Almanya'da buluşan FETÖ'nün firari subaylarından Türkiye kararı

FETÖ'nün firari subayları, Almanya’da toplantı yaptı. Türk istihbaratına takılan toplantı görüşmelerine göre, FETÖ elebaşı Fetullah Gülen’in talimatları doğrultusunda Türkiye aleyhinde kampanyaların arttırılması kararlaştırıldı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Almanya'da buluşan FETÖ'nün firari subaylarından Türkiye kararı haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • iğdir kolu 31 Temmuz 2018 13:20 Ne zaman aklınızı kullanacaksınız ölümlü dünyada ümmeti böldünüz topluma en büyük kötülüğü yaptınız eskiden namaz kılanlara güvenilir gözü ile bakardık şimdi en güvenilmez insanları namaz kılanlardan bakar olduk bu kötülüğünüz bile tek başına Allahın gazabına nail olma korkusu vermiyormu size....hala akıllanmamışsınız...

    CEVAP YAZ 0 1
  • adem 31 Temmuz 2018 11:30 FETÖ şeytanlarını yurt dışında tek tek zımbalamak farzdır

    CEVAP YAZ 9 1
  • Misafir 31 Temmuz 2018 10:51 Habere yorum yazıyorum küfür yok, hakaret yok ama yinede yayınlanmıyor, acaba yorumumu yayınlamamakla fetöye hizmetmi ediyorsunuz??

    CEVAP YAZ 0 1
  • Vatansever 31 Temmuz 2018 10:47 Eyyy internet haber yiyorsa bu insanların kim olduğunu görevdeki arkadaşlarına sorun, İFTİRA'nın bile bir sınırı olur ÇAPSIZLIK yapmayın

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 31 Temmuz 2018 10:40 Vatan haini olduklari kesin.Mumkunse her firsatta yazin bu kelimeyi HAİN ler.Cok rahatsiz oluyorlar,kabul edemiyorlar.Türkiye'ye zarar verene hain denir.Fetö cüler haindir.Hukumetler degissede size bakis degismeyecek.Hangi parti gelirse gelsin siz hain olarak kalacaksiniz.Belki bir kismi anlayip tovbe edecek.3-5"p yila kalmaz hepsi cozulecek.Sabir ve mucadeleye devam

    CEVAP YAZ 2 2
  • MİSAFİR 31 Temmuz 2018 10:34 CAFER TOPKAYA ALMANYADA GÖREVLİ İKEN EKİM 2016 DA TOLANTI VAR DENİLEREK TÜRKİYEYE ÇAĞRILIYOR EMRE UYARAK GELİYOR, ARDINDAN TUTUKLANIYOR 16 AY TUTUKLU KALIYOR....SIFIR DELİL SONRA SERBEST...ARAŞTIRIN TWİTTİRDEN YAŞADIKLARINI BİR OKUYUN...TSKEYE TUZAK KURULDU VE TSK LAV EDİLDİ....YAZIKTIR...DARBEYLE UZAKTAN YAKINDAN İLGİSİ OLMAYAN BİNLERCE SUBAY ERGENEKON ZANLISI VE SAHTE ÇÜRÜK RAPORU DÜZENLEMEKTEN HAPİS CEZASI ALMIŞ AHMET ZEKİ ÜÇOKUN FİŞLEMESİYLE İHRAÇ EDİLDİ VEYA HAPSE ATILDI...DENİZE DÜŞTÜNÜZ ERGENEKONA SARILDINIZ HEMDE DAHA YAKIN ZAMANDA BİNALİ YILDIRIMIN SAPINA KADAR VAR DEDİĞİ ERGENEKON

    CEVAP YAZ 0 2
  • halkın sesi 31 Temmuz 2018 10:23 Feto ve onun babası belirsiz kör müritleri hepiniz kafirsiniz hepiniz cehennem odunusunuz bu dünyanız da öbür dünyanız da bitik esfela safiliin zümresindensiniz...

    CEVAP YAZ 0 1
  • salhor 31 Temmuz 2018 09:47 KÖPEK BENİ ISIRDI diyerek ağlanmaz. Öpecek değildi. FETÖ'den ağlanıp durulması da tam bu hal. "Bırak şu şerefsiz komünistleri!" diye hiç itibar etmediğim herifler, 20 senedir FETÖ'nün röntgenini sunmuşlar bizlere, uyumuşuz. Hepsinden özür diliyorum. Eğer Müslüman olsalardı, ben de aralarına katılırdım pişmanlıklarımla.

    CEVAP YAZ 1 0
  • ahmet 31 Temmuz 2018 09:32 Zaten bunlar bu ülkede yaşanıyor, 130 bin kişi tek bir savunması alınmadan ve nedenini bile bilmeden işlerinden atıldı. Sözde ohal komisyonu kurularak bu kişilerin adli hukuk yollarının önü kapatıldı. Şu ana kadar ohal komisyonun baktığı dosya sayısı 15 bin. Sözde dosyalara ohal komisyonu bakıyor ancak bu komisyona rağmen ne hikmetse birçok kişi KHK larla görevine dönüyor. Hani dosyalara komisyon bakıyordu, bu komisyon dışında göreve dönüşler yoktu? AK Parti Antalya Milletvekili Hüseyin Samani’nin, adı Temmuz 2017 ihraç listesinde yer alan kızı Ağustos 2017 de yayınlanan KHK ile işe iade ediliyorsa, fetöcülerin söyledikleri doğru demektir. Adalet mülkün temelidir, ancak yapılan uygulamaların hepsi adaletsiz

    CEVAP YAZ 3 11
  • Misafir 31 Temmuz 2018 10:46 Fetö ağzıyla yazmışsın, ne kadar işten atılan var sayıyı bilmem ama atılanların hepside incelenmiş araştırılmış-bylock, himmet, bankasya,toplantılar, gibi ihanete bulaşmışlarsa atılırlar. suçsuz ise görevine döner. İhanetin bedeli vardır bunu herkes bilmelidir.

    1 0
  • Misafir 31 Temmuz 2018 11:55 sayıyı bilmiyorsan laga luga yapma, yazılanların hepsi doğru, işten atılanların bir tanesinden savunma alınmadı

    0 0
  • Misafir 31 Temmuz 2018 13:33 sayıyı bilmiyorsan laga luga yapma, yazılanların hepsi doğru, işten atılanların bir tanesinden savunma alınmadı//...Bu yorumu yazan fetöcü HAİN..Hainlerden savunma alınmaz cezası kesilir. Hainler darbe yaparken vatandaştan icazet mi aldı. Darbeci hainlere hizmet eden, destek olan, savunan cezasını buluyor.

    0 0
  • Misafir 31 Temmuz 2018 09:28 YA ALLAHIN ADALETİ TECELLİ EDER YETERKİ SABREDİN O FETO DEĞİLMİYDİ BEDDUA EDEN BAKIN O BEDDUANIN TECELLİSİNE

    CEVAP YAZ 0 2
  • 100 YILDA TEMİZLİK!.. 31 Temmuz 2018 09:28 DEVLETİN İÇİNDEKİ KRİPTO FETÖCÜLER TAM TEMİZLENMEDEN BU İŞ SONLANMAZ.YOK GAYBUBET EVLERİ TOPLANTILARI YOK BİLMEM NELER?SORU VE CEVAP ŞIKLARINI VERDİKLERİ HAİNLER HALA YERLERİNDE İKEN BİZ SADECE YURT DIŞINDAKİLERE BAKIYORUZ,TBMM ARAŞTIRMA ÖNERGELERİ NİYE REDDEDİLİYOR?FETÖ SİYASİ AYAĞI TAM OLARAK ORTAYA ÇIKARILMADAN TEMİZLENMELERİ 100 YIL MI ALACAK?

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 31 Temmuz 2018 09:23 Piyasada dolar şoku: TL’nin dolar karşısında yüzde 27 değer kaybetmesi maliyetleri artırdı, birçok ara malına yüzde 40’ı bulan zam yapıldı!.

    CEVAP YAZ 0 3
  • Misafir 31 Temmuz 2018 09:15 Alcaklarin kafasına sıkın yakaladığımız yerdegebertin hainleri

    CEVAP YAZ 2 4
  • ihsan 31 Temmuz 2018 09:15 yapılacak iş almanyada bunlar mit temizliyecek trafik kazası süsü gibi mesela

    CEVAP YAZ 2 1
  • Burdayiz. 31 Temmuz 2018 09:14 İnşallah şehit olan geride kalan yetimlerin, ceza evine bunlar yüzünden giren masumların, tümünün ahı bunları inşallah tez zamanda alabora eder, belalarını bulurlar inşallah.

    CEVAP YAZ 0 2
  • misafir 31 Temmuz 2018 08:59 bu adamlar nato da calisan ve geri gelmeyen masum askerler.darbeyle alakasi yok, ama emri dinleyip geri gelenler darbeyle alakasi olmadigi halde hapiste.

    CEVAP YAZ 6 1
  • Ellerin. 31 Temmuz 2018 08:55 Erkan fetocusu. Sende mi toplantidaydin...!!

    CEVAP YAZ 2 2
  • Misafir 31 Temmuz 2018 08:46 Abdullah Çatlıya Mafya bozuntusu diyenler, Çatlı'nın ne kadar ulvi görevler yaptığının farkına varmışlardır sanırım..

    CEVAP YAZ 2 10
  • Misafir 31 Temmuz 2018 08:43 bu kalleşlere bu kadroları verenlerin de yargılanmasını istiyorum, zaten kanun bunu emreder, yoksa dün fetö yarın menzil olur, bu vatan bu kadar ucuz değil

    CEVAP YAZ 1 5
  • MİSAFİR 31 Temmuz 2018 08:42 ARKANIZDAKİ EMPERYALİST GÜÇLER BÜTÜN DÜNYA SİZE DESTEK VERSEDE ALLAHLA SAVAŞAN HİÇ BİR KİMSE KAZANAMAMIŞTIR SATILMIŞ İTLER BUNU İYİ BİLİN HEPSİNİ ALLAH SİZİN GİBİ MASKARAYA ÇEVİRMİŞ ONURLARINI NAMUSLARINI ELLERİŞNDEN ALMIŞTIR SİZ KURAN OKUMADINIZMI NE BUYURUYOR ALLAHIN YAKALAMASI ÇOK ÇETİN ÇOK ŞİDDETLİDİR VE YARDIMCIDA BULAMAZSINIZ ARTIK

    CEVAP YAZ 0 7
  • Misafir 31 Temmuz 2018 09:06 AMENNA VE SADEKNA İNŞALLAH GÖRACEKLER

    0 0
  • Misafir 31 Temmuz 2018 08:41 Allah cezanızı versin

    CEVAP YAZ 2 7
  • erkan 31 Temmuz 2018 08:41 Zaten bunlar bu ülkede yaşanıyor, 130 bin kişi tek bir savunması alınmadan ve nedenini bile bilmeden işlerinden atıldı. Sözde ohal komisyonu kurularak bu kişilerin adli hukuk yollarının önü kapatıldı. Şu ana kadar ohal komisyonun batığı dosya sayısı 15 bin. Sözde dosyalara ohal komisyonu bakıyor ancak son KHK da görevlerine iade edilenlerin sayısı 600 küsür. Hani dosyalara komisyon bakıyordu? Adalet mülkün temelidir, ancak yapılan uygulamaların hepsi adaletsiz

    CEVAP YAZ 16 6
  • misafir 31 Temmuz 2018 08:40 kuduz itleri telef etmessen, böyle etrafa saldırırlar. MİT e yurt dışında operasyon izni verilmeli. Bulundukları yerde imha olmalı bunlar.

    CEVAP YAZ 1 6
  • misafir 31 Temmuz 2018 08:39 daha faqzla itleşmeyin .yakında süklüm püklüm it gibi türkiyeye getirileceksiniz bu devlet ne alçaklıklar yaptığınızı çok iyi biliyor allah adl adalet sahibidir size süre verdi siz sabıra ihanet ettiniz kendinizi birşey sandınız bir saniyede makmalarınızı mevkilerinizi varlıklarınızı havanızı huzurunuzu onurunuzu her şeyinizi aldı allah böyle alçak kaldınız.ALLAH HİÇ BİR HAİNİ NANKÖRÜ SEVMEZ

    CEVAP YAZ 1 3
  • Misafir 31 Temmuz 2018 09:11 YA ALLAHIN ADALETİ TECELLİ EDER YETERKİ SABREDİN O FETO DEĞİLMİYDİ BEDDUA EDEN BAKIN O BEDDUANIN TECELLİSİNE

    0 0
  • gül 31 Temmuz 2018 08:16 soysuz haysiyetsiz siyonist uşakları vatan hainleri kalleş vatansız satılmışlar

    CEVAP YAZ 1 21

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro