2547 sistemindeki Y.Doç.’ler kimlerdir?!..

Y.Doç.leri aşağılamak kimsenin haddine değil!...

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN 2547 sistemindeki Y.Doç.’ler kimlerdir?!.. yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR3 YORUM
  • Yardımcı Doçent 03 Mart 2018 15:21 Sayın Göktan Ay beyefendi, bu ve bunun gibi yazılarınız için size çok teşekkür ederim. Yardımcı doçentleri sahiplenen yazılarınızla bir haksızlığı ortaya koymaya çalıştığınızı görüyoruz. Yardımcı doçentler düz, düzgün, dürüst, vatanını, milletini seven insanlardır. Dürüst insanların yardımcısı ALLAH’tır. Ben de yıllar önce yabancı dili parayla, rüşvetle geçme imkanım varken Allah şahit ki verip geçmedim. Alacağım üç kuruş fazla parayı çocuklarıma yedirmek istemedim ve bir daha dil sınavına girmedim. Üniversiteler FETÖnün çiftliği olmuş ve halen daha da etkililer. O yüzden hepsi soruları çalarak, yurt dışından aldıkları uydurma doçentlik belgesini YÖK’e vererek çoğu doç., prof. oldular ve şimdi de geri döneceklerini düşündükleri arkadaşlarının yerlerinin dolmaması için yardımcı doçentlerin yükselmesine karşı çıkıyorlar. Ne diyeyim: Rabbim görüyor ve biliyor.

    CEVAP YAZ 0 24
  • Misafir 03 Mart 2018 13:03 Yardımcı doçentleri öğretim görevlisi yapmayı amaçlayan yasanın gerçeklerle ve beklentilerle hiç bir ilgisi bulunmamaktadır. Bu ancak birilerinin nefsini okşamaktan öte bir anlam taşımamaktadır. Ortalıkta söylenen o ki, soruları çalarak veya yurt dışındaki kendi uyduruk üniversitelerinden doçentlik, profesörlük alan ve şimdi üniversitelerden atılan şerefsiz FETÖcülerin tekrar dönmeleri halinde doç.lik. ve prof.luk kadrolarının dolmaması için bu uydurma “Öğretim Görevlisi Doktor” kadrosunu ihdas edip yardımcı doçentleri bu kadrolara yerleştirerek FETÖcülere yer açma çabası yönündedir. Eğer böyleyse alın sizin olsun doçentlik, prof.luk. Şunu bilin ki, bu yasa böyle olduğu ve dürüst ve vatansever yardımcı doçentlerin önünü saçma bir dil sınavı ile kapattığınız müddetçe size OY VERMEYECEĞİM.

    CEVAP YAZ 0 35
  • Misafir 03 Mart 2018 11:30 2547 sistemdeki Y: DOÇ.ler kimler mi? Namuslu, şerefli,onurlu, yanlış yola sapmamış adam gibi adamlardır.

    CEVAP YAZ 0 26

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro