Almanya'dan bir garip S-400 açıklaması

Almanya Dışişleri Bakanlığı Sözcüsü Martin Schaefer, Türkiye'nin S-400 siparişiyle ilgili tuhaf bir açıklamada bulundu. Schaefer, 'ciddiye almıyoruz' dedi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Almanya'dan bir garip S-400 açıklaması haberine yorum yapın

tw gp fb rs yukarıdaki hesaplarınızdan biri ile yorum yapabilirsiniz adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR14 YORUM
  • . 14 Eylül 2017 20:01 Bekleyip görmek lazim,belki var bir bildikleri...

    CEVAP YAZ 1 1
  • Farabi 14 Eylül 2017 01:26 Alamanda kendini oyle avutmaya calisiyor demekki.Avunsunlar bakalim,yarin birgun S400 ler Turkiye ye geldiginde ne diyecek bu Alaman?

    CEVAP YAZ 2 3
  • Trabzonlu Halil 14 Eylül 2017 09:00 sırf hava olduğunu söyleyen sende sırf paranoyasın haberin var mı? o füzeler geldiğinde muhaliflerin alayına girecek

    CEVAP YAZ 3 2
  • gencoglu 14 Eylül 2017 09:01 Yunanistan s-300 kullanırken nato sistemleri zarar görmüyor ama biz alınca mı nato ya entegre olunmuyor hadi ordan korkunun ecele faydası yok naziler

    CEVAP YAZ 5 5
  • Misafir 14 Eylül 2017 13:23 NATO BU FÜZELERİN ALINACAĞINA İNANMIYOR.BUNUN RIZA SARRAF OLAYI İÇİN ŞANTAJ AMAÇLI KULANILDIĞINI BİLİYOR.

    CEVAP YAZ 1 0
  • Misafir 13 Eylül 2017 22:42 Almanlar bizden vaz geçemez,Hollandalılar bizde vaz geçemez bu iki iyi biliyor ki bu gün AB adı altında yatağa girdikleri kendilerini sokabilir.Ama Türkiye'nin böyle bir hainlik yapmayapını bilitorlar.Türkiye ile aralarındaki çekişmeyi Ringde boks yapan iki boksör olarak görüyorlar.Maç ringden sonra bitiyor çünkü zulüm yok işkence yok yağma yok aynen maç sonucu ne yaşanıyorsa o.Almanların böyle garip bir açıklama yapmasıda bu sebele.Fransızlar franszız konuya önemi yok haklarıdır hava savunma sistemine sahip olmakla dediler.Almanlarda iş te böyle geçiştiriyor.

    CEVAP YAZ 2 1
  • Misafir 13 Eylül 2017 23:10 cok dogru konusmuslar,sirf hava...

    CEVAP YAZ 2 3
  • Misafir 13 Eylül 2017 23:56 Türkiye kendini Nato dan koruyor. ...ne çıkarsa Nato dan ckiyor

    CEVAP YAZ 4 6
  • Hans 13 Eylül 2017 23:46 Alman dogru söylüyor, CB blöf yapiyor, türkiye s400 almaz, alamaz

    CEVAP YAZ 2 3
  • Misafir 13 Eylül 2017 21:17 Amerikan askerlerini , Kore savaşında sıkışmışlar ve onları kurtaran Türk birliği olunca , Amerikanlar bizzat NATO ya gidip bizleri aldırmışlar. Bu durum da bizim üretim yapamayan , dışa bağımlı bir ülke haline getirdi. Yani tohumu Menderes attı.

    CEVAP YAZ 6 9
  • MUSTAFA TURAN 13 Eylül 2017 21:27 Doğru söylemiş. Sadece laf bağır çağır milleti avut. İcraata gelince sıfır. Oraya gürle buraya gürle ama ihaleleri almanlara abd ye ver . ABD ye gürle trump bağırınca telefona sarıl. Sonra trumpla konuştuk de

    CEVAP YAZ 3 13
  • MÜMKÜNDÜR!!! 13 Eylül 2017 21:29 GÖRECEĞİZ BAKALIM,BENCE DE ALMAYACAK,AMERİKAYI BAZI KONULARDA SIKIŞTIRABİLMEK İÇİN.Mİ ACABAĞA.??

    CEVAP YAZ 6 8
  • Misafir 14 Eylül 2017 01:36 HANGI AGA;YA YAKLASALIM ? IKISIDE DÖGÜYOR

    CEVAP YAZ 1 0
  • Almanyadan 13 Eylül 2017 21:49 Almanya’dan şok karar! 6 bin Türk sınır dışı ediliyor...

    CEVAP YAZ 2 5
REKLAM
REKLAM
REKLAM
Dilediğiniz platformdan Bizi izlemeye devam edin! tw gp fb rs
REKLAM
REKLAM

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2017 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro