Altın fiyatları tırmanırken Sivaslılar yarım ton altını Türk lirasına çevirdi

AMERİKA ile olan boykot ve yaptırım savaşı sürerken altın fiyatları bugün yine artışa geçti. Gram altının fiyatı öğle saatlerinde 228 lira olurken çeyrek altın 378 liradan satılıyor. Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın çağrısına uyan Sivaslılar ise bu hafta içinde yarım ton altını paraya çevirdi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Altın fiyatları tırmanırken Sivaslılar yarım ton altını Türk lirasına çevirdi haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR15 YORUM
  • CİDDİ OLMAK LAZIM. 17 Ağustos 2018 18:32 EKONOMİYİ KURTARMANIN ÇARESİ BU DEĞİL NE YAZIK Kİ,GÖSTERİ MAHİYETİNDE KALIR.BAKIN SAMSUNG ZAM YAPTI TELEFONLARA,ŞİMDİ KOREYE Mİ KAZANDIRACAĞIZ.

    CEVAP YAZ 0 0
  • tepe 17 Ağustos 2018 18:05 kendileri bavulla dolar aldilar neden bozdurmuyorlar

    CEVAP YAZ 0 2
  • tepe 17 Ağustos 2018 18:05 siz bire bozdurun sarraf zengin olsun... altin bozduran iki saat sonra sattigi altinin dörte ücünü bileo paraya alamaz amlamaz ne sivri zekali halkimiz var hele hele sivaslilar!!!

    CEVAP YAZ 0 4
  • Misafir 17 Ağustos 2018 16:12 Banka ve Döviz büroları hariç döviz alıp satmak yasak değil mi zaten

    CEVAP YAZ 0 1
  • HAS 58 17 Ağustos 2018 15:22 ASLANIM YİĞİDOLAR HE VALLA ERTUĞRULUN EVLATLARI KOÇUM HEMŞERİLERİM HELAL OLSUN

    CEVAP YAZ 1 5
  • AS 17 Ağustos 2018 15:15 AKLINIZI SEVEYİM DEVAM EDİN...

    CEVAP YAZ 1 2
  • AS 17 Ağustos 2018 15:11 DOLAR NİYE HALA YÜKSELİYOR? DÜN 5.55 E BOZDURULURKEN BUGÜN 6.06 OLDU.. NİYE BOZDURUP KAYBEDELİM Kİ...

    CEVAP YAZ 2 1
  • Misafir 17 Ağustos 2018 18:36 YÜKSEKTEN BOZDDURUNCA DÜŞTÜ,DÜŞÜNCE SATIN ALDI BOZDURANLAR,DOLAR YÜKSELDİ GENE ONLARDA DOLARDAN DOLAR KAZANDILAR,

    0 0
  • Talip 17 Ağustos 2018 14:34 Vatan için bozdurun devlet yada merkez bankasina verilim altin dolar euroyu

    CEVAP YAZ 1 7
  • erolyilmaz. 17 Ağustos 2018 14:19 bu ulke kimin milyon dolarlarina dolar katan para sevicilerinmi yoksa cebindeki 3 5 dolari bozdurrk sozde ekonomiye kstki saglayan alt tabakaninmi.

    CEVAP YAZ 0 6
  • Edep 17 Ağustos 2018 14:03 Millet vatan için bozduruyor. Bu bir savaş.bay edip

    CEVAP YAZ 1 8
  • Misafir 17 Ağustos 2018 18:37 KİMSE KENDİNİ ALDATMASIN HERKEZ KAZANMA PEŞİNDE...??

    0 0
  • Edep 17 Ağustos 2018 14:03 Millet vatan için bozduruyor. Bu bir savaş.bay edip

    CEVAP YAZ 2 3
  • Misafir 17 Ağustos 2018 18:38 SONRA AYNI VATAN İÇİN SATIN MI ALIYOR???GEÇİN BUNLARI...

    0 0
  • Misafir 17 Ağustos 2018 14:00 Altınımda yok, dolarımda, avroluk bankonotumda. Keyfimde beyde, paşada yok çok şükür. Buğdayımı ekerim tarlaya, tavuğumu beslerim. Evimin önüne domates biberimi, sebzemi ekerim. Ekmek yufka yaparım birde keçi oğlak oh bütün dağlar benim. Vatan olsun gerisi lüzümsüz. Yeterki vatanımıza birşey olmasın

    CEVAP YAZ 2 5
  • Misafir 17 Ağustos 2018 18:40 E HERKEZ SENİN GİBİ DEĞİL LÜKSÜ SEVİYOR,MARKA MERAKLISI,LÜKS ARABA UÇAK MERAKLISI,DEVLET KISINTI YAPMIYOR,İSRAF DİZ BOYU.AMA SEN DEVAM ET...

    0 1
  • VATAN NAMUSTUR 17 Ağustos 2018 13:54 BU KADAR ALTIN BENDE DE OLSA BU RAKAMDAN BENDE BOZDURURDUM AMA BİZLER ESNAF OLARAK DEVLETE ÖDEDİĞİMİZ AĞIR VERGİLERLE ANCA AYAKTA KALABİLİYORUZ. ALTININ İLK HARFİ OLAN AAAAAA YI BİLE GÖREMİYORUZ.....ASIL KATKIYI SİZ BU RAKAMLARDAN ALTINI BOZARAK DEĞİL VERGİSİNİ TAMI TAMINA ÇOCUĞUNA ÇOLUĞUNA YEDİRMEYİP DEVLETİNE ÖDEYEN BİZ ESNAF DEVLETİ DESTEKLİYORUZ.... VATAN

    CEVAP YAZ 4 4
  • edip 17 Ağustos 2018 13:53 Bu sivaslılılar altın yükselmeden önce neredeydiler altın çıkmış zirveye altın bozduruyor millet asıl vatan sever olan altın zirveye çıkmadan altınını dolarını bozdurandır.

    CEVAP YAZ 10 3
  • MİSAFİR 17 Ağustos 2018 13:50 BİZDE ALTINIMIZI TÜRK LİRASINA ÇEVİRMEK İSTİYORUZ AMA SİİRTTEKİ BÜTÜN KUYUMCULAR ANLAŞMIŞ VE ALTINI EDERİNİN 25 TL ALTINA FİYAT VERİYORLAR İŞTE FIRSATÇILIK BUDUR....

    CEVAP YAZ 0 4

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro