Abdullah Ağar'dan MİT operasyonuyla ilgili önemli uyarı!

Terör ve güvenlik uzmanı Abdullah Ağar, MİT'in Suriye'de düzenlediği operasyonla ilgili önemli uyarılarda bulundu. Ağar, şimdi burada aslolanın bize tehdit üreten, sınırımızdaki tehlikeler ve o ülkelerdeki iradeleri Türkiye'nin lehine yönetmek ve yönlendirmektir. O anlamda soğukkanlı davranmak ve verilecek mesajlarda hamasetten kaçınmak gerekiyor'' dedi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Abdullah Ağar'dan MİT operasyonuyla ilgili önemli uyarı! haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR7 YORUM
  • Adil Yurttaş 13 Eylül 2018 11:30 OLAYI ÖNLEMEK EN ÖNEMLİ BAŞARIDIR. SUYU ZAMLI YAPIP, ŞİMDİ İNDİREN BELEDİYE GİBİ OLMAMALI..

    CEVAP YAZ 0 0
  • ruzgar67 12 Eylül 2018 17:08 Nerde ise yaramaz varsa esat turkiyeye kitledi esata karsi silah tutmayanlar gun gelcek guney doguda oldugu gibi coluk cocuk turkiyeye karsi silah tutacak

    CEVAP YAZ 1 2
  • Göğsüm kabardı. 12 Eylül 2018 16:53 Operasyon budur. Ülkemiz böylesine güçlü ve irade sahibidir. Elinize yüreğinize sağlık.

    CEVAP YAZ 2 5
  • Can 12 Eylül 2018 16:49 Doları acilen 4’ün altına düşürün ve rehavet göstermeyin ey devlet yetkilileri!!!!

    CEVAP YAZ 1 4
  • kleopatra 12 Eylül 2018 16:47 Ne bu şimdi uyarı mı açıklamamı.İki kelimeyi üstüste koyamayıp karışsına konulan yazıdan okuyarak güya itiraf eden Nazik mi yaptı patlama olayını.Yapmayın yuhü.

    CEVAP YAZ 4 3
  • Misafir 12 Eylül 2018 16:45 R Tayyip Erdoğan’ın kullanımına sunulmak üzere Katar Emiri Şeyh Temim bin Hamed Al Sani’nin yarım milyar dolarlık uçağı 11 Eylül günü İsviçre’nin Basel kentinden yola çıktı.................B747-8 model bir uçağın Türkiye saati ile 12 Eylül 00.19’da Sabiha Gökçen Havalimanına iniş yaptığı tespit edildi.............

    CEVAP YAZ 4 0
  • Misafir 12 Eylül 2018 17:30 400 milyon dolarcık ...lafı olmaz

    0 1
  • Tuccar 12 Eylül 2018 16:36 Dolar ACİLLLL 4 tlnin altına düşmeli acillllll

    CEVAP YAZ 4 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro