Adnan Oktar'dan ilginç kehanet! Felaket, savaş...

Adnan Oktar'ın doktor ağabeyi Kenan Oktar, kardeşinin tutuklanmasıyla ilgili, "2-3 ay içinde bazı olaylar, felaketler patlak verebilecektir. Depremden tut, harbe varıncaya kadar" dediğini söyledi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Adnan Oktar'dan ilginç kehanet! Felaket, savaş... haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • ihsan 01 Eylül 2018 09:14 densizler çok bu ülkede sen allahmıaın haşa nerden biliyorsun

    CEVAP YAZ 0 15
  • koza 01 Eylül 2018 09:06 alim oldukları doğru ama şeytanlıkta ve insanları kandırmakta .Kuranı okuduktan sonra on tane kitap okuyun bu tiplerin ne mal olduklarını hemen teşhis edersiniz.

    CEVAP YAZ 1 12
  • Mustafaekim 01 Eylül 2018 08:49 Hepsini bir kenara bırak Oktar baskın yiyeceğini nasıl görememiş gördüde yeşillik olsun diyemi içeri girdi be dangalaklar

    CEVAP YAZ 1 9
  • Ahmet kaynar 01 Eylül 2018 06:46 İlk defa böyle bir cahil insan gördüm,böyle bir düşünce olamaz bunların hepsi ruh hastası.5 vakit namazı programlardamı kıldı,2 veya 3 ay içinde felaket olacakmış Türkiye'de hergün bir felaket var.ya tutarsa bu yoğurt eşki tutsada yiyen olmaz,ne biçim bir manyaksınız ilim bile tedavi edemez.

    CEVAP YAZ 12 26
  • Misafir 01 Eylül 2018 03:20 Bunu da alın içeri felaket neymiş o zaman görür hem de öyle 2-3 ay beklemeden!!!! Ailece sapkınlar sapkın olmasınalara da HALA MEDYANIN BUNLARI REKLAM YAPMASINA ANLAM VEREMİYORUM??

    CEVAP YAZ 4 17
  • Misafir 01 Eylül 2018 03:05 Kadin basini acinca chenneme gidecegim korkusu yasiyor..oburu mehdi diyor. Bir digeri fettullah mehdi diyor..imdaaaat ATATURK

    CEVAP YAZ 2 0
  • Misafir 01 Eylül 2018 01:29 Lan güya doktorsun. Yazıklar olsun size. Bu kadarda beyninizi örümcek ağı sardığını bölmezdik.

    CEVAP YAZ 1 9
  • Kim bilebilir 01 Eylül 2018 00:03 Anasını satayım bunlar ailece kafadan kırık. Tecavüzcü pezevenk birde kendini mehdi ilan ediyor. Ulan öbür dünyada yatacak yeriniz varmı acaba?

    CEVAP YAZ 1 28
  • Misafir 01 Eylül 2018 01:11 Hadi ordan dangalak sende kardeşin gibi tahtayı sıyırmışsın

    0 14
  • Misafir 31 Ağustos 2018 23:55 Ya su yaratığı hala adam yerine koyup haberini bile yapmayın artık o kim mehdi olamk kim asilmonun sonu nasıl olcak nasıl ölecek çok merak ediyorum o kadar insanın ahi hakkı ustundeyken

    CEVAP YAZ 1 19
  • Misafir 31 Ağustos 2018 23:15 bunlar ailece sizofrenlermis

    CEVAP YAZ 1 42
  • Sinan akan 31 Ağustos 2018 22:58 A.q sizde ipi sürülecek ilim de yok akılda

    CEVAP YAZ 0 12
  • MISAFIR 31 Ağustos 2018 22:51 ZIVANADAN CIKMIS SAPITMIS BUNLAR...SEBATAY SEVI GIBI RUHUNU SEYTANA SATMIS BUNLAR...DIN ADINA KONUSMASALAR KIMSE BIRSEY DEMEZ...AMA ISLAMA ZARAR VERIYORLAR

    CEVAP YAZ 1 40
  • Misafir 31 Ağustos 2018 22:51 Zındık bu adam kuş beyinli kart horoz münafık..

    CEVAP YAZ 1 26
  • Sarı 31 Ağustos 2018 22:51 Hûd, Suresi 123. Ayet: ""Göklerin ve yerin gaybını bilmek Allah'a mahsustur. Bütün işler O'na döndürülür. Öyle ise O'na kulluk et ve O'na tevekkül et. Rabbin yaptıklarınızdan habersiz değildir."" Alçak yalancılar yıllardır cahil insanları gaybı bilmek yolunda; sahte mehdilikle, evliyalıkla, şeyhlikle vs. Bir çok yalanlarla aldatıp, kandırıp, sömürüp milyonlar ve servetler edindiniz. Ey millet inanmayın artık bu sahtekârlara özellikle bu sahtekâr tarikat şeyhlerine. Gaybı Allahtan başka kimse bilemez. Gayıptan haber verenler alçak yabancılardır.

    CEVAP YAZ 3 25
  • Pirsus 31 Ağustos 2018 22:48 Çıplak kadınlarla poz verip oynaması bu hangi dinde geçmektedir boyleleri gereken islemi yapilip bunun gibileri veya bunun gibi düşünenlerin islam alemi ıstedikleri gibi uygulanlari suriye rejimin uyguladığı sistemi uygulamak lazım yani idam

    CEVAP YAZ 0 5
  • Tirbuşon 31 Ağustos 2018 22:14 Yahu el insaf el akıl el mantık bu sapığa mehdi diyenin cezai ehliyeti yoktur diyeceğim ama sanırım bu hergelelerin işine gelir

    CEVAP YAZ 0 10
  • Misafir 31 Ağustos 2018 22:07 Asın bunu. Allah böylelerini gereksiz yere yaratıyor.

    CEVAP YAZ 5 7
  • Msc 31 Ağustos 2018 21:58 İnsanlar nasıl aptalca bu tür yapılara inanirlar.Allah akıl fikir versin.Devlet asla bu yapılara izin vermemesi gerekir.

    CEVAP YAZ 12 11
  • Frankfurt 31 Ağustos 2018 21:46 Doğru demiş kardeşi deprem başladı bile oktar in mürütleri dağıldıkça dağılıyor şavaş da doğru serveti kim nasıl kulanma savaşı başladı ve azacak

    CEVAP YAZ 26 8
  • mardinizade 31 Ağustos 2018 21:24 beyinsiz hayvanlar....

    CEVAP YAZ 0 12
  • Misafir 31 Ağustos 2018 20:43 "Biz onu imam mehdi olarak görüyoruz" diyen Kenan Oktar, şunları söyledi: "RTÜK demişti, ‘dini duyguları rencide ediyor' falan diye, ama esas dini kanaatte en büyük alim odur. Dinde en yüksek ilim sahibi hocamızdır.".... İŞTE BU SÖZLER ŞUNUN KANITIDIR, BEYİN FİRAR ETMİŞTİR BUNLARDA.!

    CEVAP YAZ 0 21
  • Şükran kemikkıran 31 Ağustos 2018 20:31 Hadi orada şarlatan yaratıklar

    CEVAP YAZ 0 25
  • Bu Fakir 31 Ağustos 2018 20:30 Okullarda Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi dersleri gençlere bir şey öğretmeyince din istismarcılarına gün doğuyor, kanaatindeyim.

    CEVAP YAZ 2 28
  • Misafir 31 Ağustos 2018 20:25 Niçin bu kadar ciddiye alıyoruz.

    CEVAP YAZ 1 9
  • Misafir 31 Ağustos 2018 19:59 Sizin bu hocanizin allah belasini Versin sahtekar hocaya meHDi diye Isimi veriliyor mehdinin zeresi bile olamasiniz

    CEVAP YAZ 0 19

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro