AK Partililer belediyeleri şikayet etti! Ulaşamıyoruz... Rant var...

AK Parti tarafından Mart 2019'da yapılacak yerel seçimlere ilişkin olarak tabanda bir araştırma yaptırıldı. Araştırmada vatandaşların, belediye başkanlarına ulaşamamaktan, hizmetlerin sıradanlaşmasından ve ileri sürülen rant iddialarından şikayetçi olduğu görüldü.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN AK Partililer belediyeleri şikayet etti! Ulaşamıyoruz... Rant var... haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • susturan 04 Eylül 2018 21:34 siz gidin birde izmir beledilerini görün özellikle bornova belediyesi,babalarının evinde öyle rahat değillerdir.öğle yemeğinden geliyor çay kahve sefası yapmadan vatandaşın işine bakan yok konuştuğun zamanda azarlanıyorsun.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Boybeyi 04 Eylül 2018 21:34 Reis bence bu yerel seçimlerde gayet inçe eleyip sık sahada sık elemesi lazım terzi misali kırk ölç bir biç derlerya reis 80 hatta 180 ölçmesi lazım yoksa bu sefer zorrrrrrrrr

    CEVAP YAZ 0 0
  • Polat 04 Eylül 2018 21:29 Vallahi Tayyip reise ulaşmak bizim belediye başkanına ulaşmaktan daha kolay başkanı görene helal olsun bugün memlekette altı ay evvel su sıkıntısı sinyal vermişti malesef belediye lay loy lom gün geldi çattı sular üçgünde bir su alır olduk bravo belediyemize zoru başardı neresimi / KİLİS malesef

    CEVAP YAZ 0 0
  • Astr 03 Eylül 2018 18:33 Gidip chp ye verelim o zaman... Koskoca kadiköy özgürlük parkında wifi bile yok :) cumhuriyet kurulduğundan beri hep chp kazanır...

    CEVAP YAZ 2 0
  • SAMET 03 Eylül 2018 16:44 AKP BELEDİYE YÖNETİMLERİNİ NEDEN MHP YE DEVRETMEZ.ANLAŞILIR GİBİ DEĞİL.MHP NİN VİZYONU CUMHURİYET YÖNETİMİNİN İLK 15 YILI GİBİDİR.GERİSİ FASA FİSO.

    CEVAP YAZ 1 0
  • Misafir 03 Eylül 2018 14:00 Kimi kime şikayet ediyorsunuz ki!

    CEVAP YAZ 0 0
  • seyfo 03 Eylül 2018 13:45 BAŞKAN seçiminde,vede 2 bayram geçmesine rağmen adapazarında yaya geçitlerimiz makilik alana dönüştü...belki gelen seçimde kırparlarda rahat yürürüz bekliyoruz arkadaşlar.

    CEVAP YAZ 0 3
  • rabia 03 Eylül 2018 13:33 ben 14 senelik ak partiliyim son seçimde ak parti binasına gittim 40 dakka bekledim 4 kerede söyledim bir bayrak yada akparti filaması alamadım yaşım 64... bu ne vurdum duymazlık kardeşim...

    CEVAP YAZ 1 8
  • Misafie 03 Eylül 2018 13:06 Başkana ulaşacaksınız da ne olacak....seçim geçti...Dün dün dü.....bugün ....bugün...başka bir seçime yakın o sizi bulur....

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 03 Eylül 2018 12:41 kaldırım yapıyorlar on güne kalmadan yerinden oynuyor. kullanılan malzemeler israf ediliyor. çöpler desen cabası. taleplere hızlı yanıt verilmiyor. belediyecilik hizmetleri eskiden çok iyiydi. şimdi ise ...

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 03 Eylül 2018 12:24 bizde ekleyelim ..okul kantinlerinin işletmesini ihalesini elaltından akilli olanlara verildiği ve bozuk mal bozuk dondurmaların merdiven altı malların minicik evlatlarımıza satarak masumların sırtından para kazandıklarınıda okuyun. kaç kere şikayet ettik kötü bozuk dondurma satılmasın diye çoçuklar sürekli hastalandı ama akp kazandı

    CEVAP YAZ 0 1
  • Emre 03 Eylül 2018 12:10 Elbette Ak partide herkes sütten çıkmış Ak kaşık değil, hataları çok. Ama önceki hükümetler aynı vergilerle bu ülkeye on yıllarca çivi dahi çakmamışken Ak partinin yaptığı icraatler de ortada. Diğer partilerin belediyecilikleri çok iç açıcı değil. İzmir'de göle dönen yollar, çöp dağları, halk otobüslerinde kağıt bilet uygulamasına vs rağmen, öz eleştiri yok. Çünkü kayıtsız şartsız oy veren kitle var.

    CEVAP YAZ 3 2
  • vatandaş 03 Eylül 2018 11:58 herkesin bildiğini tekrar etmissiniz aferin

    CEVAP YAZ 0 5
  • Misafir 03 Eylül 2018 14:07 Yahu aslında Başkan Erdoğan 10 numara adam da bu çevresindekiler, belediye başkanları, parti yöneticileri, bakanları, bakan yardımcıları, miletvekilleri biraz değişik galiba ))

    2 1
  • malatyalı kırgın 03 Eylül 2018 11:55 Malatya merkez beydağı mah. 15 yıldır ketsel dönüşümü bekliyor. vatandaş tapusunu devir ettiği halde kira yardımı dahi alamiyor.Aileler perişan durumda.ilgililere duyrulur.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 03 Eylül 2018 11:53 Başkanlara ulaşabilenlerin saçma taleplerini dinlemeye zaman ayırmaktan iş yapmaya zaman kalmıyor.

    CEVAP YAZ 0 0
  • ahmet 03 Eylül 2018 11:45 şu anda ak partiyi ayakta tutan tek unsur reis. reisten sonra kralı gelse yine anap gibi olmaktan kurtulamaz.

    CEVAP YAZ 1 5
  • Misafir 03 Eylül 2018 14:11 Yahu Başkan Erdoğan iyi adam aslında, bir de ülkeyi uçurumun kenarına getirmeseydi daha iyi olacaktı.

    3 0
  • Recep 03 Eylül 2018 11:40 Sıfır yolsuzluk, rant vs mümkün mü? Sanki diğer parti belediyelerinde yok. Çoğu hakkında soruşturma var. Şişli'de 500 milyon dolarlık binayı 1 dolara kendi vakfına geçirdiği iddia edilen şahsa ne demeli? Hani şu 'çare' diye sunulan şahıs.

    CEVAP YAZ 5 2
  • Misafir 03 Eylül 2018 14:13 2 katlı prefabrik bir ana sağlığı merkezinin muhammen bedeli 1.500.000 tl olur mu? Ne belediyesi, her yer aynı. Parti devleti olduk. Partinin çıkarına yapılan her şey vatanseverlik alehine yapılan her şey hainlik oldu artık.

    0 6
  • Misafir 03 Eylül 2018 11:38 ee günaydın yıllardır söylüyoruz zaten bunları

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 03 Eylül 2018 11:37 BELEDİYELER RANTÇILARIN ELİNDE YADA MAFYA ELİNDE BAŞKANLAR KORKAK DOYMUŞLUK YORGUNLUK VAR ÖZELLİKLE 3-4 DÖNEMDİR BAŞKAN OLANLAR VATANDAŞ HİZMETLERDEN ŞİKAYETÇİ ULAŞILMAZLIK VAR HEPSİ GÖSTERİŞ PEŞİNDE

    CEVAP YAZ 0 4
  • Recep 03 Eylül 2018 11:37 Belediyecilik konusunda kimse CHP ile yarışamaz. Heykel açılışı yap, oyu kap.

    CEVAP YAZ 8 4
  • Recep 03 Eylül 2018 11:35 En azından iktidarda 'AKP' öz eleştri yapılıyor. Peki diğer partiler? 600 muhalif delegenin imzasını bir türlü sayamayan CHP? Tek hizmeti hendek kazmak olan HDP? Neden muhalefet hiç kendini sorgulamıyor. Nasıl olsa sıfır icraate tıpış tıpış oy veren seçmen var değil mi?

    CEVAP YAZ 5 4
  • gül 03 Eylül 2018 11:34 hemde nasıl ak parti belediyeleri o kadar şımardılarki bildiğiniz gibi değil şu anki bütün başkanların bir daha aday gösterilmemesi lazım. birde sayın başkan erdoğan bir çok şehrin imarını mahvettik dedi ama o belediye başkan larına dokunmadı bakın yerel seçimlerde ak parti hava alacak mesela ben yıllardın ak partiye veriyordum oyumu bu seçimlerde asla vermeyeceğim onlarca ciddi sebeplerim var bir tanesini söyleyim her şeyi ranta döktüler

    CEVAP YAZ 2 4
  • Misafir 03 Eylül 2018 11:33 Boş boş konuşmayın gidin tıpış tıpış oyunuzu verin

    CEVAP YAZ 2 3
  • Misafir 03 Eylül 2018 11:19 Sanki sadece belediyelerde rant var, AKP'nin yönetimi rant üzerine kurulmuş, soydular güzel ülkemi...

    CEVAP YAZ 4 7
  • başkent 03 Eylül 2018 10:56 Ankara’da bütün ihaleler yandaşlara peşkeş çekiliyor.şartnameler yandaşlara göre hazırlanıyor

    CEVAP YAZ 3 6
  • Misafir 03 Eylül 2018 11:19 Yine de akp ye oy verirsiniz

    2 2

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro