25 Haziran'da kazma bitti kürek var!

Başbakan Binali Yıldırım'ın yüksek hızlı tren projesindeki emeklerini biliyoruz. Dolayısıyla şimdi imzasını taşıyan bu projeyle bir mitingden diğerine giderken eminim bunun gururunu yaşıyordu.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN 25 Haziran'da kazma bitti kürek var! yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR6 YORUM
  • emre 25 Haziran 2018 14:58 biri de çıkıp fetö nün siyasi kanadını ne zaman içeri tıkacaksınız diye soracak mı acaba:)

    CEVAP YAZ 0 0
  • Adil 25 Haziran 2018 04:54 Yol, kopru,tunel 2.dunya ulkelerinin hedeflerindedir. Japona, Almana yani disariya para verirsin bunlari yaptirmak icin. Guney Kore tum dunyaya Samsung Tv, telefon ve Hyundai otomobil satiyor. Biz ne satiyoruz? Gelismis ulkeler sanayiye yatirim yapip urun ve hizmet pazarlar, istihdam olustururlar. Bizim bu alanda dunya markasi olan hangi urunumuz var?

    CEVAP YAZ 0 1
  • mustafa 24 Haziran 2018 00:19 Kübra hanım güzel yazmışsınız da maalesef kazma kürekle, alın teri emeğiyle yapılan fabrikalar ne uğruna bir gecede satılıyor?

    CEVAP YAZ 1 0
  • Misafir 23 Haziran 2018 11:24 hadi len ordan kağıttan kaplanlar

    CEVAP YAZ 2 0
  • Erol Baron 22 Haziran 2018 11:50 B.Yıldırım'a "AnGara'da" teveccüh çok normal çünkü her yağmurda etrafı sel alıyor..... Binali'yi bir teveccüh te İstanbul'da bekliyor.

    CEVAP YAZ 2 12
  • Erkin 22 Haziran 2018 11:19 25 Haziran da cocuklarimiz tekrar ANDIMIZ i okuyacaklar.Ataturkcu dusunce tam hakim kilinicak.T.C. ibarelerini silmeyi kimse aklindan bile geciremeyecek,kimsenin mezhebi hakkinda Cumhurbaskani yorum yapmayacak!!!Biz-Siz diye halk ikiye bolunmeyecek,Ataturk e "Ayyas" demek artik hayal olacak,Suriyeli,Afgan,Irakli,Afrikali siginmacilar kendi ulkelerine donecek.Turkiye yasanir bir memleket haline gelecek.Balyoz,Ergenekon sacmaliklariyla askerlere tuzak kuranlar bir bir cezalandirilacak ve o askerlere omur boyu tazminat odenecek.

    CEVAP YAZ 1 51
  • Misafir 25 Haziran 2018 10:23 :):):)hüsran, yendi yine yendi, hep yendi...

    0 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro