AK Parti'de 'kibir borsası' çökertilmezse...

Kılıçdaroğlu, CHP'nin başında kalabilirse eğer, duvarın öbür yarısını yıkacağını söylüyor. Kılıçdaroğlu veya bir başkasının buna gücü yetmez ama AK Parti'de "öz"ünden uzaklaşanlar, CHP'nin işini kolaylaştırabilir.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN AK Parti'de 'kibir borsası' çökertilmezse... yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • misafir 04 Temmuz 2018 16:52 Teşkilat Başkanınından bahsediyorsunuz heralde

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 02 Temmuz 2018 17:21 Bak kardeş,1200 odalı sarayı anladık,tamam,olsun;peki Marmaristeki 300 odalı yazlık saray nerden çıktı?Somada 301 kişi,kömür çamurunda ekmek parası için ölürken;bunu ALLAH kabul eder mi?

    CEVAP YAZ 26 13
  • realite 02 Temmuz 2018 17:17 maalesef. ne yazık ki. adamlar kendilerini öyle bir şey zannediyor ki. nasıl olsa milletvekili oldum. emekliliği de aldım mı daha da sırtım yere gelmez diyorlar.

    CEVAP YAZ 0 5
  • Erol Baron 02 Temmuz 2018 16:44 Biri Süleymancılara, diğeri AKP kibrine çakılan bu çiviler yarıda kalmasın Özışık kardeşler, tepelerine vurmaya devam ederek bu "kara" çivileri tarihe gömün.

    CEVAP YAZ 0 3
  • ünal özdem 02 Temmuz 2018 16:12 Hadi Bey Bu genel başkan yardımcısının adını yazacak mısınız?

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 02 Temmuz 2018 17:14 isme gerek yok. anlatılanlar ve anlatılmayanlar doğru. bunlar kendi ayağına sıkıyor.

    0 2
  • Misafir 02 Temmuz 2018 15:45 beylerrrr, hadi beyin telefonuna çıkın, bu ne kibir ya ???

    CEVAP YAZ 3 1
  • Misafir 02 Temmuz 2018 16:09 ÇOOOOOOK AYIP ETMİŞLER

    0 0
  • Misafir 02 Temmuz 2018 14:27 Hadi bey gibi önemli bi kişinin tlf nuna danışmanla dönen cüretkar, cesur şahıs, bi düşünün düz vatandaşa ne yapar

    CEVAP YAZ 1 12
  • Misafir 02 Temmuz 2018 14:19 gecen ben de bakanı aradım gelecem yanına diye bana abağlamadılar, çok kibirli bunlar....

    CEVAP YAZ 1 3
  • alara 02 Temmuz 2018 13:36 boş ver telefonu , her konuda halktan direk bilgi alsınlar danışman denen boşa para ödenenlere danışacaklarına mesela çiftçiyle direk konuşsunlar öğrensinler, öğretmenlerle oturup sohbet etsinler, önerilerini dinlesinler, seçim zamanı değil sürekli yapılmalı, bir kanun hazırlanırken üç beş dernek kurum yönetiminden değil, o kanunun etkilediği vatandaştan bilgi alsınlar, halka yakın olmak bu

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 02 Temmuz 2018 13:33 metal yorgunluğu=fetö yorgunluğu mu ? daha içindeki fetöcüleri temizleyemediniz...

    CEVAP YAZ 2 7
  • cengiz topal 02 Temmuz 2018 13:22 Allah razı olsun diline sağlık. bu yazının altına kalıbımı basarımmmmmmm

    CEVAP YAZ 1 2
  • SAMET 02 Temmuz 2018 13:16 DEVİR BAŞKANLIK DEVRİ.HERKES İLERİDE İKTİTARA GELMEK İSTİYORSA TÜRKİYENİN TARIM-EĞİTİM VE ADALET POLİTİKALARINI TEMELDE KALICI OLARAK DEĞİŞTİRMEK MECBURİYETİNDE.BUNU BECEREN İKTİDAR OLCAKTIR.

    CEVAP YAZ 0 2
  • ramazan çelik 02 Temmuz 2018 13:06 Söyledikleriniz 2019 mart ayında gerçekleşecek. Bunların ne yüzde elliikinin içinde ne de yüzde kırkikinin içinde bir tane katkı oyları yok. Üzüldüğüm atılan oyların kendilerine atıldığını zannediyorlar. Kollarımız taa omuzdan kırık haberleri yok.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 02 Temmuz 2018 12:44 ekonomik kriz gelirse bu chp'nin suçudur. Chp'liler akepe'ye oy verseydi ekonomik kriz gelmezdi.....

    CEVAP YAZ 4 1
  • Misafir 02 Temmuz 2018 12:39 hep seni eleştirdim fakat bu defa iktidarda olanları eleştirdiğin için tebrik ediyorum. zaten muhalefeti eleştirmek sürekli muhalefete çakmak tetikçilikten başka bir şey değil. gazeteci dediğin iktidarı eleştirmeli. muhalefet yönetmiyor ki bu ülkeyi, onlardan düzeltmesini bekleyemeyiz yanlışlar varsa iktidarın suçudur gazetecinin görevi de eksik ve yanlışları söylemesidir fakat bizim satılmış medyada üç kuruşluk gazeteciler ha bire tayyibi över akp ye tapar ama chp ye laf sokar sanki chp yönetiyormuş gibi milleti kandırır işte onların kazandığı paralar haramdır

    CEVAP YAZ 3 0
  • NADİM HATİPOĞLU 02 Temmuz 2018 12:30 SAYIN YAZAR TESBİTLERİNİZDE HAKLILIK PAYI VAR DOĞRUDUR en azından bundan böyle seçilen millet vekilleri bulunduğu bölgede reisin aldığı oyu yakalama hedefleri olmalı ve belediye başkanlerı iyi tesbit edilmeli va tevazu sahibi alçak gönüllü müslüman türke yakışır bir hayat tarzı yaşamalıdırlar şunu da untmamalıyız ynede AKPARTİLİ millet veiklleri ve belediye başkanları daha alçak gönüllüler GEÇENLERDE İN TERNETE DÜŞMÜŞTÜ İNCE İLE BİR POLİS MEMURUNUN KINUŞMALARI ELLERİNE FIRSAT GEÇSE NELER YAPACAĞININ HABERCİSİ ,İDİ

    CEVAP YAZ 1 2
  • Misafir 02 Temmuz 2018 12:29 eskiden chp-anap, zamanında, bakanlardan rahatça randevu alır görüşürdük, şimdi beni içeri çeker döverler diye bakanlıkların önünden bile geçemiyoruz....

    CEVAP YAZ 3 3
  • Misafir 02 Temmuz 2018 12:48 aman aman uzak dur bizimle işin olmaz senin

    0 0
  • pii 02 Temmuz 2018 12:17 bide şu bitmek tükenmek bilmez otomatiğe bağlanmış cuma günü mesajlarınız da olmasa.. kusacağım artık..

    CEVAP YAZ 1 2
  • seni sevmiyorum,zaten kardeşini de sevmem 02 Temmuz 2018 12:09 ama hadi,bu defa katılabileceğim fikirleri kaleme almışsın.aferin sana.bundan sonra da saçmalamadan,adam gibi fikir yazıları yazarsan sana "bravo" dahi demeyi düşünebilirim.

    CEVAP YAZ 2 3
  • misafir1 02 Temmuz 2018 12:02 büyükşehir belediyelerinde daire başkanlıkları artık kadrolu yerinden oynatılmıyor.il başkanlarına da şikayet gittiğinde adamın ilk işi şikayet edeni daire başkanına söyleyip açık etmek.çünkü daire başkanları siyasilerin hertürlü işini yapıp koltuklarında kral oluyorlar.

    CEVAP YAZ 0 1
  • misafir 02 Temmuz 2018 11:59 kardeşlerim chp hdp iyi ve yeni saadet bak eski değil yeni sadet emperyal güçlerin türkiyeye kurduğu tuzaktı tutmadı eğer seçim ikinci tura kalsaydı hepiniz görecektinizki chpkkiyi ve sadet hepsi aynı yere çalışıyor mısırdaki oyunu milletimiz yutmadı bunlarında oyunu yarım kaldı bunların peşinden gitmeyin aydın çağdaş diplomalı filan hep dalavere ,sizde akıl yokmu yahu ,hiç gerçek aydın eğitimli imanlı namuslu insan müslüman imanlı namuslu onurlu şerefli vatan millet sevdalısı adaletli merhametli erdoğana saldırırmı uyanııın uyaaanııın,iyiyi kötü gösteriyorlar kötüyü iyi bu oyunu bozun artık,bunlar islam düşmanı türkiye düşmanı insanlık düşmanı ama isimlerini aydın çağdaş koymuşlar bu iş böyle yürümez gardaş uyanın

    CEVAP YAZ 6 3
  • real 02 Temmuz 2018 11:52 benim anlamadığım bu başarının sadece kendilerine ait olduğunu düşünüyorlar.teşkilatlar

    CEVAP YAZ 0 0
  • misafir 02 Temmuz 2018 11:52 ama şimdi doğruyu söylemek gerekirse ikiside nahoş ama şu yalaka dediğiniz vatan millet sevdalısı imanlı namuslu insanlar, satılmış hain türkiye düşmanı insanlık düşmanı emperyalist uşağı sahte aydınlardan terör sevicilerden üç gömlek daha kaliteli bence

    CEVAP YAZ 0 2
  • selami 02 Temmuz 2018 11:52 van/ipekyolu belediyesine atanan kaymakam (kayyım) ciddi anlamda iletişim dersleri alması lazım. kendileri insanlara tepeden bakan ve çevresini çok çabuk kıran burnu havada biri. bunu bizzat yaşamış biri olarak burdan hatırlatıyorum. van valisi ne kadar babacan biriyse kendileri iyi çalışmalar yapmasına rağmen vanlıları çok çabuk kırabiliyor.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 02 Temmuz 2018 11:50 günaydınn herkese, ben sırf bunun için oy vermedim. kibir hat safaya ulaştı

    CEVAP YAZ 1 2

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro