SON DAKİKA

Akif Emre'nin ardından bakmak...

Bunca kaypaklığın, iki yüzlülüğün, anlamsızlığın arasında sarsılmaz bir duruşun vedası sarsabilirdi ancak bizi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Akif Emre'nin ardından bakmak... yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR9 YORUM
  • Misafir 26 Ekim 2017 19:39 hatice kim bu akif emre netten baktım bir sürü var

    CEVAP YAZ 0 0
  • Gülhan 31 Mayıs 2017 00:46 Oooooooooh!... Yaa N'oldu senin At cambazı tokmakçın tekmeyi yedin mi?........ Ama Kafan gene Kundaklı?...... Haaaaaaa!............. Bizim çamaşırcı kadın bugünde işe gelmedi... Yeni bir gündelikçi bulmak gerekiyor!.........

    CEVAP YAZ 1 0
  • Misafir 31 Mayıs 2017 00:30 Haziran Direnişi’nin ardında Boyun Eğmeyenler var!........ Bu ülke, bu halk boyun eğmez. Çürüme bir gerçekliktir, gericilik büyük bir güçtür, haksızlık, hırsızlık ve zulmün güçlü kaleleri vardır.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 30 Mayıs 2017 03:28 Ocak 2017 ayında 52 ülkede hazırlanan endekse göre, “Türkiye'de üretilmiştir” (Made in Turkey) ibaresi en çok rağbet gören 47'nci etiket oldu.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 30 Mayıs 2017 03:22 Tayyibanlardaki Öğündüğü Şeye Bak !...... Devlet imkânları ve Devlet Hazinesinden Siyasi Parti Yönetimi.

    CEVAP YAZ 0 0
  • kız hatçe 29 Mayıs 2017 14:25 buraya fetö cüleri masum göstermek görevlerine geri dönmelerini sağlamak pasif baylok çu falan demeye geldiysen sana yapmadığım kötü yorum kalmayacak.uzun süredir yoktur boşuna gelmemişsin dir.fetö için idam istemez isen senin için de hayırlı düşünmem bilmiş ol.

    CEVAP YAZ 1 4
  • Bedir KUŞ 29 Mayıs 2017 13:33 Rabbim mekanını cennet etsin

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 29 Mayıs 2017 13:32 Rabbim mekanını cennet etsin.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Erol Baron 29 Mayıs 2017 13:10 Din her yere bulaştırılırsa, dinden menfaat, mevki, oy, hatta -huriler- (güzel kadınlar) beklenirse olacağı budur.

    CEVAP YAZ 0 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro