Akdoğan'dan CHP'ye rejim eleştirisi!

AK Parti Milletvekili Yalçın Akdoğan, yeni anayasa değişikliği teklifiyle ilgili CHP'nin eleştirilerine partisi adına cevap verdi. Akdoğan, düzenlemenin meşru düzende yapıldığını söyledi, ihanet suçlamalarına karşı çıktı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Akdoğan'dan CHP'ye rejim eleştirisi! haberine yorum yapın

tw gp fb rs yukarıdaki hesaplarınızdan biri ile yorum yapabilirsiniz adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR23 YORUM
  • Misafir 12 Ocak 2017 13:04 akdoğan sen kaldığın yerden devam et Dolmabahçe de o teröristlerle pazarlıklar yarıda kaldı

    CEVAP YAZ 0 1
  • mevhibe inal 12 Ocak 2017 12:27 Amerikan Anayasa, Başkanlık Sistemi karşıtlarından WILLIAM GREYSON 1788 de, "BİZE HAYALETLER, KORKULAR SÖYLEYEREK, ÜLKEMİZİ FELAKETE SÜRÜKLEYECEK DAVRANIŞLARA YÖNLENDİRİYORLAR". diyordu.

    CEVAP YAZ 0 1
  • VİCDAN 12 Ocak 2017 12:10 MEŞRU DÜZEN Mİ?! Önce Anayasayı ihlal et, Fiili durum yarat. Sonra bu duruma göre Anayasa düzenle! VE BÜTÜN BUNLARI YAPARKEN KELİMELERLE OYNA-AÇIK-ŞEFFAF OLMA.

    CEVAP YAZ 0 3
  • açılımcı yalçın 12 Ocak 2017 11:44 açılımcı yine mi ortaya çıktın sen? şu an patlayan bombalarda, şehit olan asker ve polisin kanında senin açılım zırvalarının katkısı büyük.açılım açılım dediniz terör örgütlerine cephane ve eleman stoğu imkanı tanıdınız.yatacak yerin yok senin.

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 12 Ocak 2017 11:07 Gücü sandıktan alıyordunuz da 7 Haziran seçimlerini beğenmeyip ülkeyi kan revan içine sokarak bugünlere nasıl getirdiniz onu anlat bize..Dolma bahçe de kasıntılı bir şekilde koltuğa yayıldığını günleri unutmadık..

    CEVAP YAZ 0 4
  • millet 12 Ocak 2017 10:43 halk ın gücüne kimse engel olamaz

    CEVAP YAZ 0 2
  • hakan baran 12 Ocak 2017 10:17 ALLAHINA kurban nasıl bı lıder tanımlaması dır bu

    CEVAP YAZ 0 0
  • Mustafa 12 Ocak 2017 09:51 Rejim konusunda en kötü şeyleri CHP yönetiminde gören bu millet asla dağ başlarında gizli gizli Kuranı Kerim öğrenmek zorunda kalmayı tercih etmeyecektir. Türkçe ezan vb hilkat garibeleri, açık oy gizli tasnif rejim konusunun en dip noktasıdır.

    CEVAP YAZ 5 2
  • Misafir 12 Ocak 2017 09:37 Gün gelecek torunları yalçık akdoğanın yüzne tükürecek.

    CEVAP YAZ 1 88
  • Misafir 12 Ocak 2017 09:36 Bu yalçın pkk ile masaya oturan şahsiyetti değil mi?

    CEVAP YAZ 0 55
  • Türk de biziz Kürt de biziz kime ne!? 12 Ocak 2017 09:05 Darbeleri kim püskürtmüş, kim darbe yapmış!? At izi it izine karıştı.

    CEVAP YAZ 0 5
  • TRABZONLU HALİL 12 Ocak 2017 08:50 Bunlar sizin görüşünüz diyorsanız ben 50 yaşına gelmiş 70 yıllarda yokluklar yaşamış sonrasında kardeşin kardeşe kırdırıldığı zamanları az çok görmüş bir kardeşiniz olarak o yıllarda yaşadığımız acıları, yoklukları ve sömürülen devlet olma durumumuzdan kurtulmak için tek çarenin şimdiki iktidara güç vermemiz gerektiğini düşünüyorum.

    CEVAP YAZ 4 1
  • TRABZONLU HALİL 12 Ocak 2017 08:50 "Yaptıklarımız yapacaklarımızın teminatıdır mı demek istiyorsunuz?Darbe anayasası dediğiniz anayasa yüzde doksan yedi ile kabul gördü.Yeni anayasa yüzde kaçla kabul görür?" bu yorumu yapan şahıs aynen ak parti iktidarları yaptıklarının yapacakları için teminat olduğunu her zaman anlamayan kafalara çaka çaka anlatmıştır bu bir, Darbe anayasası dediğiniz o meşum şeyi askeri diktatör kenan evren bu millete dayatmayla kabul ettirmiş aksi takdirde ülkeyi çok kötü günlerin beklediğiyle tehdit ederek zoraki kabul ettirmiştir bu iki, Yeni anayasaya gelince 80 yılda ülkeyi darbelerle, sıkıyönetimlerle ve yoklukla idare edenlerin anayasası zorla kabul ettirilen bu millet şimdi güçlü bir Türkiye idaresi için topyekün "EVET" demeli ve başkanlık sistemine sahip çıkarak bu ülkeyi düzlüğe çıkartmanın yolunu izlemelidir.

    CEVAP YAZ 2 0
  • Misafir 11 Ocak 2017 21:54 türk milleti olamaz......... Kişilerin eğitim seviyelerine göre kimileri müslüman olur...

    CEVAP YAZ 0 1
  • millet 11 Ocak 2017 20:50 hani dogalgaz fiatı düşüyordu yaktınız milleti

    CEVAP YAZ 3 5
  • halk 11 Ocak 2017 20:39 dolmabahçe rezalitini unutmadık bilin

    CEVAP YAZ 2 11
  • halk 11 Ocak 2017 20:27 dolmabahçe ne oldu unutmadık

    CEVAP YAZ 2 11
  • yüzdeyüzmilli 11 Ocak 2017 20:26 Hersey hikaye. Cehepenin karin agrisi biliyorlar ki koalisyonlar dönemi bitecek ve iktidar olamayacaklar asla. Tabi bir alcakca askeri darbe daha olup darbeyle basa gelmezlerse!!! Tarihte oldugu gibi!!! Yoksa sonsuza dek muhalefet. Tüm gercek bu gerisi hikaye!!! Hadi aksini iddia edin yalan deyin!!!

    CEVAP YAZ 14 6
  • DELİMİNE 11 Ocak 2017 20:14 ALLAHIM BU NASIL İŞ, Hükümet adına suriye yi karıştıran, ESAD ı yıkmaya çalışan fetö..

    CEVAP YAZ 6 4
  • Türk de biziz Kürt de biziz kime ne!? 11 Ocak 2017 20:13 FETÖ'nün TSK kumpasları ne oldu? Neden araştırılmıyor!?

    CEVAP YAZ 0 9
  • Misafir 11 Ocak 2017 20:07 Yaptıklarımız yapacaklarımızın teminatıdır mı demek istiyorsunuz?Darbe anayasası dediğiniz anayasa yüzde doksan yedi ile kabul gördü.Yeni anayasa yüzde kaçla kabul görür?

    CEVAP YAZ 7 12
  • Misafir 11 Ocak 2017 20:00 AKDOĞAN SEN HİÇ BİRŞEY BİLMİYORSUN OLAYIDA SAPTIYIRSUN

    CEVAP YAZ 6 17
  • Misafir 11 Ocak 2017 19:54 FLASH______ TRUMP BASIN TOPLANTISI CANLI YAYIN! .... TRUMP İMPARATORLUĞU'NUN ... kontrolünü çocuklarına bırakacak TÜRGEV benzeri bir VAKIF Kuruluyor!...

    CEVAP YAZ 3 5
REKLAM
REKLAM
REKLAM
Dilediğiniz platformdan Bizi izlemeye devam edin! tw gp fb rs
REKLAM
REKLAM

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2017 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro