Ailenizin Cumhurbaşkanı…

Seçeceğimiz cumhurbaşkanı ve milletvekilleri için gösterdiğimiz gayret ve performansı kendi cumhurbaşkanlığımız ve bakanlığımız için gösteriyor muyuz acaba?

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Ailenizin Cumhurbaşkanı… yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR6 YORUM
  • molla kasım 02 Mayıs 2018 10:22 Sade suya tirit yazı...

    CEVAP YAZ 1 1
  • misafir 01 Mayıs 2018 13:08 ailemi bıraktınız türkiyede boşanan boşanana neden ekonomi ve görüş farlılıklarından çoğu kısaca

    CEVAP YAZ 1 1
  • BATTIK!_____________________ 30 Nisan 2018 16:19 Bloomberg Açıkladı !!Türkiye Borsası Dolar Karşısında 9 Yılın en düşük seviyesinde Gene de alıcı yatırımcı bulmakta zorlanıyor!.........

    CEVAP YAZ 0 0
  • Erol Baron 30 Nisan 2018 10:07 Endişeye gerek yok..... RTE açıkça ben FETÖ-cüyüm dese bile, bu ülkede ona oy verecek bir SÜRÜ insan var.... Siz nasılsanız öyle yönetilirsiniz diye boşuna söylenmemiş.... Mesela harap olmuş tarıma Fakıbaba ne yapsın, o da her şeyi dışarıdan almaya devam ediyor zavallı.... Başka çare yok.

    CEVAP YAZ 1 3
  • çeşitliliğe imkan vermek 30 Nisan 2018 10:00 iyi bir yazı olmuş, ilk defa bize din dersi vermiyor sayın yazar .Dediği doğru, önce aile içinde adalet ve eşitlik sağlanırsa demokratik olunursa toplum demokratikleşir.Onun için kültürel kodlarımız böyle diye hemen kızlarımız böyle olacak erkek çocuklarımı şöyle olacak muhakkak şu okula gidecek demenden çeşitliliğe imkan verirsek olur bütün bunlar.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 30 Nisan 2018 08:54 Cumhurbaskani bu ulkenin siyasi partisine "TEZEK" diyor.Yazar efendi o sakalinin hakkini ver,bu olacak is mi,kabul edilebilecek bir durum mu?

    CEVAP YAZ 0 19

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro