Ağrı seçimleri için Sırrı Sakık isyanı!

Seçimlerin yenilendiği Ağrı'da BDP'nin adayı Sırrı Sakık, "Başbakan'ın açıklamalarından korkuyorum" dedi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Ağrı seçimleri için Sırrı Sakık isyanı! haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • BAVER 04 Haziran 2014 08:24 BARIŞ YAPABİLECEK KAPASİTEYE SAHİP OLSAYDINIZ, YOLLARI KAPATMAZDINIZ. NEREDE İNSANLARIN SEYAHAT ÖZGÜRLÜĞÜ. GİT SEN BUNDAN SONRA SINIRINDAKİ ATALARININ YANINA . BU TOPRAKLAR SANA HARAM. BARIŞI İSTEMEYEN KİŞİLERİN KÜRTLER OLDUĞUNA İNANMIYORUM. BARIŞI ASIL İSTEMEYEN KÜRTLERİN ARASINDA YAŞAYAN, ERMENİ KÖKENLİ, SURİYE KÖKENLİ KENDİNİ TOPLUMA KÜRT DİYE TANITAN AYRIMCILARDIR. BARIŞTAN BAHSETMEK SİZİN AĞZINIZA BİLE YAKIŞMIYOR. BENİM SEYAHAT ÖZGÜRLÜĞÜMÜ KISITLADIKTAN SONRA NEREDE KALDI BARIŞ. SİZ KENDİNİZİ ÇOK AKILLI SANIYORSUNUZ AMA BEN SİZİN KONUŞTUKLARINIZA GÜLÜYORUM.

    CEVAP YAZ 0 0
  • yeni 01 Haziran 2014 22:31 receple aranızdaki gizli durumları bilmiyoruz sırrı!

    CEVAP YAZ 0 0
  • SAVCI BEY 01 Haziran 2014 22:22 YÜZÜNDEN ŞER AKAN İNSANLAR MUTLAKA ŞERLE KARŞILAŞIP HELAK OLURLAR UMARIM BARIŞ SÜRECİ DEVAM EDER HAYİNLERİN YOL KESMELERİNİ,DE UNUTMUYORUZ BU GÜNLERDE.

    CEVAP YAZ 0 0
  • namık 01 Haziran 2014 21:15 ısrail ın dıstan gelen para azaldı, nıyeyse

    CEVAP YAZ 0 0
  • VERDADE 01 Haziran 2014 21:08 Son dakika! Sırrı Bey açıklama yaptı: " Şey... evet böyle seçim oluyormuş! Yani kazandıkta... o nu şeyapiim dedim! Artık o sözümü ortaya getirip uzatmayın diyorum! Kızgınlıkla söylemiştim! Hepimiz insanız sonuçta diimi?"

    CEVAP YAZ 0 0
  • beyler beyi 01 Haziran 2014 20:36 silahlar sussun diyorsunuz yol kesip, insan kaçırıp,karakollara saldırıp devamlı tahriklerdende uzak durmuyorsunuz bu ne turşu ne lahana önce siz samimi olun adam olun

    CEVAP YAZ 0 0
  • asil kürt 01 Haziran 2014 20:18 sen ne biçim kürtsün hep kanlamı yaşayacaksın allahtan kork sizin dedikleri hiç bir türk dahi söylemez hepimiz kardeşiz senin gibi kan emicileri bin yılık kardeşliğimizi hiç bir zaman bozamaz artı sen kürte değilsin kürdün adını kolanıp bide fitne çıkarmaya çalışma

    CEVAP YAZ 0 0
  • ovit 01 Haziran 2014 20:09 Bu adamin sucu yok suc bunu bu hale getirinin yani tayipinnnnnn

    CEVAP YAZ 0 0
  • bitlisli reşat 01 Haziran 2014 18:55 sıırı sakik valla ben bir kürt olarak 40 yıldır senin zihniyetinde davadan korkuyorum kortuğumda başa geldi ama hamd olsun ki kürtler artık sizi tanıyor sizin kürt davası değil amacınızın eroin esrar baronlarına hizmet olduğu anlaşıldı amacınız size patronluk yapan israil amerika gibi ülkelere hizmet olduğunu analdı direniş yakındır emin olun kürdistanda kaçacaksınız gücünüze güvenmeyin ben kürtleri ilk defa bu kadar kararlı gördüm ha bunuda diyeyim ağrı dan seçilmediğini anlayınca başladın çamur atmaya kusura kalma ama sizin hillerinizle doğuda bir çok yeri kazandığınızı bütün kürtler biliyor allah ağrılı kürt kardeşlerden razı olsun size göz açtırmıyorlar

    CEVAP YAZ 0 0
  • S.Bakır 01 Haziran 2014 18:54 Sırrı sarkıt ve onun gibi ıvır zıvır eşkiya buzuntuları utanmadan arlanmadan koca devleti tehdit ediyorlar. yahu siz eşkiya değilmisiniz?Eşkıyanın hükümdar olduğu nerde görülmüş.

    CEVAP YAZ 0 0
  • apo 01 Haziran 2014 18:45 bende

    CEVAP YAZ 0 0
  • AYHAN 01 Haziran 2014 18:38 ACI GERÇEKLER KARDEŞİM AĞZINA SAĞLIK YÜREĞİNE BEREKET

    CEVAP YAZ 0 0
  • ayhan 01 Haziran 2014 18:36 koca ülke bir kaç yorumcudan ibaret değil yanlış yoruma yanlış terçih yapıyorsun kardeşim belaya davetiye çıkarmak gibi değerlendirme yapma lütfen ALLAH iyi demez

    CEVAP YAZ 0 0
  • tc ağrılı seyit 01 Haziran 2014 18:28 bu bdp lilerin topunu meclisin içinden atıcan ve kökünü kazıyacaksın bu pkk lı yandaşları bunları meclisin içinden kazımadığın keretce bu iş çözülmez bukadar

    CEVAP YAZ 0 0
  • dfgdfgf dsfgdsfgrt 01 Haziran 2014 18:23 yol kapatılıyor dediğin yerlerde tüm devlet partilerini üst üste koyduğunda BDP nin onda biri oy alamıyorlar halk sizi oralarda istemiyor olmasın_?

    CEVAP YAZ 0 0
  • fdghh ghhf 01 Haziran 2014 18:22 la bi yürü git biz kürt köylerinde zorla sandık başında millete mhp ye oy bastıran yüzbaşıları binbaşıları biliriz doksanlı yıllardan...

    CEVAP YAZ 0 0
  • fatih 01 Haziran 2014 18:17 mahmut sen kürsen bende kürdüm. bende yemin ederim siz bir gurup kürtler türklerle uğraştıkça bende sizin başınıza bela olacam.......

    CEVAP YAZ 0 0
  • yuh 01 Haziran 2014 18:12 sen noktayı koymuşsun zaten dostum bunun üzerine yazmaya gerek yok...

    CEVAP YAZ 0 0
  • yuh 01 Haziran 2014 18:11 yapmaya çok korktuk ne olur bela olma...sen istediğin kadar kürdo ol sana birşey diyen yok. Yalnız TÜRK kelimesini ağzına alırken besmele çek yeter

    CEVAP YAZ 0 0
  • yavuz batur 01 Haziran 2014 18:09 vatan hayinleri ne olcak hükümeti çekemeyen pisler

    CEVAP YAZ 0 0
  • akif ersoy 01 Haziran 2014 17:54 insnlıktan nasibini almamış kanla beslenen vanpirler nezamana kadar kan dükeceksiniz

    CEVAP YAZ 0 0
  • Ağrılı Türkmenler 01 Haziran 2014 17:46 ne oldu pkk zorla bdp ye oy verdirirken hiç sesiniz çıkmıyordu. faşistliğin daniskasını yapıyorsunuz be...

    CEVAP YAZ 0 0
  • ömerf 01 Haziran 2014 17:40 hem suçlu hem güçlü.aklını yitirmiş yüzde kırkbeş,aklını başına alamazsa bu ülke kaosun atlatamaz.

    CEVAP YAZ 0 0
  • sami 01 Haziran 2014 17:37 sırrı kim terör estiriyor biraz dürüst ol bir haftadır yollar kspatılıyor arsbslar yakılıyor devlet bünlara sabırla bakıyorsa en akıllı ve demokrat olan sen hala devlet terörü diyorsan çok yazık ülke sadece ağrı dan ibaret değil 15 sene önce asıl devlet terörünün nasıl estiğini en iyi bilenlerden biri zanedersem sensin vicdanlı ol yazıktır.

    CEVAP YAZ 0 0
  • duman 01 Haziran 2014 17:36 sizin partide erdoğan ı padişah,(haşa)peygamber ve (haşa) allah görenlere kısık birkaç sesten başka birşey çıkmadı.tabii ki size göre o hiçbir şeyden sorumlu olamaz.

    CEVAP YAZ 0 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro