25 Temmuz 2014

GÜNDEM

Güncelleme :25-01-2014 17:11|Haber Tarihi :25-01-2014 16:5117 Yorum

Telefon sipariş etti salatalık geldi BOMBA HABER

İnternet üzerinden telefon siparişi veren Yusuf Kurnaz, paketi açtığında gördüğü salatalık ile şok oldu.

Telefon sipariş etti salatalık geldi BOMBA HABER Telefon sipariş etti salatalık geldi BOMBA HABER Telefon sipariş etti salatalık geldi BOMBA HABER

Bir internet sitesinden cep telefonu siparişi veren Yusuf Kurnaz'a gelen kutudan, oyuncak bir telefon ve küçük bir salatalık çıktı.

Olayın ardından polise başvuran Kurnaz, giden 900 lirasından çok kutunun içinden salatalık çıkmasına kızdığını söyledi.

Sitede yazan telefonu aradığında ise ya yüzüne kapandığını ya da, 'Niye salatalık çıkmış? Biz domates gönderdik.' diye alay edildiğini aktardı.

REKLAMA TIKLADI İKNA EDİLDİ

Muğla'nın Marmaris ilçesinde bir otelde cankurtaran olarak çalışan Kurnaz, internette rastladığı bir siteden kampanyalı cep telefonu almak istedi. "Hemen Satın Al" butonunu tıklayan Kurnaz'ı, beş dakika geçmeden siteden bir kişi aradı ve kampanyalı telefon konusunda ikna etti. Yusuf Kurnaz da sipariş verdi. Üç gün sonra bir kargo geldi.

internetten-telefon-siparis-etti-kutudan-salatalik-cikti-3997727.jpeg

OYUNCAK TELEFON VE SALATALIK


Açmadan önce 900 lira ödeyen Kurnaz, kutuda oyuncak bir telefon ve küçük bir salatalıkla karşılaştı. Gördüğüne inanamayan Kurnaz, kargo yetkilisinin de parasını geri vermemesi üzerine site ve kargo yetkilileri hakkında suç duyurusunda bulundu.

Giden parasından çok kutunun içinden çıkan salatalığa morali bozulan Kurnaz, "Hem dolandırıyorlar hem de kendilerince espri yapıyorlar." dedi.

Başkalarının da dolandırılmaması için davacı olduğunu belirten Kurnaz, kutudan çıkan salatalığı yedi.

 

 



Haberi Yazdır
 
Yorum Ekle
1000
     

    Bu habere yapılan yorumlar

    17 Yorum

    Sırala : Son Yorumlar |

    Onay Bekleyen Yorumlar (0)

    • gözcü

      26 Ocak 2014 Pazar 09:20

      bu olay almanyada ingiltere de fransada olabilirmi devlet uyuyor mu diyen ahmak 2 gün önce internetime dokunma diye eylem yapıyordun...
      Cevapla

    • addada
      / @ starım lan ben

      26 Ocak 2014 Pazar 00:42

      ben de onu anlamadım iphone falan mı dediler acaba üstüne biraz daha koysa piyasadaki en kalteli telefonları yetkili satıcısından garantili alabilirdi konuşurken ne dedilerse artık fena kandırılmış
      Cevapla

    • murat aras

      26 Ocak 2014 Pazar 00:16

      IYIKI BASKA BIR SEYCIKMAMIS DUAETSIN CINDE CIKABILRDI;
      Cevapla

    • murat aras

      26 Ocak 2014 Pazar 00:16

      IYIKI BASKA BIR SEYCIKMAMIS DUAETSIN CINDE CIKABILRDI;
      Cevapla

    • starım lan ben

      25 Ocak 2014 Cumartesi 23:39

      900 liraya telefon alacak kapasitedesin neden bi mağzadan almadın a aavanak
      Cevapla

    • KAPTAN BİLAL

      25 Ocak 2014 Cumartesi 21:25

      KESİN CEMAATİN İŞİ YADA PARALELLERİN İŞİ..:)))YADA VATAN HAİNLERİNİN..
      Cevapla

    • Barzo

      25 Ocak 2014 Cumartesi 19:53

      butur olaylar avrupada da oluyor,olmuyor yazan arkadaslar nerden duymus merak ettim.burda hersey metya ya lanse edilmiyor saygilar.
      Cevapla

    • Feyzullah ÇAKMAK

      25 Ocak 2014 Cumartesi 19:07

      Eşarp ile kravat, dalga mı geçmiş sunucu..
      Cevapla

    • Laz Necmettin

      25 Ocak 2014 Cumartesi 18:43

      BENDE KURU SIKI SİPARİŞ ETMİŞTİM.1 LİRALIK PLASTİK SU TABANCASI GELDİ.BURASI TÜRKİYE YANİ.AVRUPADA NİYE OLMUYOR.
      Cevapla

    • musa21

      25 Ocak 2014 Cumartesi 18:18

      Bu Rezilik Fransada Almanya İngiltere'de olabilirmi ? Devlet ne yapıyor ?
      Cevapla
      Bu elma her derde deva!
      Gözlerinize inanamayacaksınız!
      MİZAH25 Temmuz 201432151 Kez İzlendi!
      Gözlerinize inanamayacaksınız!Sosyal medyada günün en çok sevilen ve en çok paylaşılan gifleri..
      Haftanın en çok beğenilen fotoğrafları
      GÜNCEL25 Temmuz 20141243 Kez İzlendi!
      Haftanın en çok beğenilen fotoğraflarıSosyal medyanın en çok beğenilen ve en çok paylaşılan fotoğrafları..
      'Güzellik bir bütündür ama tek başına asla değil'
      MAGAZİN25 Temmuz 2014
      'Güzellik bir bütündür ama tek başına asla değil'8231 Kez İzlendi!
      Bu gerçekler sizi çok şaşırtacak!
      YAŞAM25 Temmuz 2014
      Bu gerçekler sizi çok şaşırtacak!15414 Kez İzlendi!
      Diğer Siteler Finansal veriler Foreks aracılığı ile sağlanmaktadır. BIST hisse, verileri 15 dakika; haberler, tahvil-repo, endeksler, VOB ve serbest piyasa en az 15 dk. gecikmelidir.