300 kişiden değil 80 milyondan bir kişi…

Verdiğiniz eğitime uygun sorular sorun veya sorduğunuz soruları çözebilecek uygun bir eğitim verin!

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN 300 kişiden değil 80 milyondan bir kişi… yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR7 YORUM
  • Kerim 06 Temmuz 2018 17:44 Problem ne egitim sisteminde, nede sorularin zorlugunda. Ogrenciler artik baslarini ellerindeki teknolojik cihazlardan kaldirmiyorlar. Surekli ellerindeki programlanabilir telefonlari ilevakit geciriyorlar. O TV lerde gordukleri yasamlarin gelip kendilerini bulacagina inaniyorlar. Yani sorun kisinin kendisinde ve ailelerin cocuklarinin uzerine fazla dusup, her ihtiyaclarini karsilamalarinda, her dediklerini hemen yapmalarindan kaynaklaniyor. Odul sistemi uygulamiyorlar. Surekli amanda aman benim cocugum zorluk gormesin gibi dusuncelere sahipler. Caslismadan, alin teri dokmeden, zorlanmadan, basarisizligi tadmadan, ... insan basarili olamaz.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 03 Temmuz 2018 14:09 soruların zaten zor olması lazım, eğer geçmişte olduğu gibi binlerce öğrenci full çekiyorsa, demek ki çok basit soruyorlar demektir. öğrencilerin kaliteli yetişmesi için soruların zor olması gerekiyor. maalesef ağlamak istemeyen öğrencilerin daha çok çalışması gerekecek.

    CEVAP YAZ 2 1
  • Velican 03 Temmuz 2018 13:48 Öğretmenin çocuk üzerinde baskısı, etkisi yok. Çocuğa biraz sert davransa, çocuk ya kendisi karşılık veriyor, ya velisini çağırıyor. 'sen benim çocuğuma ne hakla kızar yada vurursun' diyor. Sene sonu da, utanmadan not dileniyorlar. Öğretmen, eğitmek için gerekirse, aşırı olmamak şartı ile, vuracak da, kızacak da. Öğrenci, öğretmenden korkmazsa, bir şey öğrenemez...

    CEVAP YAZ 2 0
  • mehmet 03 Temmuz 2018 07:48 Tüm partileri davet edin oturun adam gibi bir eğitim planı yapın. bu durum akp nin nerde neden oy kaybettim çalışmasından daha önemli

    CEVAP YAZ 0 3
  • Misafir 03 Temmuz 2018 13:49 Her kafadan ses çıkan yerde plan değil, kargaşa olur sadece!

    1 0
  • mehmet 03 Temmuz 2018 07:45 Tam gün eğitim ve seçmeli ders rezalet. Şişirilmiş öğretmeni olmayan seçmeli derslerle sabahtan akşama kadar okulda olmak zor. buna birde servislerin okula 1 saat erken gelmesini eklersek işkenceye döndü eğitim

    CEVAP YAZ 0 2
  • Erol Baron 02 Temmuz 2018 19:42 295 AKP'den, 49 MHP'den olmak üzere, dümende tam 344 MV daha var......Tarım ve dış ticaret gibi iyi gitmeyen işlerden sorumluluk almayan 256 MV de muhalefette olmak üzere tam 600 MV ne her ay milyonlarca TL maaş ödeyeceğiz.... RTE ise, ödemeleri 2030 dan sonra biteceğinden dolayı, köprü, tünel, hava alanı, vb. gibi hala onları inşa eden şirketlere ait olan yapılar için "ben yaptım" demeye devam edecek..... Çok gülünç

    CEVAP YAZ 1 3
  • Erkin 02 Temmuz 2018 11:17 Vallahi yazar efendi bu ulkeyi 16 senedir ovguler yagdirdiginiz akp yonetiyor,simdi kime dert yaniyorsun?Dolar firlamis,patates,sogana bile guc yetmiyor,her yer cocuk tecavuzculerle,katillerle dolu,zihniyet ortacaga donmus,kim bunlarin sorumlusu Chp mi???

    CEVAP YAZ 0 3

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro