Afrin şehitlerimizin kimlikleri belli oldu

Türk Silahlı Kuvvetleri'nin (TSK) sürdürdüğü Zeytin Dalı Harekâtı sırasında, kırıma uğrayarak düşen ATAK helikopterinde şehit olan 2 askerimizin kimlikleri belli oldu. Şehitlerimizin Kırıkkale nüfusuna kayıtlı Pilot Üsteğmen Erdem Mut (32) ile Kara Pilot Yüzbaşı Mehmet İlker Kahraman olduğu belirlendi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Afrin şehitlerimizin kimlikleri belli oldu haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR10 YORUM
  • Vatan sever garip 11 Şubat 2018 10:09 Rabim makaminizi cenet eylesin inşallah amin amin amin

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 11 Şubat 2018 01:02 Allahim sehadetlerini kabul eylesin. baska acilar yasatmadan muzaffer eylesin.

    CEVAP YAZ 0 1
  • VATANDAŞ 10 Şubat 2018 22:08 Ya rabbi sen kardeşlerimizin şehadetini kabul eyle.. ordumuzu muvaffak eyle..

    CEVAP YAZ 30 140
  • Misafir 10 Şubat 2018 20:56 Allah kahraman ordumuzun yar ve yardımcısı olsun .şehit ailelerine sabırlar versin.

    CEVAP YAZ 30 142
  • N.Doğan 10 Şubat 2018 19:57 Allah rahmet eylesin mekanları cennet olsun. Yakınlarına ve milletimize başsağlığı diliyorum

    CEVAP YAZ 14 110
  • MOLLA 10 Şubat 2018 19:19 MEKANLARI CENNET OLSUN

    CEVAP YAZ 34 91
  • Güneş 10 Şubat 2018 19:19 18 - 56 yaş arası tüm Suriyeli erkekler acilen eğitilerek Aferin cephesine goturulmelidir .

    CEVAP YAZ 20 102
  • Turgay 10 Şubat 2018 19:17 Ne yazayım bilmem ki. Allah hiç bir anaya babaya evlat eşe de koca acısı göstermesin diyorum şehitlerimizin ruhlarına dua ediyorum elimden de başka bir şey gelmiyor maalesef.

    CEVAP YAZ 5 7
  • HATAYLI 10 Şubat 2018 18:41 Neden Sınırı geçtin?... Neden başka ülkeye girdin be Çocuk ?... Kim emir verdi sana?.........Değer mi?....

    CEVAP YAZ 11 43
  • Misafir 10 Şubat 2018 18:33 HDP EŞBAŞKANI SERPİL KEMALBAY: GÖZALTI KARARLARI SİYASİDİR!....HDP 3. Olağan Kongresi öncesinde Gözaltılar azmimizi, kararlılığımızı çoğaltır

    CEVAP YAZ 6 9

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro