Acun Ilıcalı dobra dobra konuştu Fethullahçı mı AK Partili mi??

Türkiye'nin seyrettiği adam Acun Ilıcalı, Hande Aydemir'in sorularını yanıtladı. Cumhurbaşkanı Erdoğan ile ilişkisini de anlattı, Survivor'un bilinmeyenlerini de... Fethullahçı mısınız sorusuna da dobra yanıt verdi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Acun Ilıcalı dobra dobra konuştu Fethullahçı mı AK Partili mi?? haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • Eko 05 Ocak 2017 18:22 O kadar samimisin he

    CEVAP YAZ 0 1
  • emre 16 Ağustos 2016 23:55 risingstartürkiye kümeye

    CEVAP YAZ 0 0
  • İnci 16 Ağustos 2016 22:31 Karamanın koyunu sonra çıkar oyunu demişler...

    CEVAP YAZ 0 1
  • Gemicikler 09 Haziran 2016 17:40 Sayın hocam, mübarek insan, sürekli bizleri aydınlatıyorsunuz, Allah yolunda ne kadar güzel hizmet ediyorsunuz lakin bu hizmetleri yaparken keseyi aazına kadar doldurmak caiz mi, hani peygamber efendimizin mütevazi hayatını falan da düşününce sorayım dedim, bi aydınlat yine bizi yüce insan

    CEVAP YAZ 2 0
  • Veli 09 Haziran 2016 13:11 Yağ çekmeye alışmış ya. Bir türlü bırakamıyor. Sıra dışı zeka ne? Ver bir misal de bilelim. Zihinlere ön yükleme işinden vazgeç. İnsanlar senin söylediklerini bu açıdan ciddi bulmuyor.

    CEVAP YAZ 1 2
  • bir uyaran 08 Haziran 2016 18:26 ben sizin karşı tavır almanıza inanmıyorum.Asla da innmaycağım,buralarda birilerinin kalması gerekiyordu,üstelik evin içinde kalması gerekiyor,iletişim artık çok kolay bakmayın gülerce de çok akıllıdır,zaman gösterecek

    CEVAP YAZ 0 0
  • david 02 Haziran 2016 12:37 dobra olmak harbi olmak gerçekleri doğruları görmek bu olsa gerek acun kardeş adamsın bende aynı düşüncedeyim

    CEVAP YAZ 3 6
  • Misafir 26 Mayıs 2016 13:44 ben acun ılıcalıyı çooook seviyorum onun içinde survıvoru ve o ses türkiyeyide hiç kaçırmadan izliyorum çok başarılı ve samimi buluyorum iyiyki o güzel fikirlerini hayata geçirip bizi eğlendiriyor teşekkürler ACUN

    CEVAP YAZ 3 2
  • atıf 26 Mayıs 2016 07:54 sen rte'yi çok merhametli bulduktan sonra akpli olsan ne olmasan ne?

    CEVAP YAZ 1 4
  • hıdıy 25 Mayıs 2016 19:28 Bu espiriyi beyefendi neresinden yapıyor muş?

    CEVAP YAZ 1 6
  • Atakan Türk 25 Mayıs 2016 19:24 RIZIKLARI VEREN ALLAH;var mı itirazınız?Kimine trilyonlar;kimine asgari ücretle kölelik!Dağılın beyler!

    CEVAP YAZ 0 4
  • Sefil Molla 25 Mayıs 2016 18:07 İkisinden de bir parça var. Zaten bu ikisi bir birlerinin paralelidir.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 25 Mayıs 2016 17:14 Fethullahci??hayir cemaat uyesi olur, Hizmetten olur, Nur cemaati uyesi olur, Ama Fethullahci olmaz! zira bir cok yerde okudum ve dinledim...Sayin Gulen "Fethullahci" yakistirmasini kabul etmiyor..neden israrla Fethullahci deniyor?

    CEVAP YAZ 2 2
  • mim mim 25 Mayıs 2016 16:36 takdir etmemek elde değil de, kime hitap ediyor; elde mobil telefon, kulakta kulaklık olan mutfakla hela arasında pimaş boru olanlara... ülkeye ve halkına ne faydası var; koca bir hiç.

    CEVAP YAZ 10 1
  • öncevatan 25 Mayıs 2016 16:25 Yolundan şaşma seviyoruz seni.

    CEVAP YAZ 1 55
  • erdem 25 Mayıs 2016 15:55 akp yanlisi olmasa tv 8 ayakta kalabilir mi?

    CEVAP YAZ 7 6
  • selim 25 Mayıs 2016 15:55 Bu devirde dobra dobra konusacak adam mi kaldi?konus bakalim reis seni sevmiyorum deyin bakalim,tv8 e kayyim atanmazsa anlarim o zaman.

    CEVAP YAZ 7 8
  • efendi 25 Mayıs 2016 15:33 acun efendi masonların tüm programlarını neden sadece sen alabiliyorsun hele birde bunu açıkla...

    CEVAP YAZ 2 4
  • memed 25 Mayıs 2016 14:43 yaptığı iş de iş olsa bari sadece insanları uyutmak aslında zaten insanlar da uykuda değilmi , insanlara ne veriyoki yaptığı programlar önceden kutu ile kumar oynatıyordu şimdi bi değişiği yapılıyo hadi kolay gelsin böyle insanlara böyle program lar

    CEVAP YAZ 1 3
  • HEY YORUM 25 Mayıs 2016 14:30 SORSANA ADA KONSEYİNDE NİYE TEK GÖZÜN KARŞISINDA OTURUYORSUNUZ DİYE

    CEVAP YAZ 1 2
  • gerçek görüş 25 Mayıs 2016 14:03 sevilmemesinin nedenlerini söyliyim. 1- başarılı 2- zengin 3- erdoğanı seviyor.

    CEVAP YAZ 15 73
  • MERHAMET 25 Mayıs 2016 13:41 MERHAMETİN ÖLÇÜSÜ NEDİR; AĞLAMAK MI, BAĞIRMAK MI, HAKSIZ YERE CEZAEVİNE GÖNDERTMEK Mİ NEDİR ACUUUN?

    CEVAP YAZ 7 5
  • banu 25 Mayıs 2016 13:39 insanları yarışmalarla uyutmakla görevli devlet adamı .büyük yalaka

    CEVAP YAZ 26 3
  • selim akay 25 Mayıs 2016 13:24 zarrab ın parası varmı tv 8 de,irnalılar çatır çatır alır parayı.

    CEVAP YAZ 31 2
  • mert 25 Mayıs 2016 13:01 dünyanın en yapmacık insanı acun.kavgayla rating gelmez demesi tamamen yalan. en ufak gerilimi tartışmayı tanıtımlarda 100 kere tekrar yaparsan izleyici merak eder.hiçbirşey olmazsa kimse izlemez. bile bile eş... olmayın.

    CEVAP YAZ 39 10

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro