AK Parti grubu önünde kuyruk oluştu bakın sebebi ne?

AK Parti'nin Meclis Grup Toplantısı öncesinde toplantının yapılacağı salonun önünde oluşan kuyruğun sırrı çözüldü... Sıradaki isimler milletvekili danışmanlarıydı ve milletvekilleri için salonda yer kapmak için sabahın erken saatlerinde sıraya girmişlerdi...

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN AK Parti grubu önünde kuyruk oluştu bakın sebebi ne? haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR17 YORUM
  • PESSSS........... 20 Şubat 2018 15:13 Neden danışmanlar kendileri girsin kuyruğa.Pes bukadarına da

    CEVAP YAZ 0 0
  • mergen 20 Şubat 2018 14:36 koltukların bazılarında dikenmi varmış fe suphanallah bu acayip haber çok sık çıkıyor ayıp yahu.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 20 Şubat 2018 14:34 Yakında bu grup toplantısındaki koltuklar karaborsaya düşer. Erdoğan yanı. Erdoğan cepheli. Çaprazdan Erdoğan... fala diye fiyatlar belirlenir. )) Yahu vekil denilen sefil boş bulduğun yere otur işte. Neyin peşindesin!

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 20 Şubat 2018 14:32 Oyuncular mankenler bile bu kadar kadraja girme meraklısı değil. İnsaf ve Edep yahu!

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 20 Şubat 2018 14:32 Bütçede maaş ödemek için yeterince ödenek olmadığı için öğretmen hemşire doktor asker hakim savcı bir türlü kapanmayan memur açığı var. Danışman için para var... çünkü hayati derecede önemli bir vazife görüyor. DEVLET Vekile koltuk kapsın diye bu adamlara maaş veriyor. Yazıklar Olsun.

    CEVAP YAZ 1 6
  • Misafir 20 Şubat 2018 14:23 bence bir KHK ile isim değişikliğine gidilmeli: eski adı Milletvekili yeni adı Genel Başkan Emir Eri. Eski adı milletvekili danışmanı yeni adı Emir Eri Postası.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 20 Şubat 2018 14:21 Danışman mı ayakçı mı? Yahu be ne iş adamlara oy veriyoruz bizi temsil etsinler diye tepemizden bakıyorlar. Kah amirimiz, kah imanometremiz, kah ahlak zabıtamız, kah patronumuz oluyorlar. Yahu arkadaş bırak kendi maaşının 3-4 tane danışmanın maaşını dahi benim üstüme yıktığın vergi ve borçlardan karşılıyorsun bana ahkam kesip genel başkana yalakalık yapıyorsun.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafirr 20 Şubat 2018 14:19 Her böyle toplantıda elektronik ortamda miletvekili danışmanları milletvekili için kura çekin telaşa gerek kalmaz .Sadece en ön koltukları bakan seviyesinde olanlara kuraya sokmadan rezerve edin olay bitsin

    CEVAP YAZ 0 1
  • misafir 20 Şubat 2018 13:41 Herkes düşmüş koltuk peşine. Allah sonumuzu hayreylesin.

    CEVAP YAZ 4 4
  • Misafir 20 Şubat 2018 13:37 bu zihniyeti hala aşamadık! Milletvekilleri emri altında olanları resmen hizmetçi gibi kullanıyorlar!

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 20 Şubat 2018 13:24 yalakalık için önden yer kapma savaşı... yazıklar olsun sizlere ve sizlere oy veren biz saflara...

    CEVAP YAZ 0 3
  • Misafir 20 Şubat 2018 13:23 en ön sırada olmazlarsa yalakalıkları belli olmuyor mu? en arkada oturup milletin işleri ile uğraşsalar prim yapamıyorlar mı?

    CEVAP YAZ 0 3
  • kafa yapısı budur 20 Şubat 2018 13:14 Ne desek boş bu duruma,yasaklansın kısaca,nedir bu saçmalıklar

    CEVAP YAZ 0 4
  • Dürüst VATANDAŞ--- 20 Şubat 2018 13:11 Zaten bunlar RANT elde etmek içinde aynı fırsatçılığı yapıyorlar. Yazıklar olsun 2002, 2007'lerin destekleri hep boşuna gitti ve gidiyor.

    CEVAP YAZ 0 7
  • bir bilen 20 Şubat 2018 12:59 bizim gibi üçüncü dünya ülkelerinde görülür ancak bu tür şeyler..

    CEVAP YAZ 0 6
  • kkkkkkkkk 20 Şubat 2018 12:10 bu bir rezalet insanlar hak hukuk ararken,iş ararken oy verdiğimiz bu bey efendiler önden yer kapıp birilerine yalakalık yapmak için giriştikleri rezalete bakın bu bir utanç kaynağıdır.

    CEVAP YAZ 1 6
  • Misafir 20 Şubat 2018 11:49 Önlerde olacak,göze çarpacak,"görün,ben buradayım" diye kendilerini gösterecekler ve de başkanları Recep Tayyip ERDOĞAN'ın gözüne girecekler ya...Tabii bu iş yalnız AKP de olmuyor,diğerlerinde de aynıdır eminim...İşte bunlar da seçtiğimiz milletvekilleri!Eyyy vatandaş...Kimler bu ülkenin kaderine etki ediyor görün de düşünün!

    CEVAP YAZ 0 3

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro