AK Partili Dağ'dan Gül'e sert sözler: O haindir

AK Parti Genel Başkan Yardımcısı ve İzmir Milletvekili Hamza Dağ, AK Parti İzmir İl Teşkilatı'nın bayramlaşma töreninde 11. Cumhurbaşkanı Abdullah Gül'e yüklendi. İşte Dağ'ın o çok tartışma yaratacak sözleri;

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN AK Partili Dağ'dan Gül'e sert sözler: O haindir haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • Misafir 24 Ağustos 2018 08:37 Yağcılık böyle bir şey. İnsanı nasıl kucultuyor Bu kişinin sahsi menfatindan başka bir şey önemli değil. Partiyi her an satabilir. Alisicaksin beyefendi başka biride aday olabilir partinin başına geçebilir. Vatanın geleceği için senin vekilliğine simdi şimdi son verseler oturur hüngür hüngür ağlar herkeside hain ilan edersin. Bu kisiyi medyadan takip edin. Arzu ettiğine parti içinde kavusamazsa partiyi satacaktir. NOKTA.

    CEVAP YAZ 1 3
  • Misafir 22 Ağustos 2018 02:23 Hamza Dağ halkın duygularına tercuman olmuştur

    CEVAP YAZ 6 2
  • Misafir 21 Ağustos 2018 23:16 Krallardan çok kralcilar kavga ediyor. Anlamadigim anlamlandiramadigim anlamsizlastiramadiklarimizdan!!!

    CEVAP YAZ 2 3
  • Zaza 21 Ağustos 2018 17:07 Can dostum deym partiyi beraber kurtuk yoldaşım dediğim arkadaşlarının hepsini satan bozuk para gibi harcayım yok sayan görevden alım tanımayan kendini öne cıkarım kral ilan eden tek bn hep bn sadece bn diyen onlarmıydı onlar hainse sende görsün sagırsın kölesin

    CEVAP YAZ 3 2
  • Zaza 21 Ağustos 2018 17:05 Dava arkadaşıyız dava yoldaşıyız partiyi beraber kurtuk yoldaşım dediğim arkadaşlarının hepsini satan bozuk para gibi harcayım yok sayan görevden alım tanımayan kendini öne cıkarım kral ilan eden tek bn hep bn sadece bn diyen onlarmıydı onlar hainse sende görsün sagırsın kölesin kralın kölelerine selam olsun

    CEVAP YAZ 3 4
  • Eyüp Kaplan 21 Ağustos 2018 13:52 RTE na karşı aday olan hain imiş.Cumhuriyet’in ve Anayasa’ya göre nitelikli,bu görevi yapmaya laik ve aklıbaşında her vatandaş aday olma hakkına sahiptir.Bu kişi her kim olursa olsun hain olamaz.Bu kişiliksiz,dalkavuk ve menfeat düşkünü insanların mecliste olması hem Ülkemize ve hemde cumhurbaşkanı’na hayrı olmaz.Hayrı olmadığı gibi menfeatı olmaz sa zararı da olabilir.

    CEVAP YAZ 2 8
  • Misafir 21 Ağustos 2018 12:23 Aile içinde kavgalar olur ama 3 güne kalmaz unutulur. Bu kargalaraa ne oluyor. Erdoğan'ı da seviyorum, Gülü de seviyorum, Babacanı da seviyorum, Davutoğlu bu da seviyorum, MEHMET Ali Şahin inide seviyorum

    CEVAP YAZ 4 4
  • Erkan kocabıyık 21 Ağustos 2018 00:24 Yorumlara bakıyorum da Abdullah Gül hayranlarıyla dolmuş .. Evet haklısınız bizim çatımız altında olan dostumuzdur Olmayanda haindir... Ben şimdi sorarım böyle düsünenleree . Sizin evinizdeki namusunuz sizi terk Edip başkasına gitse acaba siz ne yapardınız Eminim ayaklarına güller sererdiniz sizler gibi düşünenler den beklerim... Bizim fıtratımızda yok arkadaş bu ülkenin bayrağın toprağın aşığısan canımız kanımız dostumuzdur yok değilsen hainsindir

    CEVAP YAZ 7 2
  • sn gül e böyle bir imada bulunmak acaba senin haddine mi ? 20 Ağustos 2018 23:07 sn gül e böyle bir imada bulunmak acaba senin haddine mi ?

    CEVAP YAZ 0 1
  • misafir 20 Ağustos 2018 22:58 Ayarı kaçırmış ayıptır denirmi o laf

    CEVAP YAZ 0 0
  • esma 20 Ağustos 2018 14:45 Siyasal İslam böyle bir şey işte.

    CEVAP YAZ 1 1
  • RODOP 20 Ağustos 2018 14:11 SİZİN ŞEMSİYENİZİN ALTINDA OLMAYAN HERKES HAİN BİR SİZ TEMİZSİNİZ

    CEVAP YAZ 3 7
  • Toplumumuz 20 Ağustos 2018 11:00 Bizim sırtımızdan nice kalitesiz insanlar yükseldi.zengin oldu.Davanın içine sızan nice renksizler gerçek destekçileri ezdi geçti.En büyük zarar etrafımızdan gelirmiş bilemedik.Bu günün kahramanı yarının haini yarının haini bugün kahraman ilan edebiliyorlar.Rüzgar nerden eserse güç nerdeyse?Açık düşman belli.Allah münafıklardan korusun.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 20 Ağustos 2018 10:46 Size katılıyorum Allah hainleri kahretsin

    CEVAP YAZ 1 2
  • Misafir 20 Ağustos 2018 10:37 Değerlendirmenizi olumlu buluyorum isaların vefasız olduğu böyle kiritik dönemlerde malesef ortaya çıkıyor sayın vekilim

    CEVAP YAZ 1 0
  • ihsan 20 Ağustos 2018 08:55 hain demiyor ihanet etti diyor fark var

    CEVAP YAZ 2 1
  • mk 20 Ağustos 2018 08:32 Hain oldugunu bilmeyenmi var.Fetonun Adami.

    CEVAP YAZ 7 9
  • mmm kkkkkk 20 Ağustos 2018 07:42 öyle her önüne gelene hain demek ayıptır günahtır yazıklar olsun hele Abdullah Gül gibi bir şahsiyete söylemk çok yazık.Haklarımızı size helal etmiyoruz size oy verdik

    CEVAP YAZ 13 16
  • Misafir 20 Ağustos 2018 07:31 Bu bir bayram mesajımı yoksa?

    CEVAP YAZ 4 2
  • özgür yurttaş 20 Ağustos 2018 07:29 haklı da olsam haksız da olsam karşımdaki adam değilse susarım( yılmaz güney).ama sen konuş yardımcı. bu nimet her zaman eline geçmez

    CEVAP YAZ 3 4
  • IHRAC HEMEN 20 Ağustos 2018 07:19 Ille de birilerini hain ilan edeceksek bu kafa uygun.veTurkiye icin tehlikeli ihrac edilmezse partiden ciddi sorun var demektir.😶danisikli denir.😕

    CEVAP YAZ 1 8
  • Misafir 20 Ağustos 2018 07:16 Gözümüz aydın. Nurtopu gibi bir hainimiz daha oldu.

    CEVAP YAZ 2 8
  • Misafir 20 Ağustos 2018 07:11 Kongreden sonra yapılacak büyük açıklama bumuydu yoksa?

    CEVAP YAZ 0 5
  • 😲😲😲😲 20 Ağustos 2018 07:10 Izmir m.vekili Izmirde cosmus savcilari goreve cagiran yok mu? ?????

    CEVAP YAZ 3 7
  • 😲 20 Ağustos 2018 07:06 DOLARA BAKIP HIZAYA GELECEGINIZE.HAIN AVINDASINIZ HALEN ,TURKIYE KIMSENIN CIFTLIGI DEGIL.

    CEVAP YAZ 5 4

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro