Abdulkadir Selvi yazdı CHP'nin yerel seçimde kaybedeceği olası 8 il

Abdulkadir Selvi yerel seçimlerde olası AK Parti-MHP ittifakının CHP'nin kaybedebileceği illeri yazdı. Selvi, yerel yönetimlerden sorumlu CHP Genel Başkan Yardımcısı Seyit Torun ile görüştü ayrıntıları bugünkü yazısında paylaştı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Abdulkadir Selvi yazdı CHP'nin yerel seçimde kaybedeceği olası 8 il haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR7 YORUM
  • emekçi 10 Eylül 2018 12:12 akp ve mhp nereleleri kaybedecek, onu yazan yok......

    CEVAP YAZ 7 0
  • Misafir 10 Eylül 2018 14:15 Olmayan şey yazılmaz gündem olmaz.

    0 7
  • Bu Fakir 10 Eylül 2018 09:48 AKP-MHP çıkar ortaklığının ne olacağı belli olmadan ahkam kesmemeli, derim.

    CEVAP YAZ 7 2
  • Misafir 10 Eylül 2018 09:37 aynen dogru artık birleşme zamanı

    CEVAP YAZ 1 7
  • Akp hezimeti 10 Eylül 2018 09:26 Akp kesinlikle İstanbul ve Ankara’yı kaybedecek. Daha çok maval dinleriz.

    CEVAP YAZ 12 11
  • Misafir 10 Eylül 2018 09:24 Bu seçim kazananın neden kazandım diye ağlayacağı kaybedenin iyiki kaybettim diye sevonecegi bir seçim olacak demişlerdi.Hakli ciktilar

    CEVAP YAZ 12 6
  • k.k.k 10 Eylül 2018 09:21 CHP için en büyük risk İzmir'de. Ben İzmirliyim. Yıllardan beri ilk defa CHP'nin İzmir'de kendini garanti görmemesi gerektiğini söylüyorum. Tramvay projesi, kentin trafiğini mahvetti. Otobüs hatlarından kimse mennun değil. Otopark sorunu had safhada. Aziz Kocaoğlu ile seçime girerlerse zaten şansı yok, belirlenen aday da çok, çok önemli !

    CEVAP YAZ 1 12
  • Misafir 10 Eylül 2018 09:49 İzmirlilere sin-sin-sin, kaf-kaf-kaf, sinkaf çeken Binali mi kazanacak İzmir'de dersiniz!

    5 0
  • Misafir 10 Eylül 2018 10:24 İzmirin yapısı belli, çağdaş ve hoşgörülü şehir. İzmir CHP den kim adaylığını koyarsa koysun o kişi alır. Kocoğlu İzmir2e çok şey kattı. Metro ve Tramvay devlet desteği almadan yapıldı. Borçsuz bir Belediye. Üstelik Kredi verilebilecek şehirler arasında yer almış bir belediye. Ve yaşanacak bir şehir. Ülkemin her yerinde görev yapmış ve belediyeleri teftiş biri olarak olrak yazıyorum.İzmir yaşanacak şehir

    12 1
  • misafir 10 Eylül 2018 08:51 chp'nin kaleleri kaybederse bay kemal oradan gidecek mi?

    CEVAP YAZ 3 12

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro