AK Parti yerel seçim için 'tebdil-i kıyafet' sokağa inecek

AK Parti sıkı bir şekilde yerel seçimler için bölgesinde sevilen yüzer arıyor. Anket şirketlerinin bölgelerde aday belirlemede manipülasyon yapabildiği belirtilirken, aday belirlemek için gerekirse Genel Merkez'in belirlediği isimler 'tebdil-i kıyafet'le sahaya inecek...

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN AK Parti yerel seçim için 'tebdil-i kıyafet' sokağa inecek haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR15 YORUM
  • halim 24 Ağustos 2018 17:11 Evet bizim şehirdede dolanıyorlar ama dükkanın önüne mercedesi park edip şöför kapıyı açınca anlıyoruz derhal yalaka pozisyonu alıp siz daha iyi bilirsiniz diyorum ruhuma sinmiş bi kere kendime hakim olamıyorum

    CEVAP YAZ 0 1
  • salhor 24 Ağustos 2018 14:24 AKP'nin, problem dalgaları arasında kaybolup boğulduğunu görüyorum. ANAP'a döneceği günler çok yakın. Çünkü âdil olamadı, olamıyor. Her şey politika ve iktidar değildir. Mukaddesât uğruna hepsini çiğneyecek adam lâzım Türk milletine.

    CEVAP YAZ 1 2
  • inse 24 Ağustos 2018 13:34 tebdil-i kıyafet ineceğine, hak hukuk adalet inse keşke, eğitim inse, insanlık inse, saygı inse , hoşgörü inse.

    CEVAP YAZ 1 5
  • BRAVOOO.!!!! 24 Ağustos 2018 12:31 HERGÜN YENİ BİR İCAT,NEDİR BU KONTROL HARETKELERİ HEMDE DEBDİL-İ KIYAFET!!,PADİŞAHLAR DA YAPARMIŞ,BİR NEVİ İNSAN AVI,AYIP...

    CEVAP YAZ 2 1
  • Misafir 24 Ağustos 2018 12:09 akp için aday belirlemede ''tebdil i kıyafet''yöntemi yapacakalrmış.memlekette halkın durumu nedir,ne yerler ne içerler,tencerelerde dert mi kaynar aş mı kaynar,halkın problem ve sıkıntıları nedir,memurların halka tutumları nasıldır,halkın yönetine şikayetleri var mı gibi bir dizi mevzular konusunda ''tebdil i kıyafet''şimdiye kadar oldu mu?nalıncı keseri, yine mi kendilerini yontuyor?

    CEVAP YAZ 2 2
  • Misafir 24 Ağustos 2018 17:49 Sahillerde tatilciler para harcayacak yer bulamıyor.

    0 0
  • 4444 24 Ağustos 2018 12:03 darısı cekmeköyün başına

    CEVAP YAZ 1 1
  • 4444 24 Ağustos 2018 12:02 vatan hainlerine vermektense akp oy veririm enazından tank görünce kacmıyorlar

    CEVAP YAZ 5 2
  • Misafir 24 Ağustos 2018 12:34 ÖLÇÜN BUMUDUR.???KAÇ BENCE,,,

    0 0
  • Halk 24 Ağustos 2018 12:02 Hep ayni terane bari cümleleri degistirin

    CEVAP YAZ 0 3
  • seyfo 24 Ağustos 2018 12:01 özellikle sakarya büyükşehire tebdille teftişe gelin lütfen..ilgilenenlere duyuru.

    CEVAP YAZ 1 1
  • halk 24 Ağustos 2018 11:31 bu saaten sonra eger milet gene ak pe ye oy verirse o zaman bilin ki o ulke bitmistir

    CEVAP YAZ 6 5
  • Misafir 24 Ağustos 2018 12:36 ŞİMFİ,TEBDİL İ KIYAFET AŞAMASINDALAR,YAAKINDA AF VE İDAM ÇIKACAK,KİMİLERİ SERBEST,KİMİLERİ ASILACAK,TABİİ ADALET TE ADİL Mİ OLACAK???

    0 0
  • Beyinsiz 24 Ağustos 2018 09:42 Halk sizden özgürlük, insan hakları, demokratikleşme, gelir dağılımda eşitlik istiyor sanki bu kavramlar umrunuzdaymış da tedbili kıyafet anlamaya çalışacaksınız

    CEVAP YAZ 5 11
  • Misafir 24 Ağustos 2018 12:37 GERİ VİTESTEYİZ AMA HALK TA BUNU İSİYOR VE HAKEDİYOR,

    3 0
  • vatandaş 24 Ağustos 2018 09:34 referans şartlarını nasıl öğrenebiliriz nereye ve kimlere başvuru yapmamaız gerekiyor

    CEVAP YAZ 1 2
  • TORPILCILIGIDE BIRAN ÖNCE BIRAKIN 24 Ağustos 2018 09:00 tebdil-i kiyafet gezseniz ne olacak? halkin istediklerini mi yapiyorsunuz? halk sizden idam istiyor, suriyelileri sehir merkezlerimizden cikartin, ülkelerine gönderin artik yeter diyor, yeni is sahalari acin torpili, adam kayirmaciligi birakin diyor ama siz hep ayni terane milleti uyutmaya devam. sokaga cikacaginiza sanal dünyadaki haberlere yapilan yorumlari okusaniz halkin ne istedigini anlarsiniz ama isinize gelmez. idam cikmazsa, suriyeliler sehir merkezlerinden ülkelerine gönderilmezse sunu iyi bilin ki, akparti bu secimde sandiga gömülecek. milletin sabri kalmadi artik bu vatan haini besleme suriyeliler yüzünden.

    CEVAP YAZ 7 9
  • Recep 24 Ağustos 2018 08:55 Hayrettin Karaman yazmıştı bunu..

    CEVAP YAZ 1 12
  • Misafir 24 Ağustos 2018 08:42 Göstermelik... Bu güne kadar neredeydiniz? Haberimiz yoktu dersiniz şimdi... -3 senelik ve dozerle ancak bir ayda yıkılabilen taş gibi binalar için çürük raporu verilip yıktırıldı... -15 katlı kaldırımsız caddeye sıfır bina yapılmasına izin verildi... -İnsanların oturduğu evlerin sadece 1 metre yakınına benzin istasyonu yapılmasına izin verildi... Elazığ Belediyesi'ni hiç mi duyurmadılar size?

    CEVAP YAZ 3 9

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro