28 Şubat ve bitmeyen ironi

28 Şubat sürecinin en ironik kısmı bana göre zaten ötekileştirilen "İslamcı" kesim içerisinde başörtülü kadınların kendi camiasının erkeklerince yeniden ötekileştirilmesiydi...

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN 28 Şubat ve bitmeyen ironi yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • Misafir 01 Mart 2018 15:37 Hastanelerin “Yoğun bakım” denilen ünitelerine girdiğinizde göreceğiniz manzara aşağı yukarı şöyle bir şeydir: Her taraftan cihazlara bağlanmış hayata tutunmaya çalışan can derdindeki hastalar! İlahiyatçı Faruk Beşer, işte bu can derdindeki hastaların, kadın erkek aynı odada tutulmasına kafayı takmış. “Bunları kadın erkek aynı odada tutmayın” diyor Sağlık Bakanlığı yetkililerine. Sek sek sekerek üzerimize gelen şu seks ilahiyatçılarına daha fazla maruz kalmak istemiyoruz. Kurtar bizi ya Rabbi!

    CEVAP YAZ 2 1
  • Misafir 02 Mart 2018 15:22 he he senin derdin başka

    0 1
  • yani 01 Mart 2018 15:15 Bir Şubat evi...sorunuz Aksaray Malatya Kayseri Kırşehir Nevşehir Afyon Denizli Bolu Düzce Bilecik Uşak Çorum...Antalya:Gazipaşa Korkuteli Akseki Kemer...Ve İstanbul ...

    CEVAP YAZ 0 3
  • evet 01 Mart 2018 15:15 bakınız bir şubat evi twitter.Ama 2 yıldır daha güncellemiyoz zira biz ve bizim gibilerden başkalarının pek de hatrında ve umrunda o kadar da değil

    CEVAP YAZ 0 3
  • imkan vermiyorlar 01 Mart 2018 14:52 BİR ŞUBAT EVİ oyununu fırsatınız olursa izleyin...Anadolu ya kendi imkanlarıyla giden istanbulda çağrıldıkları her yere düşünmeden giden 3 se 3 4 se 4 4 kişiye sahneleyen bir ekip...Bir tiyatro oyunu ama imkanları olsa o ekip bu oyunu sinema filmi yapmak için herhalde hayır demez...Türkiye de bazı işbilirler bazı yerleri kapmış yapmış olmak için birşeyler yapıyor gibi gözüküp satmak için yapıyorlar... 100 oyun bu arada sadece 1 oyun kaldı...Bekleriz efendim belki sineması olur mu diye siz de bir düşünürsünüz...

    CEVAP YAZ 0 4
  • Misafir 01 Mart 2018 14:48 Zorla başörtüsü çıkarma sadece Mersin’deki gözaltılara ait bir uygulama mı, yoksa Türkiye genelinde yaygın bir durum mu? Güvenlik gerekçesi ile alındığı söyleniyorsa etek, pantolon, gömlek, tişört değil de sadece başörtüsü mü güvenlik açısından tehlike oluşturuyor?

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 01 Mart 2018 14:48 BU İDDİALAR DOĞRU MU? "FETÖ şüphelisi olarak gözaltına alınan hanımların başörtülerinin zorla alındığı, başlarının zorla açtırıldığı iddia ediliyor. 28 Şubat’ta içeri alınanlara böyle bir şey yapılmamıştı. Üniversitelerde yapıldı ancak bu kadar ileriye gidilmedi. Sadece ibadet etmek istediklerinde kendilerine verildiği belirtiliyor. Nezarethane 24 saat gözetim altında. Erkek güvenlik görevlileri tarafından takip ediliyor. Başka iddialar da var ama şimdilik çok fazla detaya inmek istemiyorum.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 01 Mart 2018 14:47 Beni alakadar etmez ama bakın Karamolla ne diyor:::: Saadet Partisi Genel Başkanı Temel Karamollaoğlu, Mersin'de gözaltına alınan FETÖ sanığı kadınların başörtülerinin zorla çıkartıldığı iddiasını paylaştı. "Bizim sözlerimiz her zaman hükümete uyarı mahiyetindedir" diyen SP lideri Karamollaoğlu, konuyu sonuna kadar takip edeceklerini söyledi.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 01 Mart 2018 14:47 Saadet Partisi Genel Başkanı Temel Karamollaoğlu, Mersin'de FETÖ sanığı kadınların başörtülerinin zorla çıkartıldığı iddiasını gündeme taşıdı ve “28 Şubat’ta içeri alınanlara böyle bir şey yapılmamıştı" dedi.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 01 Mart 2018 14:46 28 şubat ameikan-israil uşağı dinci-tairkatçilere dikkat çekti, ama başaramadı... fetocular ekepe ile iktidara geldi, sonra ne oldu? devletin her yerine sızan ve orduyu ele geçiren fetocular türkiyede darbe girişimi yapabildi...

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 01 Mart 2018 14:28 28 Şubat geçeli kaç yıl oldu ikide bir irdelemek kime ne kazandırdı? Kazanan varmı ? Ondan bahsedin mağdur oılanlar haklarını aradılarda ne oldu sonuç varmı ? Herkes çıkmış boş boş konuşuyor sonuç önemli sonuçççççç

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 01 Mart 2018 04:07 28 Şubat döneminde 331 emniyet mensubu hakkında inceleme başlatıldı. . OHAL döneminde Diyanet’ten ihraç edilen personel sayısı ise 3 bin.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 01 Mart 2018 04:06 28 Şubat döneminde kılık-kıyafet yasağı nedeniyle kamu görevinden çıkarılan yükseköğretim kurumları personeli sayısı 139. OHAL döneminde 5 bin 822...............

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 01 Mart 2018 04:06 TSK ihracı 28 Şubat’ın 10 katı!.......... Dinci irtica suçlamasıyla YAŞ kararları ile 1635 personel TSK’den atıldı. OHAL döneminde 10 binden fazla TSK personeli KHK’lerle ihraç edildi.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 28 Şubat 2018 17:43 Erdoğan'ın, Soylu'nun "veda" konuşmasını işittikten sonra Bakanı ile Pazar günü akşamı yaptığı telefon görüşmesi var!. Ahmet Takan, Erdoğan'la yaptığı görüşme sonrasında istifa mektubunu yırttığını belirterek, "Göreceksiniz, Berat Albayrak, 2019 olmadan gidecek..." dediğini iddia etti.

    CEVAP YAZ 0 0
  • deniz 28 Şubat 2018 16:02 Inancimiziyasamaya devam edecegiz kizlarimiz o kutsal basortulerini takmaya devam edecek kimseden korkumuz yok inancimiz ile yenecegiz bu 28 subat zihniyeti denen barbarligi

    CEVAP YAZ 2 0
  • deniz 28 Şubat 2018 16:00 Basortulu kizlara baski yapan zihniyeti kiniyorum kahrolsun 28 subatiniz

    CEVAP YAZ 2 0
  • deniz 28 Şubat 2018 15:56 28 subat doneminde insanlar sirf inancli diye islamci diye baski gorduler bu baskilari kiniyorum 28 subat bir daha yasanmasin

    CEVAP YAZ 2 0
  • deniz 28 Şubat 2018 15:55 28 subat I kiniyorum bir daha asla diyorum

    CEVAP YAZ 2 0
  • deniz 28 Şubat 2018 15:53 Kadinlarimiz sirf basortulu diye hep baski gordu o donemde basortusu malesef yasaklandi ve buda yetmezmis gibi kadinlarimiz devlet dagirelerine alinmadi okullara alinmadisimdi bu alcak zihniyethala biz inancli insanlara saldiriya devam ediyor 28 subat bir daha asla basortulu bayanlarin yanindayim yasasinbasortusu ozgurlugu

    CEVAP YAZ 2 1
  • deniz 28 Şubat 2018 15:50 28 subat ta sozde laik kesim tarafindan kendi insanina Sirf inancli diye ve sirf hilafet istiyor diye Yapmadiklarini birakmadilar bitsin artik bu dusmanlik basortulu kadinlara kalkan eller kirilsin 28 subat bir daha asla

    CEVAP YAZ 2 1
  • deniz 28 Şubat 2018 15:47 28 subatbiz inancli insanlara yapilmis en buyuk gunahtir kiniyorum

    CEVAP YAZ 2 0
  • deniz 28 Şubat 2018 15:46 28 subatta biz islamci genclere ve basortulu kadinlarimiza bu fasist aydinlar yapmadiklarini birakmadilar islamci mucadele icinde oldugumuz icin sirf hilafet istedigimiz icin yapildi bunlar bu sozde laik kesim kendi insanina vekulturune karsi bir dusman lik besledi yaziklar olsun 28 subat bir daha asla

    CEVAP YAZ 2 0
  • deniz 28 Şubat 2018 15:42 Sonuna kadar islamcilarin 28 subat magdurlarinin yanindayim yasasin islami mucadelemiz ne yaparlarsa yapsinlar bizi hak mucadelesinden uzak tutamayacaklar

    CEVAP YAZ 2 0
  • deniz 28 Şubat 2018 15:41 Malesef simdide pkk yandasi solcular biz inancli insanlara saldiriyor gecenlerde kizilayda gordum basortulu bir ablamiza solcu bir genc vurdu ve bende ne yapiyorsun ya dedim oda karisma dedi bir daha basortulu bir kadina el kaldirirsan senin ellerini kirarim dedim iste buvatan haini pislikler yuzunden oluyor bu 28 subatlar falan

    CEVAP YAZ 2 0
  • deniz 28 Şubat 2018 15:37 Insanlar o zor gunlerde sirf inanci yuzunden sirf basortulu diye hep baski gordu kadinlarimiz devlet dagirelerine alinmadi okullara alinmadi yerlerde suruklenerek gozaltina alindilar malesef hala biz islamcilar bu tur baskilari yasiyoruz 28 subat bir daha asla bin yil surmesin

    CEVAP YAZ 2 1

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro