AK Parti'den bomba yerel seçim açıklaması

AK Parti Yerel Yönetimlerden Sorumlu Genel Başkan Yardımcısı Erol Kaya, "Yerel seçimler öne çekilebilir mi?" sorusuna "Ekim, Kasım gibi veya Eylül, Ekim, Kasım gibi olması gerekir" yanıtını verdi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN AK Parti'den bomba yerel seçim açıklaması haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR15 YORUM
  • Misafir 18 Ağustos 2018 20:08 400 vekil bulmanız zor olduğu için chp yi kandırma operasyonuna girişiyorsunuz.seçimler ekim veya kasıma alınmalı imiş.yerel seçimlerle bağlantılı değilmiş.2019 dabile olsa ekim veya kasım ayında olmalı imiş.bunun niçin kanun düzenlenmesi gerekiyormuş.chp nin dstek vermesi gerekiyormuş.işte böyle söyleyip,209 da geçerli olacak diye kandıracaklar,katakülle ile 2019 daki yerel seçimlere öne çekecekler.yasal düzenlemeye chp razı olursa daha erken.2019 yerel seçimleri yapılsın ondan sonra chp kanun düzenlemesine isterse destek verir.aceleniz ne?yangından mal mı kaçıracaksınız?

    CEVAP YAZ 4 2
  • misaifr 18 Ağustos 2018 17:34 ekonımik kriz büyümeden yapmak isiyorlar papaz bahane ekonim yerin dibinde

    CEVAP YAZ 7 7
  • Misafir 18 Ağustos 2018 17:29 Ne seçimi kardeşim Yeter artık ya....oy oranı düştü diye zırt pırt seçim mi olur... Yetti artık oyunlarınız ey siyasiler

    CEVAP YAZ 8 3
  • Misafir 18 Ağustos 2018 17:08 GELDİKLERİ GİBİ GİDERLER.(M.Kemal Atatürk) (

    CEVAP YAZ 6 3
  • Misafir 18 Ağustos 2018 16:13 Neresi sürpriz zaten bekleniyordu

    CEVAP YAZ 1 4
  • Misafir 18 Ağustos 2018 16:05 chp erken yerel seçime destek vermeyeceğini açıkaldı.siz kimden destek alarak erken yerel seçimine gideceksiniz.hani bunun için 400 vekil gerekiyordu?sizi ,kim destekelyecek açıkalyın.

    CEVAP YAZ 4 5
  • Misafir 18 Ağustos 2018 19:24 Ona bakarsan CHP Mart 2019'da da seçim istemiyor. Biliyorlar seçimde nal toplayacaklarını.

    0 4
  • Bedelli 18 Ağustos 2018 16:01 Bedelli de 21 gün adaletsizligini kaldırmaz iseniz mağdur olan on binlerce genç ve aileleride akp ye bi bedelli yaptıracak

    CEVAP YAZ 3 1
  • Ahmet 18 Ağustos 2018 15:28 Her seçim bir mağduriyet edebiyatı... ABD bize operasyon yapıyor edebiyatı ile oyları kapacaklar tabi ki erken seçim.

    CEVAP YAZ 5 6
  • İSO 18 Ağustos 2018 14:54 Şuraya yorum yapanların bir tanesi haberi okumamış. Neymiş erken seçim israfmış, ekonomi batmış, AK Parti gidiciymiş. Kardeşim zaten normal deMart 2019'da seçim olacak. Bütçe Ocakta belli olduğu için yeni gelecek belediye başkanlarına da seçim harcamaları sebebiyle boş kasa bırakmamak için 3-4 ay erkene alabiliriz diyorlar. Madem AK partili belediyeler gidici sonuna kadar desteklemeniz lazım.

    CEVAP YAZ 4 4
  • Misafir 18 Ağustos 2018 15:29 demisle olmuyor kardes, arka planlar baska. tipki erken genel secimlerde oldugu gibi

    1 1
  • AS 18 Ağustos 2018 14:42 YANİ BASKIN SEÇİM VEYA DAYANAMAYAN EKONOMİ İTİRAFI MI?

    CEVAP YAZ 3 5
  • Misafir 18 Ağustos 2018 14:40 Her sene seçim yeter ekonomi can çekişiyor bunlar koltuk derdinde.

    CEVAP YAZ 5 2
  • Misafir 18 Ağustos 2018 14:34 Türkiye'nin iflası başladı... AKP Zorda!... Gidecekler.... Kaybedecekler!.... Korkuyorlar!

    CEVAP YAZ 12 4
  • ülkücü kale 18 Ağustos 2018 14:33 hayırdır kardeşim ? kime sordunuz da erken seçim diyorsunuz ? bıktık sizin seçimlerinizden..5 senede 6 seçim olur mu ?

    CEVAP YAZ 12 8
  • Misafir 18 Ağustos 2018 14:51 O zaman siz oy kullanmazssınız olur biter. Erken seçimden kasıt Mart 2019'da değil Kasım 2018'de seçimi yapmak yani 3-4 ay erken. Kasım da seçim olmasa zaten 2019 Martında normal vaktinde seçim olacak.

    4 1
  • Misafir 18 Ağustos 2018 15:08 sanamı sorcaklardı bizde sizin gibilerden bıktık

    3 0
  • D. 18 Ağustos 2018 13:37 Demek istiyor ki belediyelerde para bitti devletin kasasından halktan para verip erken seçime gidelim.Bu ekonomik darlıkta erken seçim yapmak intahardır şuan bizim üretmemiz,çalışmamız gereken zaman odakları seçime çekme zamanı değil.

    CEVAP YAZ 7 6
  • Misafir 18 Ağustos 2018 13:36 eeeee büyük kriz geliyor halkı ancak kasıma kadar gazlayabilirler sonrası yok..kk da inceenin kuşatmasında olunca aynı bahçeli gibi yarın çıkar erken seçim olsun der...kısaca mhp ye yapılan şeyler aynen chpdede olmakta ve yine kazanan akp olacak.TTAAAA SONRASI KASIM SONRASI ????

    CEVAP YAZ 6 5

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro