP'liler, oylamada gizliliğin ihlal edildiğini iddia ederken Başkanvekili Ahmet Aydın milletvekillerini uyardı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Anayasa değişikliği TBMM'de ilk oylamanın sonucu haberine yorum yapın

tw gp fb rs yukarıdaki hesaplarınızdan biri ile yorum yapabilirsiniz adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • MUAMMER 10 Ocak 2017 21:23 SAYIN BAŞBAKANIM SİZLERİ SEVİYORUM BU ÜLKENİN HER YERİNDE ESERİN VAR BU ANAYASA İÇİN SİZLERİ UTANDIRMAYACAĞIZ RAHAT OLUN CESARETLİ OLUN MİLLETÇE SİZİ İZLİYORUZ

    CEVAP YAZ 2 0
  • Türk de biziz Kürt de biziz kime ne!? 10 Ocak 2017 20:14 Açıktan oy kullananların amaçları neydi? Yoksa oylamayı geçersiz kılmak mı istiyorlardı?

    CEVAP YAZ 1 0
  • Türk de biziz Kürt de biziz kime ne!? 10 Ocak 2017 19:17 Anayasa Maddesi 175/1) Anayasayı "değiştirme teklifinin kabulü Meclisin üye tamsayısının BEŞTE ÜÇ çoğunluğunun GİZLİ oyuyla mümkündür" denilmektedir.

    CEVAP YAZ 0 0
  • YANLIŞ 10 Ocak 2017 18:15 ANAYASAYI İHLAL EDENLER, ISMARLAMA ANAYASA YAPMAYA KALKIYOR. PEKİ YARIN ORAYA GELECEK TEK ADAMIN YİNE ANAYASA DEĞİŞTİRMEYECEĞİ NE MALUM.

    CEVAP YAZ 0 26
  • delimine 10 Ocak 2017 16:50 17-25 aralığı unutmadık unutturmayacağız diyen bahçeli maşallah alzheimer erken başlamış sende...

    CEVAP YAZ 0 2
  • delimine 10 Ocak 2017 16:49 bu anayasaya evet diyen mhp lilerin benim için akp den hiç bir farkı yoktur, defolup gidinde hiç değilse partinin adını batırmayın dönekler..

    CEVAP YAZ 0 1
  • g3eg 10 Ocak 2017 15:01 Akpli vekiller 175.maddeyi delik deşik etmişler usulsüz oylama yapmışlardır.

    CEVAP YAZ 0 2
  • Türk de biziz Kürt de biziz kime ne!? 10 Ocak 2017 14:27 Oylamanın sonucu hayır çıkmıştır. Evet çıkması için oylamanın gizli yapılması ve vekil sayısının 2/3'ünün evet demesi şarttır. Anayasa değişikliği gündeme alınamaz.

    CEVAP YAZ 1 3
  • haydar haydar 10 Ocak 2017 11:24 Ülkemi milletimi seviyorum bu başkanlık devletimizin ve milletimizin felakaeti olacaktır diye düşünüyorum aklı selim olan herkezinde böyle düşündüğünden eminim. Yüzyıllık kazanımlarımızı bir kişinin istekleri doğrultusunda heba edecek lüksümüz olamaz eninde sonunda hak yerini bulup bu yasa refaranduma gerek kalmadan meclisten çıkmayacaktır. Meclis kendisini devre dışı bırkaan bir sistemi savunacak kadar kör olamaz.

    CEVAP YAZ 1 1
  • Misafir 10 Ocak 2017 11:20 vatanını seven akli salim milletvekilleri hayır verir

    CEVAP YAZ 1 8
  • Misafir 10 Ocak 2017 10:55 Daha kaç kere vatandaşın önüne çıkıp yanıldık aldatıldık diyeceksiniz, hatırla aynı adamlar anayasa referandumunda da seni uyardı, sen yine gittin yetmez ama evet dedin, sonucunda yargı fetönün eline geçti, açılımda uyardı pkk şehirlere yayılıyor dedi dinlemedin, işidde uyardı müslüman gençler dedin, suriyede uyardı bak savaşa mecbur kaldın, ekonomide uyardı bak dolar 4 olacak, yargıda uyardı bak tüm yargı fetönün çıktı, sonrada çıkıp aldandık, yanıldık, aha bak şimdi başkanlıkta da uyarıyor, hiç mi kafan çalışmıyor, bi dinle şu adamları, ülkeni uçuruma sürükleme, sonra yok öyle yanıldık falan, kaç tane Türkiye var, 9 canlı mı sanıyorsun memleketi

    CEVAP YAZ 0 0
  • millet 10 Ocak 2017 10:48 dolar almış başını gidiyor akp neyle ugraşıyor

    CEVAP YAZ 3 4
  • Ne alaka 10 Ocak 2017 10:46 -Türk Milleti- İsimli şahıs.Adamlar göz göre göre kanunsuzluk yapıyorlar.Bunlar millet vekili üstelik.Demokrasiden bahsedip hile hurda ile yasa çıkarıyorlar.Chp de bu kanunsuzluğu meclisten canlı olarak yayınlıyor.Evet Chp 'Meclis TV kapalı bu kabul edilemez halktan burda olan biten gizleniyor' dedi.Kaos maos değil olanı söyledi ve aynen Meclis Tv yayında değil.Milletin tasarının içeriğinden haberi bile yok.Hala neyi savunuyorsun?

    CEVAP YAZ 1 21
  • Misafir 10 Ocak 2017 10:34 Gizli oy kullanmayan sağlık bakanı Akdağ "hadi lan. suç işliyorum sana mı sorucam." diyip noktayı daha da koydu denecek söz yok.

    CEVAP YAZ 1 10
  • Türk Milleti 10 Ocak 2017 10:28 terör örgütlerinin oyuncagı haline gelmiş chp, ne dedi; Meclis TV kapalı bu kabul edilemez halktan burda olan biten gizleniyor falan filan bu tarz milleti kaosa sürükleyecek laflar. Peki şimdi halkın göremediği izleyemedi bir konusma varmı? olanların tamamını aynı kameralar kaydetmiyormu? ve kayıtların hepsine istediğimiz zaman ulaşamıyormuyuz ? bu kurnazlar meclis tv kapanmasa canlı yayında provakasyon yapacak meclsii sabote edecek dertleri o. chp Atatürkün partisi olmaktan cıkmıstır Atamın adını bunlarla aynı yerde kullanmayın

    CEVAP YAZ 22 5
  • Hile hurda gidiyor gırla. 10 Ocak 2017 10:27 Akp kendi vekillerine güvenmediği için oy kullanan kişilerin yanına başka vekilleri zimmetledi.Her vekil kime oy attığını 'gizli oylamada' başkasına gösteriyor. sınıf başkanlığı seçimleri bile daha adil yapılıyor.Akp'de fire vermek kaygısından ziyade Mhp'nin son dakikaya kadar bir madik atacağı korkusu da olabilir.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Farklı Bakış 10 Ocak 2017 10:17 Binali ne dedi. BAŞBAKANLIK MAKAMI KALKACAK. BİZİM MAKAMLARDA GÖZÜMÜZ YOK. SANKİ AYLARDIR BAŞBAKANLIK MAKAMI VARMIŞ TA ŞİMDİ KALKACAKMIŞ. 23 Nisan talebesi bile daha ciddi bir Başbakan olurdu.

    CEVAP YAZ 0 3
  • Türk de biziz Kürt de biziz kime ne!? 10 Ocak 2017 09:56 Açıktan oy kullanarak Anayasa'nın 175.maddesini ihlal edenler hakkında yasal işlem yapılmalı.

    CEVAP YAZ 0 8
  • Türk de biziz Kürt de biziz kime ne!? 10 Ocak 2017 09:51 Ak Parti tasarısı resmen çöktü. Vekiller açıktan oy kullanmak zorunda kaldılar. Anayasaya uygun olarak gizli oylama yapılsaydı tasarı Meclisten geçmeyecekti.

    CEVAP YAZ 0 21
  • tabi tabi 10 Ocak 2017 09:48 Yaw he he 15 temmuzda bankamatik bik bik bik.Kasetle geldi cik cik cik.Adamlar resmen oylamada hile yapıyorlar.Yandaş medya bunları yayınlamıyor ama meclisten canlı yayın yapan muhalefet, tüm çıplaklığıyla mecliste dönen dolapları olup biteni yayınlıyor.

    CEVAP YAZ 0 0
  • doğrucu 10 Ocak 2017 09:46 vekiller başkanlığa daldı.. ülke batıyor umurlarında değil.. dolar 3.76 ero 4 tl olmuş.. kimin umurunda...

    CEVAP YAZ 0 6
  • Misafir 10 Ocak 2017 09:44 beylerbeyi çok teknik bir yorum yapmışsın lakin senin gibiler yüzünden bugün 15 temmuzu yaşadık, terör şehirlere yuvalandı, suriyede savaşıyoruz, dolar rekor üstüne rekor kırıyor, tüm komşu ülkelerle düşman olduk, senin gibiler daha dün fetullah hainine mübarek adam deyip laf söyletmiyordu, pkk ya verilen dokunulmazlığa, T.C. ibaresinin kaldırılmasına alkış tutuyordu, anayasa refarandumunda yetmez ama evet deyip fetö ye yargının kapılarını açıyordu, ne hale getirdiniz memleketimi

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 10 Ocak 2017 09:40 kktcuce, sen de memleketini biraz düşünebiliyor olsaydın dolar ne oldu dolar diye sorardın, ama bu soru sorulduğunda senin rantçı kafan dolar satın alıp kar etmek için sorulduğu dışında başka bir şey düşünemiyor maalesef, bak sana hatırlatıyım, misal 300 milyar olan dış borcumuzun tamamı dolar ilen, senin anlayacağın dolar arttıkça ülke batıyor akkafa

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 10 Ocak 2017 09:36 bir taraftan terör örgütleri şehirlere yuvalanmış şehirlerde bombalar patlıyor, bir taraftan hükümetin eliyle yerleştirdiği vatan hainleri fetöcüler devletin içinde çoğalarak artmış hala temizlenmeye çalışılıyor, bir taraftan dolar Euro her gün yeni bir tarihi zirve yapmakta,bir taraftan bütün komşularımızla ters düşmüşüz, bir taraftan Suriye'de resmen savaşa girmişiz, belki haberiniz yok ama bir taraftan da Kıbrıs müzakereleri yapılıyor kıbrısta garantörlüğümüz bitirilmeye çalışılıyor, bir taraftan ohal uygulanıyor, yargı denetiminde olmadan kanunlar çıkıyor, işte şimdi tam zamanıdır başkanlık sistemini hızla geçirip nihai hedef olan tek adam sistemini dayatmanın, tehlikenin değil tehlikelerin farkındamısın ey T.C. halkı

    CEVAP YAZ 0 0
  • BEYLER BEYİ 10 Ocak 2017 09:22 adamın biri aynen şöyle yazmış Rektörleri, Hakimleri, Savcıları, Vali, Emniyet Müdürü, Yüksek Öğretim Kurulu üyelerini ATAYAN bir Başkanlığa asla Boyun eğmeyeceğiz........._BENDE DİYORUMKİ KUYRUĞUNUZU DİK TUTMAYIN ZİRA KIÇINIZ AÇIKTA KALIYOR:

    CEVAP YAZ 29 8
REKLAM
REKLAM REKLAM
Dilediğiniz platformdan Bizi izlemeye devam edin! tw gp fb rs
REKLAM REKLAM

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2017 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro