ABD'den ilginç Türkiye çıkışı! İran ve Rusya...

ABD Dışişleri Bakanı Rex Tillerson, "Bir NATO müttefikimiz olarak Türkiye'den, ittifakın ortak savunmasını öncelemesini istiyoruz. İran ve Rusya, Batı toplumlarının sağlayabileceği ekonomik ve siyasi faydaları Türk toplumuna sunamaz." dedi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN ABD'den ilginç Türkiye çıkışı! İran ve Rusya... haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR10 YORUM
  • merakımdan 29 Kasım 2017 13:09 Yakında dostum Trump olurmuyuz,olmayız ??

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 29 Kasım 2017 13:02 Yani mantikli. Bana oduncu ile yilan hikayesini hatirlatti birilerinin cikarsal sahte dostluklari hani yilan oduncuya diyor ya"sende bu evlat acisi bende de bu kuyruk acısı varken"dost olamayiz.

    CEVAP YAZ 0 1
  • sobe 29 Kasım 2017 12:22 auahauahu size neremizle güldüğümüzü siz tahmin edin

    CEVAP YAZ 1 0
  • Misafir 29 Kasım 2017 11:45 ''Bir NATO müttefikimiz olarak Türkiye'den, ittifakın ortak savunmasını öncelemesini istiyoruz....'' NE KADAR ANLAMSIZ KARSILIĞI OLMAYAN BİR AÇIKLAMA.. SİZİN İTTİFAK YADA İTTİFAK ÜLKELERİNİN SAVUNMASINI YPG YE SİLAH VEREREK ÖNCELEDİĞİNİZ GİBİMİ BİZDE NATONUN SAVUNMASINI ÖNCELEYELİM..

    CEVAP YAZ 2 7
  • Misafir 29 Kasım 2017 11:45 HASTER MR TALERSON DİYORUM SANA MÜTTEFİKMİŞ SURİYEDEKİ TERÖRİSTLERE YARDIM EDERKEN MÜTTEFİKLİK AKLINA GELMİYORMU RUSYA İRAN YAKINLAŞINCAMI TÜRKİYE AKLINA GELİYOR DANGALAK BUGÜNE KADAR NE YAPTINIZ TÜRKİYE İÇİN SAHTEKARLIKTAN BAŞKA ZATEN SENDEN BAKAN OLURSA BÖYLE OLUR KOSKOCA USA TERÖRDEN MEDET UMAR HALE GELMİŞ TRUM YERİNDE OLSAM SENİ KOVARIM HEMEN

    CEVAP YAZ 1 2
  • KAŞGARLI MAHMUT 29 Kasım 2017 11:40 İran ve Rusya, Batı toplumlarının sağlayabileceği ekonomik ve siyasi faydaları Türk toplumuna sunamaz."DOĞRU SUNAMAZ ÇÜNKİ SİZİN ALÇAKLIĞINIZIN YANINNDA ONLARIN ALÇAKLIĞI HAFİF KALIR ULAN HASİYETSİZLER BUGÜNE KADAR ALÇAKLIĞINIZDAN VE HASİYETSİZLİLĞİNİZDEN VE HAYİNLİĞİNİZDEN BAŞKA NEYİZİNİZİ GÖRDÜKKİ ALOOOOOOOO BAYIM SİZ BOŞA KENDİNİZİ YORUYORSUNUZ NEDEN BİLİYORMUSUNUZ ÇÜNKİ SİZ BİZİ BİZDE SİZİ SEVMEYİZ VE BUGÜNE KADAR SİZLER TÜRKELERİN ALTINI OYDUNUZ DOST GİBİ GÖRÜNDÜNÜZ SİZİN GİBİ DOST OLDUKTAN SONRA DÜŞMANA HİÇ GEREK YOK O YÜZDEN AMAN İSTEMEZ KALSIN ÇÜNKİ SİZ DÜNYA MİLLETİNİN KANINI EMEN KAN EMİCİ VAMPİRLERSİNİZ O KADAR UZAK DURUN BİZDENNNNNNNNNNNNNNNNN

    CEVAP YAZ 1 2
  • Misafir 29 Kasım 2017 11:23 KÜLAHIMA ANLAT SEN ONU PAPUCUMUN DIŞİŞLERİ BAKANI.. GİTTİĞİNİZ HER YERE ZULUM GÖZYAŞINDAN BAŞKA NE GÖTÜRDÜĞÜNÜZ.. ÇIKARLARINIZ İÇİN DÜNYADA KARIŞTIRMADIĞINIZ ÜLKE KALDIMI SİZİN.. TERÖRİSTİN EN BÜYÜĞÜ SİZSİNİZ..

    CEVAP YAZ 5 9
  • MİSAFİR 29 Kasım 2017 11:21 TABİ BATI TÜRKİYEYE TERÖR ANARŞİ SUNUYOR TUZAK KURUYOR İÇİMİZDEKİ HAİNLERİ KULLANIYOR DEVLETİMİZİ YIKMAYA ÇALIŞIYOR SURİYEYE ÇEVİRMEYE ÇALIŞIYOR DARBE YAPTIRIYOR TERÖRE SİLAH GÖNDERİYOR İNCİRLİK ÜSSÜMÜZÜ İÇERDEKİ HAİNLERLE TÜRKİYEYİ YIKMAK İÇİN KULLANIYOR BATININ SUNDUKLARINI GERÇEKTEN İRAN VE RUSYA SUNAMAZ .ÇÜNKÜ DÜNYANIN EN ALÇAĞI TERÖR DOSTU İKİ YÜZLÜ BATILILARDIR

    CEVAP YAZ 3 5
  • Misafir 29 Kasım 2017 11:19 nato ve bm lere üye olan türkiye nin,rusya ve iran ın ortadoğu üzerindeki emellerine hizmet etmesi ve kendisinin de aynı emeller taşıması müttefikliğe sığmaz.türkiye,asırlık yayılmacılık ve işgal emellerini sonlandırıp;nato ve bm lere hakkıyla bağlı kalması gerekir.hakkıyla bağlı kalmayacaksa derhal bu uluslar arası kuruluştan çıkmalıdır.hemnato ve bm lere üeye olacak,hem de sinsice yayılmacılık ve işgal projelerini yürütmek istiyor ve aynı emelleri taşıyanlarla müttefik oluyorsa;bu türkiye nin iki yüzlü siyasetni ispatlar.bu emeller ve iki yüzlü siyaseti ile türkiye, nato ve bm lere olan üyeliğini sürdüremez.

    CEVAP YAZ 3 5
  • Misafir 29 Kasım 2017 12:07 bu yorumu yazan sen KİMSİN? Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olduğuna inanmıyorum.Asırlık yayılmacılık görmek istiyorsan batıya bakman gerekli.

    0 0
  • ATMACA 29 Kasım 2017 10:27 SAYIN ABD LERİ BAKANI MÜTTEFİKLİĞİNİZİ YAPAMADINIZ TÜRK MİLLETİNİN GÖZÜNDE SIFIRLANDINIZ CÜNKÜ GÜVENİLİR BİR ÜLKE OLMAKTAN ÇIKTINIZ TERÖRÜN DOSTU OLDUNUZ 196 ÜLKEYİ DENEYİN TÜRKİYE GİBİ SADIK DOST BULAMASSINIZ CÜNKÜ BİZ TÜRK MİLLETİ OLARAK KALLEŞLİĞİ ARKADAN VURMAYI SEVMEYİS

    CEVAP YAZ 33 16

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro