Allah Tayyip Erdoğan'dan razı olsun!

Tayyip Erdoğan'la bir olup, FETÖ'nün katil sürüsüne izin vermediği için... Allah bu milletten razı olsun. FETÖ'nün kölesi olmaktansa ölmeyi tercih eden her bir şehidimizden Allah razı olsun.. Allah her birinden rahmetini esirgemesin....

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Allah Tayyip Erdoğan'dan razı olsun! yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR17 YORUM
  • Misafir 16 Temmuz 2018 12:18 sen demıyeceksinde kim diyecek tankların üstüne cıkanı göremedim ben sen nerden gördün

    CEVAP YAZ 6 1
  • Misafir 17 Temmuz 2018 15:56 ben tankların arasından sıvışanı gördüm ama

    0 5
  • Selçuk MECE 16 Temmuz 2018 11:56 Mükemmel yazı. Allah sizden de razı olsun Hadi Bey. Ağzınıza sağlık...

    CEVAP YAZ 3 2
  • BOŞ TEBRİKLER 16 Temmuz 2018 10:40 AMA ANLAYANA,ŞİMDİ BUNU DA CHP ALEYHİNE KULLANIRSINIZ,BAŞLAMIŞSINIZ BİLE.

    CEVAP YAZ 3 2
  • Erol Baron 16 Temmuz 2018 09:28 Yeni evlenenlerden 3 çocuk isteyen RTE, artan nüfusu doyurmak için hiç bir şey yapmıyor.... Mesela, tarıma bir el atsa çok iyi olacak..... Çünkü şu an çok iyi bir Tarım Bakanına ihtiyaç var..... İlk olarak %70 oy aldığı Konya'ya gitsin.

    CEVAP YAZ 6 7
  • KURT 16 Temmuz 2018 09:03 DOĞRULARI YAZAN EKSİKLERİ HATALARI ELEŞTİRENLERDENDE ALLAH RAZI OLSUN

    CEVAP YAZ 3 6
  • Misafir 15 Temmuz 2018 22:53 yeni türkiyede artık devir padişahım çok yaşa deme devridir demeyenin işi bitiktir

    CEVAP YAZ 35 21
  • kundemacı 15 Temmuz 2018 21:45 Yalakalık çok önemli bir meslek haline geldi.

    CEVAP YAZ 21 58
  • Misafir 16 Temmuz 2018 00:07 Her zaman önemlidir. Mensupları çabuk saf değiştirme özellikleri ile ünlüdür.

    2 16
  • Misafir 16 Temmuz 2018 09:46 Liyakati dinamitleyen de işte o yalakalık.

    0 5
  • ASİLLER 15 Temmuz 2018 19:06 İKTİDAR VE GÜÇ ALLAHINDIR. EY GÜÇLÜ OLAN ALLAHIM AKITILAN KANLARDA SEN HAİNLERİ BOĞ HAİNLERİN DERSİNİ SEN VER. SEN YANINA AL BELALARINI BULSUNALAR GERÇEKLERİ GÖRSÜNLER...

    CEVAP YAZ 2 11
  • mevhibe inal 15 Temmuz 2018 17:37 İktidar ve Güç, bütün Asilleri! yanına çeker.

    CEVAP YAZ 3 8
  • Misafir 15 Temmuz 2018 17:04 ne razı olsun be Türk kimliğini silmeye uğraşıyor bir ara çok öğünüyordu ikide bir söylerdi eeeeyyy avrupa biz 3.500.000 suriyeliyi kabul ettik onlar için 35milyar dolar harcadık diyordu avrupalı aptal mı o kadar suriyeliyi alsında o kadar parayı harcasın. amma şimdi böyle bir iddaası yok artık söylemez oldu miktarı hatta miktarda azaltmaya gitti cumhur nedense 27-26milyar dolar diyor. ayranımız yok içmeye mercedesle gideriz beştepeye

    CEVAP YAZ 17 29
  • Misafir 16 Temmuz 2018 08:59 bu kin ne ya ni ye bu kadar nefret bu algıların amacı ney

    3 1
  • Misafir 16 Temmuz 2018 11:24 Bu hazımsızlar var ya. Bunların gözü var ama görmezler, kulakları var ama duymazlar, dilleri var ama doğruyu söylemezler. İşte bunlar hazımsız pkk seviciler ve onları meclise taşıyanlardır.

    2 0
  • Erol Baron 15 Temmuz 2018 15:13 15 temmuz 2016 bize FETÖ gibi camileri kışla, minareleri süngü, kubbeleri miğfer olarak kullanan din bezirganlarına karşı çok dikkatli olmamızı öğretti sanırım.

    CEVAP YAZ 9 17
  • Misafir 15 Temmuz 2018 14:57 Yıllar önce meclis kürsüsünden Hain Fetullahın sinsi emellerini haykıran ve binlerce hakarete maruz kalan rahmetli Kamer GENÇ ten de ALLAH razı olsun.Amin.

    CEVAP YAZ 7 34
  • rabia 15 Temmuz 2018 14:55 yazınızı tebrik ederim, hislerimize tercüman oldunuz beyefendi...bana bosnayla sırpların kardeşçe uzun yıllar yaşadığını fakat birgün aniden hainlik edip katliam yaptıklarını hatırlattı...ne farkı vardı fetönün milletimize yaptıklarında neyazıkki göyya bunlar müslümandı ALLAH erdoğanımızı vatanımıza hediye etmiş bosnaya dönmemiştik elhamdülillah.

    CEVAP YAZ 23 13
  • Ahmet Baki Uysal 15 Temmuz 2018 14:18 Milletvekili olmak için gidip Kılıçdaroğlu'na sığınan, Teröre verilen desteğe seyirci kalan, Sayın Erdoğan'a yapılan onca hakarete ses çıkarmayan, Başörtüsü zulmü yaşanırken çıt çıkarmayan, İmam Hatip öğrencileri katsayı işkencesine tabi tutulurken sessiz kalan, Sayın Erdoğan karşı CB adayı olmak için can atan. Birine bu kadar methiye düzmek bence yanlış. Aramış randevu alıp görüşmüş. Sayın Erdoğan'ın Başkan olduğunu ve yanına 2 tane yardımcı alacağını biliyor. Sayın Erdoğan'ı sevdiğinden mi aradı. 3 dönemdir CHP'de Milletvekili.

    CEVAP YAZ 4 11
  • AKP İktidar Oldu Böyle Oldu 15 Temmuz 2018 14:18 Pardon! 15 Temmuz gecesi RTE'yi koruyanların tamamı FETÖ'cü değil miydi!

    CEVAP YAZ 9 20
  • t 15 Temmuz 2018 14:05 Milletvekili olmak için gidip Kılıçdaroğlu'na sığınan,

    CEVAP YAZ 1 6
  • tarikatlar develete marş yerleş 15 Temmuz 2018 13:54 allah ondan razı olsun başımıza fetö ve menzil gibi dini cemmatleri develete soktuğu için bugün feto yarın menzil diğer gün süleymancılar v.s yapar o zaman ne yapacaksın??

    CEVAP YAZ 10 29
  • Misafir 15 Temmuz 2018 14:25 Allah senden de razı olsun Hadi kardeş

    22 11
  • Misafir 15 Temmuz 2018 15:25 Tek kelimeyle süper bir yorum.Çok çok çok teşekkürler.

    28 12

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro