Ahmet Arslan Karslılara söz verdi umudu boşa çıkarmayacağız!

Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan İnternethaber’e özel açıklamalarda bulundu. Bakan Arslan Karslıları sevindirecek yatırımların müjdesini verdi. Arslan Kars Belediyesi'nin MHP'ye geçmesiyle ilgili bir de özeleştiride bulundu.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Ahmet Arslan Karslılara söz verdi umudu boşa çıkarmayacağız! haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR11 YORUM
  • Yusuf SADIK 11 Ocak 2018 15:16 Ahmet ASLAN 2019 da seçilemeyecek,uyguladığı politika oldukça şövenist bir politikadır.Nasıl olmazsa Karslı Terekemeler,yerliler ve azeriler AK partiye oy veriyor,Kürtlerin oyları değişken olduğu için o da kürtlere önem veriyor.Bir kürt Ahmet Aslandan kolay randevu alıp görüşebilir.Ama bir türk,azeri,yerli Ahmet Aslan dan randevu alamaz.Kars a ne yapmış.Uygulanan politikalar Ak partinin politikaları.O olmazsada yapılacaktı.Şahsi gayret sadece Çıldır gölüne eski bir vapur getirmiştir.

    CEVAP YAZ 1 2
  • Yusuf SADIK 11 Ocak 2018 15:16 Ahmet ASLAN 2019 da seçilemeyecek,uyguladığı politika oldukça şövenist bir politikadır.Nasıl olmazsa Karslı Terekemeler,yerliler ve azeriler AK partiye oy veriyor,Kürtlerin oyları değişken olduğu için o da kürtlere önem veriyor.Bir kürt Ahmet Aslandan kolay randevu alıp görüşebilir.Ama bir türk,azeri,yerli Ahmet Aslan dan randevu alamaz.Kars a ne yapmış.Uygulanan politikalar Ak partinin politikaları.O olmazsada yapılacaktı.Şahsi gayret sadece Çıldır gölüne eski bir vapur getirmiştir.

    CEVAP YAZ 1 1
  • Ayşenur 05 Kasım 2017 15:11 Almanya'da ki AKPARTİ'li Tuğrul Selmanoğlu kesinlikle bunlardan birisi olur bence...

    CEVAP YAZ 6 5
  • vatandaş 01 Ağustos 2017 09:38 Allah yar ve yardımcınız olsun.

    CEVAP YAZ 0 0
  • misafir 21 Ocak 2017 08:24 taseronda yenen haklar ne olacak

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 16 Ocak 2017 00:56 Boşa çıkmaz inşallah bakanımız allah yardımcınız olsun

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 10 Ocak 2017 11:50 BUNLARDA TORBADAN ÇIKAN ,İNTERNETTE DOLAŞAN İNTERNET BAKANLARI... ALLAHIM ÜLKEMİZİ KİMLER YÖNETİYOR BELLİ DEĞİL...

    CEVAP YAZ 0 1
  • Şeref 04 Aralık 2016 07:39 Türkiye'nin en geri bırakılmış ili kars değil Artvin dir Artvinlileri geçen seçim yatırım yapacaz diye kandırdınız önümüzdeki seçimlerde Artvin'i A'sını alamaz akp!!

    CEVAP YAZ 2 2
  • Misafir 26 Kasım 2016 15:39 14 senedir Karsa gelen giden doğalgaz müjdesi veriyor...

    CEVAP YAZ 0 4
  • abbas ıgdır 25 Kasım 2016 11:12 Kars da olan cimento fabrikası,şeker fabrikası ne oldu hepsini bir bir kapandı gitti,şimdi kalkıp 15 senedir ya Allahtan korkun ya karsa,Igdıra ne yaptız ne iş.Aş olarak yazıklar olsun!.

    CEVAP YAZ 1 4
  • ASDE 07 Kasım 2016 20:04 TEŞEKKÜRLER HEMEŞERİM

    CEVAP YAZ 2 1

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro