Amaç belli oldu! 'İran rejimi düştüğünde...'

İsrail Başbakanı Binyamin Netanyahu, İran'da devam eden hükümet karşıtı gösterilere ilişkin, "İran'da rejim düştüğünde İranlılar ve İsrailliler yeniden arkadaş olacak" dedi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Amaç belli oldu! 'İran rejimi düştüğünde...' haberine yorum yapın

tw gp fb rs yukarıdaki hesaplarınızdan biri ile yorum yapabilirsiniz adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR10 YORUM
  • Pehhh 02 Ocak 2018 11:39 İran pat diye düşmez ise direk israil hedef

    CEVAP YAZ 0 0
  • ihsan 02 Ocak 2018 11:23 esasında el altından zaten arkadaşsınız iran kandırıyordu milleti

    CEVAP YAZ 0 0
  • VATAN SEVER 02 Ocak 2018 11:14 şerefsizler şimdide irana gözü dikti iran halkı akılı olup bu tuzğa düşmemeli ırak,suriye vemısırı gözü önüne almalı halk ayaklanmasının sonucu diğer silahlı işid,ypg,pkk gibi örgütler iranı parçalayarak bölüşür bundan da büyük lokmayı israil ve amarika alır son pişmanlık fayda etmez ,SADDAMI asanlar şimdi saddam ve rejimini MUM İLE arıyor amma ülkeleri bidti felç oldu EY İRAN HALKI AKILI OLUN LİDERİNİZE VE ÜLKENİZE SAHİP ÇIKIN.

    CEVAP YAZ 1 2
  • Suat Deniz 02 Ocak 2018 10:48 fitnenin başı ağzından salya akmasın.... boşuna sevinme

    CEVAP YAZ 0 1
  • yılmaz 02 Ocak 2018 09:35 AÇ TAVUK KENDİNİ DARI AMBARINDA GÖRMÜŞ.KUDÜS İSLAMINDIR,İSRAİL in BAŞKENTİ CEHENNEMİN DİBİDİR.

    CEVAP YAZ 3 6
  • MİSAFİR 02 Ocak 2018 09:24 KÜRDİSTAN NERE LAAA KÜRDİSTAN DİYE BİR YERMİ VAR

    CEVAP YAZ 1 5
  • Misafir 02 Ocak 2018 09:22 yine aynı senaryo ,aynı oyuncular,aynı piyonlar,İRAN ın GEZİ si,içimizdeki bazı ahmaklar hala şu sözde özgürlük kalkışması diye yutturulmaya çalışılan BÜYÜK BATI OYUNU'nu kutsayadursun !!

    CEVAP YAZ 2 2
  • Misafir 02 Ocak 2018 09:17 çakallar, elbet sonunuz gelecek ikinizin de. ve bizim, Türklerin elinden olacak.

    CEVAP YAZ 1 3
  • oh 02 Ocak 2018 09:16 iran devrimini sadece garibanlar, fakirler destekliyordu. Onlar da isyan ettiyse iranın işi zor. Bir de Allah ın adaleti tecelli ediyor. Sen misin Kürdistan ı acem oyunlarıyla karıştıran.

    CEVAP YAZ 3 1
  • ss.sebo 02 Ocak 2018 09:07 Ayıdan bile post olur da senden dost olmaz ey yahudi bozuntusu.

    CEVAP YAZ 0 30
REKLAM
REKLAM REKLAM
Dilediğiniz platformdan Bizi izlemeye devam edin! tw gp fb rs
REKLAM REKLAM

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro