AK Parti yeni MKYK belli oldu İşte o isimler

AK Parti'nin yeni Merkez Karar Yürütme Kurulu (MKYK) belli oldu. 50 kişilik aday listesinde 15 kadın, 29 yeni üye var.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN AK Parti yeni MKYK belli oldu İşte o isimler haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR13 YORUM
  • Misafir 18 Ağustos 2018 21:26 Siyasete zenginleşmek ve lüks yaşamak güç elde etmek için girilmesin. Partilerdeki insanlar normal vatandaş halk gibi yaşamaları gerekir. Partinin peşine takılan insanlar lüks yaşamak lüks yaşamı devam ettirmek için girerlerse fakir fukaranın vatandaşın halinden anlamaz. Sabit gelirli insanların halinden anlamazlar. Belki onlara lüks yaşamları kontrol edilebilir. Siyasetçilerde sade vatandaş gibi sabit gelirliler gibi yaşasınlar.

    CEVAP YAZ 0 0
  • uğur 18 Ağustos 2018 17:17 Suat KILIÇ'da oralardaymış. Kesinlikle bu Fetö mücadelesi filan hikaye.

    CEVAP YAZ 1 2
  • Misafir 18 Ağustos 2018 15:57 Saçma yorumları bir kenara atalım. Soru şu: efkan ala nin bu listede ne işi var?

    CEVAP YAZ 2 5
  • AS 18 Ağustos 2018 15:47 DÖVİZİN OKU YEŞİL VE YUKARI YÜKSELİŞTE.. AKP DE BAYRAM ŞENLİĞİ HAVASI BİZE UYMUYOR...

    CEVAP YAZ 6 3
  • MUHTAÇ VATANDAŞ 18 Ağustos 2018 15:32 1 VE 8. SAYFA AYNI HABER EY SİTE... NE VAR BU KADAR... HANGİ FETİHTEN GELİYORSUNUZ? GIDA MI DÜŞTÜ, DÖVİZ Mİ DÜŞTÜ, AHLAK MI DÜZELDİ? EĞİTİM, EKONOMİ NE OLDU?

    CEVAP YAZ 10 6
  • Misafir 18 Ağustos 2018 15:34 dunden beri supriz dedikleri de buymus

    1 5
  • ✋ YETER BE! 18 Ağustos 2018 15:28 ✋ Kuzey Kore Devlet Başkanı Kim Jong Un , ve Erdoğan ...Dünyanın gündeminden düşmüyor!

    CEVAP YAZ 12 5
  • SA 18 Ağustos 2018 15:22 SİTEDE HABER SAYFASINI DEĞİŞTİRİP YORUMLARI ATLATIYOR MU ACABA? BİZ NE BU LİSTEDEN.. İHTİYAÇ (İLAÇ, GIDA ) LİSTEMİZ ÖNEMLİ... HANGİSİ İHTİYACIMIZI ÇÖZERSE ONA GÖRE...

    CEVAP YAZ 3 2
  • Misafir 18 Ağustos 2018 14:37 Der Spiegel dergisi, Alman Maliye Bakanı’nın IMF konusunda Türk mevkîdaşı Albayrak’ı ikna etmeye çalıştığını iddia etti.

    CEVAP YAZ 6 12
  • Misafir 18 Ağustos 2018 14:36 Bunu Sevdim!..... Berat Albayrak, Bekir Bozdağ, Süleyman Soylu, Abdulhamit Gül ve Burhan Kuzu, liste dışı kalan isimlerden.... Ama Kurtarmaz!................... Tayyip Gitmeli Tayyip!...............

    CEVAP YAZ 16 9
  • Misafir 18 Ağustos 2018 14:33 Şatafat, Saltanat, Gösteriş ile Türkiye'nin iflası başladı...

    CEVAP YAZ 14 9
  • VATANDAŞ ÖNEMLİ 18 Ağustos 2018 14:30 BU LİSTE DEĞİL ŞU LİSTE BİZCE ÖNEMLİ.... ''Hastalar şokta! SGK 143 ilaca ödemeyi durdurdu Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) 143 ilaca ödeme yapmayı durdurdu. Yerli ilaç üretimi teşvik etmek amacıyla alınan karar sonrası, Tüm Eczacı İşverenler Sendikası (TEİS) Başkanı Nurten Saydan, hastaların ilaca ulaşma konusunda sıkıntı yaşadıklarını söyledi.'' SEÇİM Mİ BEKLENECEK ÇÖZÜM İÇİN... VAY VAY.. VAH VAH.. AH AH..

    CEVAP YAZ 11 7
  • AL 18 Ağustos 2018 14:27 BU LİSTE DEĞİL ŞU İŞTEN ÇIKARILANLAR ÖNEMLİ BİZCE.. ''700 Taşeron işten çıkartıldı. İstanbul’da metro şantiyesinde çalışan 700’e yakın işçi işten çıkarıldı.''

    CEVAP YAZ 10 6
  • AK 18 Ağustos 2018 14:20 BAZILARI TANIDIK İSİMLER.. HEM DE BAKANDI.. YER GÖREV BULUNUYOR GİBİ... MİLLET PARASINDAN BİRİLERİNE ÖYLESİNE GÖREV VERİLİP DE PARA ÖDENECEKSE ALLAH BİLDİĞİ GİBİ YAPSIN... ONLARIN DEĞİL AKP'YE ÇALIŞAN ÜYELERİN YERE GÖREVE PARAYA İHTİYACI VAR DİYE DÜŞÜNÜYORUM..

    CEVAP YAZ 2 5

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro